Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)

Sve o prugama uskog koloseka u Hrvatskoj
Odgovori
Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8846
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)

Post od PECELJ »

Lokomotive tipa P koje su vozile na ovoj trasi .

Lokomotiva P-1 , austrijske izrade (1926.g.) :
P1 1926.jpg
P1 1926.jpg (127.96 KiB) Pogledano 4475 puta
Lokomotiva P-3 austrijske izrade (1926.g.) - muzejski primerak u Izoli :
P3 Izola 1926.jpg
P3 Izola 1926.jpg (196.15 KiB) Pogledano 4475 puta
Lokomotiva P-9, italijanske izrade :
P9 ital..jpg
P9 ital..jpg (143.37 KiB) Pogledano 4475 puta

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8846
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)

Post od PECELJ »

Lokomotive tipa U koje su vozile na ovoj trasi .

Lokomotiva U-8 :
U-8.jpg
U-8.jpg (228.78 KiB) Pogledano 4460 puta
Lokomotiva U-20 :
U-20.jpg
U-20.jpg (167.62 KiB) Pogledano 4460 puta

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8846
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)

Post od PECELJ »

Lokomotiva U-20 :
U-25.jpg
U-25.jpg (165.56 KiB) Pogledano 4460 puta
Lokomotiva U-37 (kasnije prebačena u Busovaču kod Lašve) :
U-37.jpg
U-37.jpg (166.35 KiB) Pogledano 4460 puta

Korisnikov avatar
ivanjz
Uber minister
Postovi: 5716
Pridružio se: 30 Mar 2012, 12:18
Kontakt:

Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)

Post od ivanjz »

Lokomotiva U-25 nije saobraćala na ovoj pruzi!

Što se tiče lokomotiva serije P ukupno ih je bilo 9. Nekoliko ih je izrađeno 1922. godine.

Korisnikov avatar
ivanjz
Uber minister
Postovi: 5716
Pridružio se: 30 Mar 2012, 12:18
Kontakt:

Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)

Post od ivanjz »

Povodom 80 godina od ukidanja pruge Slovenska pošta izdala je prigodne marke i dopisnicu.

http://www.google.com
Prikačeni fajlovi
Parenzana.jpg
Parenzana.jpg (112.44 KiB) Pogledano 4446 puta

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8846
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)

Post od PECELJ »

Mislim da niste u pravu. Pogledajte knjigu T.Bratea o Parenzani.

Korisnikov avatar
ivanjz
Uber minister
Postovi: 5716
Pridružio se: 30 Mar 2012, 12:18
Kontakt:

Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)

Post od ivanjz »

Gospodin Pospišal ne navodi ovu lokomotivu.

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8846
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)

Post od PECELJ »

U Tadeovoj knjizi postoji slika ove lokomotive (U-25). Jedino ako je nije navodio van konteksta .

Opet ono što je Senčica prepisivao, stoji :
"Parenzani je ostalo drugih šest lokomotiva serije U (4,7,8,31,33 i 42), dodatih za vuču vojnih vozova koji su snabdevali artiljerijske baterije i garnizone na obalama severne Istre; tada je vozni park Parenzane obuhvatao 12 lokomotiva: devet iz serije U i tri iz serije P."

Korisnikov avatar
ivanjz
Uber minister
Postovi: 5716
Pridružio se: 30 Mar 2012, 12:18
Kontakt:

Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)

Post od ivanjz »

Zanimljivo je da su sve lokomotive serije P nakon ukidanja pruge raspoređene na Siciluju. Jedino lokomotiva P4 na kraju je završila u Jugoslaviji, u rudniku uglja u Zenici.

Ostala je sačuvana samo jedna ova lokomotiva koju su proizveli italijani P7 i nalazi se u muzeju u MIlanu, kao i ona proizvedena u Krasu koja se nalazi u Izoli.

http://www.google.com
Prikačeni fajlovi
P7.jpg
P7.jpg (135.93 KiB) Pogledano 4439 puta

mali.paja
Direktor železnice
Postovi: 1956
Pridružio se: 09 Jul 2012, 12:38
Kontakt:

Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)

Post od mali.paja »

ivanjz napisao:Zanimljivo je da su sve lokomotive serije P nakon ukidanja pruge raspoređene na Siciluju. Jedino lokomotiva P4 na kraju je završila u Jugoslaviji, u rudniku uglja u Zenici.

Ostala je sačuvana samo jedna ova lokomotiva koju su proizveli italijani P7 i nalazi se u muzeju u MIlanu, kao i ona proizvedena u Krasu koja se nalazi u Izoli.

http://www.google.com
Lokomotive koje su završile na Siciliji su morale biti prerađene na kolosijek širine 1000mm. Dosta je naših lokomotiva serije 91 završilo na Siciliji. Koliko znam na Sicilije je bilo preko 1000km pruga od 1000mm.

Odgovori

Povratak na “Nekadašanje pruge uskog koloseka U Hrvatskoj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost