Re: Jugoslavia Steam 2007.
Poslato: 06 Dec 2022, 21:20
Sledećeg dana smo busom iz Sežane došli u muzej Campo Marzio u Trstu,odakle smo imali poseban voz na relaciji Campo Marzio -
Villa Opicina - Trieste Centrale. Sastav voza : Parnjača FS 728-022 (ex.JŽ 25-022 ) + služkola + 2 x FS-vagoni "Centoporti".
U Villa Opicina smo imali presedanje u slovenački muzejski voz sa parnjačom SŽ 25-026 + 2 x službeni + 3 x Baat,koji je išao starom
trasom Južne železnice ( Suedbahna ) preko Repentabora/Monrupina do Nove Gorice.Posle okretanja lokomotive,nastavljeno je preko
Sežane do Villa Opicina,gde nas je već čekao italijanski čarter voz radi dalje vožnje za Trieste Centrale.
Imao sam ideju da na celom ovom putu - relaciji vozi zajednički FS i SŽ čarter voz sa parnjačama u zaprezi kako je bilo moguće ranije,
ali italijanski železničarski sindikati su uveli zabranu za saobraćaj svojih i inostranih lokomotiva na njihovoj i tuđoj teritoriji. To je
bilo moguće za vreme SFRJ i nakon osamostaljivanja Slovenije u početku,posle toga STOP. Tako je to u EU.
Priložene slike :
1. Susret iltalijanskog i slovenačkog mašinskog osoblj u Villa Opicina
2. Foto-stop u nekadašnjoj pograničnoj stanici Repentabor/Monrupino.
3. Odlazak mašine 25-026 na okretanje.Interesantan manevarski signal i vodonapojnik u Novoj Gorici.
Villa Opicina - Trieste Centrale. Sastav voza : Parnjača FS 728-022 (ex.JŽ 25-022 ) + služkola + 2 x FS-vagoni "Centoporti".
U Villa Opicina smo imali presedanje u slovenački muzejski voz sa parnjačom SŽ 25-026 + 2 x službeni + 3 x Baat,koji je išao starom
trasom Južne železnice ( Suedbahna ) preko Repentabora/Monrupina do Nove Gorice.Posle okretanja lokomotive,nastavljeno je preko
Sežane do Villa Opicina,gde nas je već čekao italijanski čarter voz radi dalje vožnje za Trieste Centrale.
Imao sam ideju da na celom ovom putu - relaciji vozi zajednički FS i SŽ čarter voz sa parnjačama u zaprezi kako je bilo moguće ranije,
ali italijanski železničarski sindikati su uveli zabranu za saobraćaj svojih i inostranih lokomotiva na njihovoj i tuđoj teritoriji. To je
bilo moguće za vreme SFRJ i nakon osamostaljivanja Slovenije u početku,posle toga STOP. Tako je to u EU.
Priložene slike :
1. Susret iltalijanskog i slovenačkog mašinskog osoblj u Villa Opicina
2. Foto-stop u nekadašnjoj pograničnoj stanici Repentabor/Monrupino.
3. Odlazak mašine 25-026 na okretanje.Interesantan manevarski signal i vodonapojnik u Novoj Gorici.