Lokomotive serije 642
Re: Lokomotive serije 642
Fotogarfija 642 kod Bohinjske Bele obajvljena je u decembru 1963. u časopisu La Vie du Rail (No. 926), pa je vjerovatno fotografirana to ljeto.
Re: Lokomotive serije 642
Od Jesenica pruga je stalno u padu do N.Gorice. U početku manji a onda veći.
Re: Lokomotive serije 642
Da malo nastavim sa komentarom na posljednje 2 slike sa lokomotivom serije 642? Koliko sam uspio prebrojati ima negdje 6 vagona vlak je težak negdje oko 250t. Na prvpj slici sam ustanovio i da postoji još parnjača na vlaku. Ne mogu odgonetnuti kud vlak ide? Možda je i prema Jesenicama? Pretpostavljam jer ne vidim na dizelki završni signal. U tom slučaju lokomotiva je vozna a parnjača na potiskivanju. Na drugoj slici je lokomotiva sama na vlaku. Tu pretpostavljam da ide prema N.Gorici i Sežani. Malo sam danas proučavao Uputstva pa u grubo bi bili ovakvi podaci:
Jesenice-Bohinjska Bistrica je 1 kritični uspon od 15%o i otpor pruge 17%o. Otpor je radi kritičnih krivina. Lokomotiva serije 642 na tom dijelu može povući vlak brzonom od 20km/h težak do 330t. Brzinom 0d 30km/h može najviše povući 200t i brzinom 40km/h je 120t. Ipak je tih 17%o samo na 1 dionici između kolodvora a i vlak prema tablicama je lakši od maksimalne težine i dovoljna je 1 lokomotiva. Dalje je stalno pad ponegdje i 25%o do N.Gorice. Iz N.Gorice do Sežane je najveći uspon 26%o i otpor pruge 26%o. Lokomotiva serije 642 može tamo povući najviše 180t za brzinu 20km/h a 100t za brzinu 30km/h. U smjeru Sežana-N.Gorica-Jesenice je pad. Između N.Gorice i Jesenica je uspon i do 26%o. U svakom slučaju kad vlak ide iz N.Gorice prema sežani ili Jesenicama mora imati još 1 lokomotivu. U to vrijeme tamo su od parnih lokomotiva uglavnom bile serija 36, 28 i 29. Bilo je i serije 17 ali ona je slaba putnička lokomotiva za uspone. Nisam uspio pronaći podatke o opterećenjima navedenih parnjača ali ima zato za seriju 33. Ona je ipaj bila nešto i jača od navedenih. SWerija 33 može na 17%o brzinom 20km/h povući 380t, 30km/h 210t i 40km/h 150t. Na uspo255o to je puno manje. Tako da brzinom od 20km/h vuče 190t a sa 25km/h ide 130t.
Ukoliko možda nije još jasno pitajte pa da pojasnim dalje?
Jesenice-Bohinjska Bistrica je 1 kritični uspon od 15%o i otpor pruge 17%o. Otpor je radi kritičnih krivina. Lokomotiva serije 642 na tom dijelu može povući vlak brzonom od 20km/h težak do 330t. Brzinom 0d 30km/h može najviše povući 200t i brzinom 40km/h je 120t. Ipak je tih 17%o samo na 1 dionici između kolodvora a i vlak prema tablicama je lakši od maksimalne težine i dovoljna je 1 lokomotiva. Dalje je stalno pad ponegdje i 25%o do N.Gorice. Iz N.Gorice do Sežane je najveći uspon 26%o i otpor pruge 26%o. Lokomotiva serije 642 može tamo povući najviše 180t za brzinu 20km/h a 100t za brzinu 30km/h. U smjeru Sežana-N.Gorica-Jesenice je pad. Između N.Gorice i Jesenica je uspon i do 26%o. U svakom slučaju kad vlak ide iz N.Gorice prema sežani ili Jesenicama mora imati još 1 lokomotivu. U to vrijeme tamo su od parnih lokomotiva uglavnom bile serija 36, 28 i 29. Bilo je i serije 17 ali ona je slaba putnička lokomotiva za uspone. Nisam uspio pronaći podatke o opterećenjima navedenih parnjača ali ima zato za seriju 33. Ona je ipaj bila nešto i jača od navedenih. SWerija 33 može na 17%o brzinom 20km/h povući 380t, 30km/h 210t i 40km/h 150t. Na uspo255o to je puno manje. Tako da brzinom od 20km/h vuče 190t a sa 25km/h ide 130t.
Ukoliko možda nije još jasno pitajte pa da pojasnim dalje?
Re: Lokomotive serije 642
Dizel lokomotiva JŽ 642-019, snimljena 1966.godine na nepoznatoj stanici ?
Izvor : ebay
Izvor : ebay
Re: Lokomotive serije 642
Dizel lokomotiva JŽ 642-203 sniljena u Puli 1974.godine :
Izvor : ebay
Izvor : ebay
Re: Lokomotive serije 642
Dizel lokomotiva serije 642 u železničkoj stanici Zagreb 1966.godine :
Izvor : ebay
Izvor : ebay
Re: Lokomotive serije 642
Ovo u Zagrebu je dizel lokomotiva serije 731 tzv.JENBAH i proizvedena je po licenci u Sl.Brodu radila je kao manevra.
Re: Lokomotive serije 642
Hvala g.cvijić !!!cvijic napisao:Ovo u Zagrebu je dizel lokomotiva serije 731 tzv.JENBAH i proizvedena je po licenci u Sl.Brodu radila je kao manevra.
Prebaciću na pravo mesto.
Re: Lokomotive serije 642
Dizel lokomotive JŽ 642-202 i JŽ 642-197 snimljene ispred ložionice u žel.stanici PULA :
Izvor : Fb
Izvor : Fb
Re: Lokomotive serije 642
Vreme SFRJ............................
Dizel lokomotiva serije JŽ 642 na nepoznatoj lokaciji :
Dizel lokomotiva serije JŽ 642 na nepoznatoj lokaciji :
- Prikačeni fajlovi
-
- 842_001 642.jpg (163.56 KiB) Pogledano 2416 puta
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju