Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1353
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Pozdravljeni,
vozni red za 1903. godinu sa stanicama, stajalištima i kilometražom...
Ova kilometraža Porečanke: 122,2 kilometara (od Trsta do Poreča) ili tačnije: 122,19869 važila je do 19.7. godine 1906, kada je bila sagrađena nova stanica S.Andrea u blizini centra grada Trst.
Tada se je kilometraža "Porečanke" produžila za 0,7927 kilometra.
Dakle tada je bila Porečanka duga: 122,19869 + 0,7927 = 122,99139 kilometara
Ja mislim, da bi mogli zaokružiti to na 123 kilometara.
Ali kilometraža stanica na Porečanki se posle 19.7.1906 nije promenila.
Nova stanica Porečanke dobila je kilometražu: - 0,7927 kilometra
Dakle negativnu kilometražu...
pozdrav
Darko
vozni red za 1903. godinu sa stanicama, stajalištima i kilometražom...
Ova kilometraža Porečanke: 122,2 kilometara (od Trsta do Poreča) ili tačnije: 122,19869 važila je do 19.7. godine 1906, kada je bila sagrađena nova stanica S.Andrea u blizini centra grada Trst.
Tada se je kilometraža "Porečanke" produžila za 0,7927 kilometra.
Dakle tada je bila Porečanka duga: 122,19869 + 0,7927 = 122,99139 kilometara
Ja mislim, da bi mogli zaokružiti to na 123 kilometara.
Ali kilometraža stanica na Porečanki se posle 19.7.1906 nije promenila.
Nova stanica Porečanke dobila je kilometražu: - 0,7927 kilometra
Dakle negativnu kilometražu...
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1353
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Pozdravljeni,
sa kilometražom na Porečanki potrebno je biti oprezan...
Ako pogledamo recimo kilometražu u vozni red gore, nađemo:
Sicciole/Sečovlje, km: 42,1
U drugoj zvaničnoj listi je:
Sicciole, km: 42,13879
Dakle isto.
Ali ako pogledamo nacrt iz godine 1902:
Detajl...
Ovdje je prijemna zgrada stanice Sečovlje na km: 45,549
Odakle razlika: 45,549 - 42,13879 = 3,41021 km, dakle zaokruženo 3,4 km ?
Prvi projekti Porečanke predviđali su, da ide pruga u blizinu Pirana (stanica bi bila u Bernardinu).
pozdrav
Darko
sa kilometražom na Porečanki potrebno je biti oprezan...
Ako pogledamo recimo kilometražu u vozni red gore, nađemo:
Sicciole/Sečovlje, km: 42,1
U drugoj zvaničnoj listi je:
Sicciole, km: 42,13879
Dakle isto.
Ali ako pogledamo nacrt iz godine 1902:
Detajl...
Ovdje je prijemna zgrada stanice Sečovlje na km: 45,549
Odakle razlika: 45,549 - 42,13879 = 3,41021 km, dakle zaokruženo 3,4 km ?
Prvi projekti Porečanke predviđali su, da ide pruga u blizinu Pirana (stanica bi bila u Bernardinu).
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1353
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Pozdravljeni,
pošto imamo na razpolaganju nacrt pruge samo za dio Porečanke u Sloveniji (fali nama u dio u Italiji i dio u Hrvatskoj), moramo si pomoći sa drugim dokumentima.
Giulio Roseli napisao je knjigu "La Ferrovia Trieste-Parenzo" več 1967. godine.
U nju je stavio i pregled krivina na dionicama Trst-Buje i Buje-Poreč. Dakle koje radiuse imali su i koliko takvij radija je bilo.
Dodao je i to, koliko kilometara je bilo ravne pruge.
Ove tabele stavio je Roselli i u knjigu: "La ferrovia Trieste-Buie-Parenzo : e i problemi ferroviari dell'Istria e di Trieste" u 1972. godini.
Na žalost ovih podataka nema u knjizi "Cara Parenzana".
Iz ovih podataka ne može se izvući podatke, koliko i kakve krivine su bile u "esencialnom" dijelu "Porečanke"
Za takvu pretraživanje potrebno bi bilo pronači nacrt pruge u Hrvatskoj. Ako nema nacrta pruge, barem ima ucrt "Porečanke" u katastar, a to sigurno postoji u Hrvatskoj. Za dio "Porečanke" u Sloveniji ta uris u katastar i popis katastarskih čestica postoji u arhivu u Kopru. Za Hrvatsku baš neznam.
Ali nacrt pruge Trst-Poreč postoji u arhivu u Beču.
pozdrav
Darko
pošto imamo na razpolaganju nacrt pruge samo za dio Porečanke u Sloveniji (fali nama u dio u Italiji i dio u Hrvatskoj), moramo si pomoći sa drugim dokumentima.
Giulio Roseli napisao je knjigu "La Ferrovia Trieste-Parenzo" več 1967. godine.
U nju je stavio i pregled krivina na dionicama Trst-Buje i Buje-Poreč. Dakle koje radiuse imali su i koliko takvij radija je bilo.
Dodao je i to, koliko kilometara je bilo ravne pruge.
Ove tabele stavio je Roselli i u knjigu: "La ferrovia Trieste-Buie-Parenzo : e i problemi ferroviari dell'Istria e di Trieste" u 1972. godini.
Na žalost ovih podataka nema u knjizi "Cara Parenzana".
Iz ovih podataka ne može se izvući podatke, koliko i kakve krivine su bile u "esencialnom" dijelu "Porečanke"
Za takvu pretraživanje potrebno bi bilo pronači nacrt pruge u Hrvatskoj. Ako nema nacrta pruge, barem ima ucrt "Porečanke" u katastar, a to sigurno postoji u Hrvatskoj. Za dio "Porečanke" u Sloveniji ta uris u katastar i popis katastarskih čestica postoji u arhivu u Kopru. Za Hrvatsku baš neznam.
Ali nacrt pruge Trst-Poreč postoji u arhivu u Beču.
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1353
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
- Prikačeni fajlovi
-
- Porec.jpg (111.5 KiB) Pogledano 5463 puta
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1353
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Imali smo već nekoliko razglednica stanice Poreč, ali ova je najbolje resolucije.
Ja mislim, da je imao Giulio Roselli pravo, kad je zapisao u knjizi Cara Parenzana, da je ovo fotografija vlaka, koji je obavio kolaudaciju pruge dana 11. 12.1902.
Pored fotografije piše Roselli:
"Nella stazione di Parenzo e fermo il treno leggero di collaudo del tratto Buie-Parenzo".
A i vidi se, da još nisu sagrađeni svi kolosjeci, koje je imala kasnije stanica Poreč.
Pruga je data u javni promet 16.12.1902.
pozdrav
Darko
Ja mislim, da je imao Giulio Roselli pravo, kad je zapisao u knjizi Cara Parenzana, da je ovo fotografija vlaka, koji je obavio kolaudaciju pruge dana 11. 12.1902.
Pored fotografije piše Roselli:
"Nella stazione di Parenzo e fermo il treno leggero di collaudo del tratto Buie-Parenzo".
A i vidi se, da još nisu sagrađeni svi kolosjeci, koje je imala kasnije stanica Poreč.
Pruga je data u javni promet 16.12.1902.
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1353
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Pozdravljeni,
PECELJ je dodao novu fotografiju Škofije iz 1910. godine. Škofije bile su stajalište sa 150 metara sporednog kolosjeka za nakladanje robe.
Ja sam dodao strelicu, da se vidi, kde je zgrada stajališta. Bila je slična onoj u Strunjanu...
Imamo fotografiju i u koloru
Kako je izgledalo skrovište za putnike...
pozdrav
Darko
PECELJ je dodao novu fotografiju Škofije iz 1910. godine. Škofije bile su stajalište sa 150 metara sporednog kolosjeka za nakladanje robe.
Ja sam dodao strelicu, da se vidi, kde je zgrada stajališta. Bila je slična onoj u Strunjanu...
Imamo fotografiju i u koloru
Kako je izgledalo skrovište za putnike...
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1353
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Još i vozni red iz 1903. godine, da se vidi, da su Škofije (Scoffie) stajalište (H= Haltestelle):
km 14.0 Scoffie H/Škofije stajalište (Haltestelle)
pozdrav
Darko
km 14.0 Scoffie H/Škofije stajalište (Haltestelle)
pozdrav
Darko
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Pogled na železničku stanicu Buje (leva strana slike)
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1353
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
PECELj, pozdravljen,
u ovoj temi postavio si već razglednicu iz kasnijeg obdoblja, kad su već nadgradili stanicu za jedan sprat...
pozdrav
Darko
u ovoj temi postavio si već razglednicu iz kasnijeg obdoblja, kad su već nadgradili stanicu za jedan sprat...
pozdrav
Darko
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost