Dodatak na registar naših lokomtiva.
Slučajno sam e-bay našo ovu fotku koju prodaje jedan Austrijanac.
Kako postoji samo jedna fotka 104 i to ona 008-ce u Tadej Brate-ovoj knjizi ,
mislim da je vredna pogotovu što je za sad prva 104-007.
P.S. Nisam baš siguran da je snimljena 1963 , kako navodi prodavac, već mislim da će pre biti 1933g.
Lokomotiva JDŽ-SDŽ 104-007
Re: Lokomotiva JDŽ-SDŽ 104-007
Evo još jedne 104-018
Re: Lokomotiva JDŽ-SDŽ 104-007
Ista lokomotiva (104-018) samo sada snimljena u Rijeci 1947.godine :
Poslednja izmena od PECELJ u 18 Okt 2017, 12:44, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Lokomotiva JDŽ-SDŽ 104-007
Tehnički podaca :
Stara oznaka serije: SudB/kkstB 106=SHS 106,
Nova oznaka serije: JDŽ 104, TIP: 2B,
Godina prestanka rada: 1940.
Najveća brzina: 90Km/h
Snaga 265 kW
Masa lokomotive u službi: 55 t
Duljina lokomotive s tenderom: 10.200 mm
Za ondašnje carske i kraljevske državne željeznice (kkStB) austrijske tvornice gradile su brzovoznu lokomotivu te serije tipa 2B za velike brzine u poboljšanoj kompaundnoj varijanti. U konstrukciji tih lokomotiva povećanje promjer niskotlacnoga cilindra. Uz tu lokomotivu vezano je i veće iskustvo na izradbi ložišne rešetke od čeličnoga lijeva i nastojanje da se zadrži limitirano veće osovinsko opterećenje.
Njezine posebnosti bile su plosnati parorazvodnici, kormilo Heusinger, zračna kočnica Westinghouse i dva dopadljiva parna doma. Prednji slobodni kotači bili su postavljeni kao dvoosovinsko okretno postolje. Posebno obilježje te, kao i drugih lokomotiva tipa 2B, bila je veća grijaća površina kotla, mala adhezijska težina i veliki promjer pogonskih kotača.
Na željeznicama u Hrvatskoj ta lokomotiva imala je pogonske kotače najvećega promjera (2.149 mm). U prometu su bile iskorištavane do pred kraj II. svjetskoga rata. Vukle su brze vlakove i putničke vlakove, i to uglavnom po nizinskim prugama u Sloveniji, a na području Hrvatske vozile su do Zagreba i na pruzi Maribor – Čakovec.
Stara oznaka serije: SudB/kkstB 106=SHS 106,
Nova oznaka serije: JDŽ 104, TIP: 2B,
Godina prestanka rada: 1940.
Najveća brzina: 90Km/h
Snaga 265 kW
Masa lokomotive u službi: 55 t
Duljina lokomotive s tenderom: 10.200 mm
Za ondašnje carske i kraljevske državne željeznice (kkStB) austrijske tvornice gradile su brzovoznu lokomotivu te serije tipa 2B za velike brzine u poboljšanoj kompaundnoj varijanti. U konstrukciji tih lokomotiva povećanje promjer niskotlacnoga cilindra. Uz tu lokomotivu vezano je i veće iskustvo na izradbi ložišne rešetke od čeličnoga lijeva i nastojanje da se zadrži limitirano veće osovinsko opterećenje.
Njezine posebnosti bile su plosnati parorazvodnici, kormilo Heusinger, zračna kočnica Westinghouse i dva dopadljiva parna doma. Prednji slobodni kotači bili su postavljeni kao dvoosovinsko okretno postolje. Posebno obilježje te, kao i drugih lokomotiva tipa 2B, bila je veća grijaća površina kotla, mala adhezijska težina i veliki promjer pogonskih kotača.
Na željeznicama u Hrvatskoj ta lokomotiva imala je pogonske kotače najvećega promjera (2.149 mm). U prometu su bile iskorištavane do pred kraj II. svjetskoga rata. Vukle su brze vlakove i putničke vlakove, i to uglavnom po nizinskim prugama u Sloveniji, a na području Hrvatske vozile su do Zagreba i na pruzi Maribor – Čakovec.
Re: Lokomotiva JDŽ-SDŽ 104-007
Lokomotiva JDŽ 104-008 na nepoznatoj lokaciji :
Re: Lokomotiva JDŽ-SDŽ 104-007
G. PECELJ je napisao :
Lokomotiva JDŽ 104-008 na nepoznatoj lokaciji :
Trebalo bi da je Maribor
Lokomotiva JDŽ 104-008 na nepoznatoj lokaciji :
Trebalo bi da je Maribor
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Lokomotiva JDŽ-SDŽ 104-007
Pozdravljeni,
cira-1 već je stavio fotografiju JŽ 104-018, ali ova je bolje resolucije i zna se da je snimljena u Mariboru prije drugog svetskog rata...

detajl...

pozdrav
Darko
cira-1 već je stavio fotografiju JŽ 104-018, ali ova je bolje resolucije i zna se da je snimljena u Mariboru prije drugog svetskog rata...

detajl...

pozdrav
Darko
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost