У сулудом покушају да допринесе прочетничкој провокацији, архивар
sdz361, форсира:
sdz361 piše:
Ovaj princip se primenjuje i u obrnutom smeru: pruga Priboj (na Limu) - Uvac, koja se uvek nalazila na teritoriji Srbije, na ovom forumu se razmatra pod temom pruga u Bosni i Hercegovini jer ona "funkcionalno" i organizaciono bila deo BiH, a ne srpske mreže železnica.
Пруга Прибој н/Л - Увац (дужине око 4.5 км), се око 1.1 км налазила у БиХ, а око 3.4 км је била у Србији, тако да то није пример за "реципроцитет", на који смера фантомски архивар.
Нетачно је да се
pruga Priboj (na Limu) - Uvac ... uvek nalazila na teritoriji Srbije
Tачно је да се деоница: станица Прибој н/Л - граничи мост на реци Увац, налазила у Србији, док се деоница: станица Увац - граничи мост на реци Увац, налазила у БиХ.
У случајевима, када нека пруга пролази кроз више држава, тада администратор задржава право да одреди у којој држави да буде пруга.
На примеру узане пруге Прибој н/Л - Увац, администратор је између Србије и БиХ, превагнуо у корист БиХ.
На примеру узане пруге Босанска Рача - Бијељина - Модран - Угљевик (Босанска Мезграја), није било места да администратор "превагне" између БиХ и БиХ.
Остала је само провокација да
Војо Милановић "превагне" у корист четништва