Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
Lokomotive tipa P koje su vozile na ovoj trasi .
Lokomotiva P-1 , austrijske izrade (1926.g.) :
Lokomotiva P-3 austrijske izrade (1926.g.) - muzejski primerak u Izoli :
Lokomotiva P-9, italijanske izrade :
Lokomotiva P-1 , austrijske izrade (1926.g.) :
Lokomotiva P-3 austrijske izrade (1926.g.) - muzejski primerak u Izoli :
Lokomotiva P-9, italijanske izrade :
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
Lokomotive tipa U koje su vozile na ovoj trasi .
Lokomotiva U-8 :
Lokomotiva U-20 :
Lokomotiva U-8 :
Lokomotiva U-20 :
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
Lokomotiva U-20 :
Lokomotiva U-37 (kasnije prebačena u Busovaču kod Lašve) :
Lokomotiva U-37 (kasnije prebačena u Busovaču kod Lašve) :
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
Lokomotiva U-25 nije saobraćala na ovoj pruzi!
Što se tiče lokomotiva serije P ukupno ih je bilo 9. Nekoliko ih je izrađeno 1922. godine.
Što se tiče lokomotiva serije P ukupno ih je bilo 9. Nekoliko ih je izrađeno 1922. godine.
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
Povodom 80 godina od ukidanja pruge Slovenska pošta izdala je prigodne marke i dopisnicu.
http://www.google.com
http://www.google.com
- Prikačeni fajlovi
-
- Parenzana.jpg (112.44 KiB) Pogledano 4449 puta
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
Mislim da niste u pravu. Pogledajte knjigu T.Bratea o Parenzani.
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
Gospodin Pospišal ne navodi ovu lokomotivu.
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
U Tadeovoj knjizi postoji slika ove lokomotive (U-25). Jedino ako je nije navodio van konteksta .
Opet ono što je Senčica prepisivao, stoji :
"Parenzani je ostalo drugih šest lokomotiva serije U (4,7,8,31,33 i 42), dodatih za vuču vojnih vozova koji su snabdevali artiljerijske baterije i garnizone na obalama severne Istre; tada je vozni park Parenzane obuhvatao 12 lokomotiva: devet iz serije U i tri iz serije P."
Opet ono što je Senčica prepisivao, stoji :
"Parenzani je ostalo drugih šest lokomotiva serije U (4,7,8,31,33 i 42), dodatih za vuču vojnih vozova koji su snabdevali artiljerijske baterije i garnizone na obalama severne Istre; tada je vozni park Parenzane obuhvatao 12 lokomotiva: devet iz serije U i tri iz serije P."
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
Zanimljivo je da su sve lokomotive serije P nakon ukidanja pruge raspoređene na Siciluju. Jedino lokomotiva P4 na kraju je završila u Jugoslaviji, u rudniku uglja u Zenici.
Ostala je sačuvana samo jedna ova lokomotiva koju su proizveli italijani P7 i nalazi se u muzeju u MIlanu, kao i ona proizvedena u Krasu koja se nalazi u Izoli.
http://www.google.com
Ostala je sačuvana samo jedna ova lokomotiva koju su proizveli italijani P7 i nalazi se u muzeju u MIlanu, kao i ona proizvedena u Krasu koja se nalazi u Izoli.
http://www.google.com
- Prikačeni fajlovi
-
- P7.jpg (135.93 KiB) Pogledano 4442 puta
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
Lokomotive koje su završile na Siciliji su morale biti prerađene na kolosijek širine 1000mm. Dosta je naših lokomotiva serije 91 završilo na Siciliji. Koliko znam na Sicilije je bilo preko 1000km pruga od 1000mm.ivanjz napisao:Zanimljivo je da su sve lokomotive serije P nakon ukidanja pruge raspoređene na Siciluju. Jedino lokomotiva P4 na kraju je završila u Jugoslaviji, u rudniku uglja u Zenici.
Ostala je sačuvana samo jedna ova lokomotiva koju su proizveli italijani P7 i nalazi se u muzeju u MIlanu, kao i ona proizvedena u Krasu koja se nalazi u Izoli.
http://www.google.com
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta