Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin

Sve vezano za pruge uskog koloseka u Bosni i Hercegovini
Odgovori
Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8845
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin

Post od PECELJ »

Železnička stanica Drvar 1958.godine.

Na čelu voza je lokomotiva UNRRA 27.

s-l1600  UNRRA 27 Drvar 1968.jpg
s-l1600 UNRRA 27 Drvar 1968.jpg (192.59 KiB) Pogledano 7354 puta
Izvor : ebay

mali.paja
Direktor železnice
Postovi: 1956
Pridružio se: 09 Jul 2012, 12:38
Kontakt:

Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin

Post od mali.paja »

PECELJ napisao: 24 Sep 2021, 13:15 Železnička stanica Drvar 1958.godine.

Na čelu voza je lokomotiva UNRRA 27.


s-l1600 UNRRA 27 Drvar 1968.jpg
Izvor : ebay
Trenutno je lokomotiva na kraju vlaka. Biti će na čelu tek kad stignu na povratnicu Oštrica poviše Drvara. Lokomotiva je sada na potisku. Na čelu je druga lokomotiva koja se ne vidi na slici koja će vući vlak do Oštrice. Od Oštrice se mjenja smjer vožnje i UNRRA će vući vlak a ova koja se ne vidi će se vratiti u Drvar!

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8845
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin

Post od PECELJ »

Tačno tako g.mali.paja !!!

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8845
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin

Post od PECELJ »

Železnička stanica Lička kaldrma 1968.godine.

Na fotografiji je lokomotiva JŽ 32.

s-l1600 Loco 32 1968 Jugoslavia Lic.Kaldrma.jpg
s-l1600 Loco 32 1968 Jugoslavia Lic.Kaldrma.jpg (345.93 KiB) Pogledano 8148 puta
Izvor : ebay

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8845
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin

Post od PECELJ »

Detalj sa trae ove pruge snimljen 1968.godine. Na čelu kompozicije lokomotiva 32 Šipad.

Teško je odrediti lokciju jel nije više ništa pisalo.

s-l1600 Loco 32 Sipad 1968 Jugoslavia x 2 1.jpg
s-l1600 Loco 32 Sipad 1968 Jugoslavia x 2 1.jpg (195.33 KiB) Pogledano 8052 puta
Izvor : ebay

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8845
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin

Post od PECELJ »

Ovog puta u boji............................

Dolina reke Sanice :

pp Dolina reke Sanice.jpg
pp Dolina reke Sanice.jpg (199.53 KiB) Pogledano 7671 put
Izvor : Werner Frithum

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8845
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin

Post od PECELJ »

Ovog puta u boji.........

Stara razglednica železničke stanice Prijedor :

257988789_623158468862927_2114839198415775105_n.jpg
257988789_623158468862927_2114839198415775105_n.jpg (183.91 KiB) Pogledano 7531 put

mali.paja
Direktor železnice
Postovi: 1956
Pridružio se: 09 Jul 2012, 12:38
Kontakt:

Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin

Post od mali.paja »

Ovo je normalnotračni kolodvor. Sa lijeve strane otprilike negdje gdje se vidi crveno je bio uzani dio! Ovo bi bio AU period. Pitanje od kad je ova slika? MOžda uzane pruge još nije ni bilo?

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8845
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin

Post od PECELJ »

mali.paja napisao: 17 Nov 2021, 23:44 Ovo je normalnotračni kolodvor. Sa lijeve strane otprilike negdje gdje se vidi crveno je bio uzani dio! Ovo bi bio AU period. Pitanje od kad je ova slika? MOžda uzane pruge još nije ni bilo?
G.mali.paja, kod mene stoji ovakva informacija :

Uskotracna pruga Knin - Oštrelj je otvorena za teretni promet 1902.godine .Ta pruga je poslije produzena do Prijedora, pa je putnicki promet od Knina do Prijedora otvoren 10.10.1914.godine.

mali.paja
Direktor železnice
Postovi: 1956
Pridružio se: 09 Jul 2012, 12:38
Kontakt:

Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin

Post od mali.paja »

Imamnegdje i VR od Prijedora do Knina. Ono što sam primjeti da nije to ni bila baš kratka relacija. Bilo je nešto preko 300km a putovanje je trajalo predugo, oko 20 sati.Privatne kompanije iako su bili vlasnici željezničkih pruga MORALI su i sa državom sklapati ugovor i obavezu obavljanja putničkog prometa. To nije gust i čest promet kao kod tada državnih željeznica. Obično bi to bila 1-2 vlaka u 24 sata. Ti vlakovi uglavnom su bili u sastavljeni od putničkih i teretnih vagona i po kolodvorim su imali dugačka bavljenja.

Odgovori

Povratak na “Nekadašnje pruge uskog koloseka u Bosni i Hercegovini”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost