Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Železnička stanica Bistrik.
- Prikačeni fajlovi
-
- IMG-e859e8df757dc2481feab22cc8081501-V.jpg (73.59 KiB) Pogledano 7573 puta
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Tunel No1 Brdo Džamija (Franz Jozef) na izlazu iz Sarajeva prema Bistriku :
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Železnička stanica vardište 1916.godine :
attachment=0]Vardiste 1916.jpg[/attachment]
Izvor : fotografija iz Albuma ukrajinskog vojnika koji je bio u sastavu austrougarske vojske i ovo snimao
attachment=0]Vardiste 1916.jpg[/attachment]
Izvor : fotografija iz Albuma ukrajinskog vojnika koji je bio u sastavu austrougarske vojske i ovo snimao
- Prikačeni fajlovi
-
- Vardiste 1916.jpg (105.29 KiB) Pogledano 8330 puta
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Stambulčić.
- Prikačeni fajlovi
-
- s-l400 (8).jpg (23.82 KiB) Pogledano 8301 put
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Nekadašnji tunel No.10 (JŽ123) na Istočnoj pruzi, dugačak 237.m u blizini stanice Pale gkedano sa strane Sarajeva :
Tunel je i danas dobro očuvan i kroz njega se može proći kolima.
Na fotografijama su ulazni i zlazni portali tunela i prilaz njemu.
Izvor : g.Dubovina
Tunel je i danas dobro očuvan i kroz njega se može proći kolima.
Na fotografijama su ulazni i zlazni portali tunela i prilaz njemu.
Izvor : g.Dubovina
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Današnji izgled tunele (verovatno No13, JŽ120 , 211m) kod stanice Stambolčić,
Vidi se da je i posle više od preko 100 godina dobrro očuvan.
Vidi se da je i posle više od preko 100 godina dobrro očuvan.
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Pozdravljeni,
Kako znam ?
Pošto je bila objavljena u knjizi, koja je izašla na nemačkom jeziku 1908. godine.
Ova fotografija je u knjizi, ali je malo smanjena sa svih strana: U wikipediji je podatak, da je fotografija, koju je stavio ivanjz iz 1906. godine:
https://de.wikipedia.org/wiki/Bosnische_Ostbahn
pozdrav
Darko
Mogu potvrdit, da je ova fotografija bila snimljena prije 1908. godine.ivanjz napisao:Železničke stanice Koran i Pale takođe su bile u lepom prirodnom okruženju sa crnogoričnom šumom uokolo.
Dalazak u stanicu Pale uvek se dešavao u ranim jutarnjim ili kasnim popodnevnim satima. Tada bi u kupeima voza počelo komešanje. Neki su se budili i umivali, drugi su već pripremali prtljag, jer je Sarajevo već bilo blizu. Kako su Pale oduvek bile poznate kao vazdušna banja, to postoji i veći broj razglednica i fotografija vezanih za ovu železničku stanicu.
Ovo je jedna od prvih fotografija ove železničke stanice iz vremena njenog otvaranja.
Kako znam ?
Pošto je bila objavljena u knjizi, koja je izašla na nemačkom jeziku 1908. godine.
Ova fotografija je u knjizi, ali je malo smanjena sa svih strana: U wikipediji je podatak, da je fotografija, koju je stavio ivanjz iz 1906. godine:
https://de.wikipedia.org/wiki/Bosnische_Ostbahn
pozdrav
Darko
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Odron na pruzi kod Grefovog mosta u blizini stanice Masići-Rogatica.
Tuneli koji se vide su No.49 i No.50
Uzvor : Wiki
Tuneli koji se vide su No.49 i No.50
Uzvor : Wiki
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Četiri kratka tunela između Mosta na Drini i Strmca na km 102
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju