
Tako se dogodilo da jedne noći, krajem pedesetih godina prošlog veka, na pruzi Beograd-Lajkovac, na delu između Malog Borka i Jabučja „mašina“ iskusnog mašinovođe Milana Jokića i njegovog ložača Vidoja Ilića naleti na kamenje i panjeve koji su se nekako našli na pruzi. Ova grdosija lepotica ostala je na svojim točkovima, da ne kažemo nogama, kako i priliči pravoj dami, ali se zato pruga značajno iskrivila i nekoliko je vagona je izletelo iz šina. Povređenih je bilo, ali, na sreću, niko nije izgubio život. Udar je bio tako žestok da se lokomotiva vratila unazad. Mašinovođa i ložač su bili nepovređeni, ali je zato nastradao Jokićev ručni sat ruske marke „Zenit“ koji je i dobio od železnice sa ugraviranim svojim imenom. Na satu je ostao „ožiljak zauvek, ali, bar tako mislimo, i na duši njegovog vlasnika i zbog sata, ali još više zbog lokomotive , putničkih vagona i, svakako, povređenih putnika. O „mašinama“ se brinulo kao o deci, a sat je potvrda uspešnog rada a time i života.


Milicija je obavila svoj deo posla, doktor Banković se pobrinuo za povređene, a šta je dovelo do udesa, ne znamo. Ipak, kako bi rekao naš narod, putnike i osoblje voza Bog je imao na umu.