Tehnički podaci serije 25 (SHS 270) :
- 270 shs jz 25 2600618440098498948S600x600Q85.jpg (198.82 KiB) Pogledano 8165 puta
- 270 shs jz 25 2363767350098498948S600x600Q85.jpg (204.73 KiB) Pogledano 8165 puta
Ovo će biti vidljivije :
Serija 25
Bivša KkStB 270
U Sloveniji postoji SŽ25-026 (ex FS 728-028) koja je jako aktivna i redovito vuće muzejske vlakove.
Ohranjena je i JŽ25-022 koja je dana u zamjenu Italijanima i tamo nosi oznaku FS 728-022.
U Ljubljanskom muzeju očuvana je još i JŽ 25-006.
- tip 1 - D
- število cilindrov h2
- pritisk vezanih osi 14 t
- premer vezanih osi 1 300 mm
- premer prostih osi 870 mm
- dolžina lokomotive 11 020 mm
- dolžina lokomotive s tendrom 17 443 mm
- razmak krajnih osi 6 800 mm
- masa lokomotive s službi 67 t
- adhezivna masa 57 t
- prostornina zalogovnika :
- premog 9 t
- voda 15 m3
- delovni pritisk pare 13 bar
- vlečna sila na cilindrih -
- vlečna sila adhezijska 11 050 kg
- moč 662 kW, 900 KS
- kritična hitrost -
- maksimalna hitrost 60 km/h
- leto izdelave 1919 - 1923
- proizvajalec Lf Sigl,. Wienerneustadt
Lokomotive serije 25 so na vseh Slovenskih progah vozile predvsem tovorne vlake.
Lokomotiva 25-019 je bila zgrajena leta 1920 na Dunaju pod tovarniško številko 2642, lokomotiva 25-026 leta 1920 pod številko 2656.
Zanimivosti: lokomotiva 25-019 je bila zadnja parna lokomotiva, ki je v Sloveniji peljala vlak v rednem prometu.
Serija 25 je nadgradnja serije 24 saj ima enak kotel, podvozje in tender.
Lokomotivo 25-026 so v Zrenjaninu obnovili in veselo sopiha po naših progah.
V delavnici Šiška pa so obnovili eno lokomotivo te serije,nosi novo oznako FS 728-022 katero so prodali Italjanom.
Izvor : slovenački forum