Hrvatska
-
- Ložač
- Poruke: 77
- Pridružen: 04 Jul 2023, 22:07
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Kada je izgrađena spojna pruga Gaj - Krivaja, dobila se baš ona prava Unska pruga, odnosno pruga koja je pratila Unu od izvora (Srb) do ušća (Jasenovac). Danas ništa od toga nema. Ja sam iz Gračaca, dobro znam lokacije u Lici, Karlovcu (gdje sam stanovao), pa Sisak (bila je romantična pruga Karlovac - Glina - Petrinja - Caprag). Jedno vrijeme su pokušavali spašavati Unsku prugu izletničkim vlakom Bihać - Loskun - Štrbački Buk - Martin Brod, ali džaba. Do 1991. punkt Sunja, bilo je jedno od najfrekventnijih željezničkih čvorišta u Jugoslaviji. Nije bilo tko mogao nositi crvenu kapu u Sunji. Samo najspretnijim otpravnicima je mogla biti povjerena ta radna pozicija u Sunji. Zanima me, tko je fizički rukovodio promjenama položaja skretnica na rasputnicama Krivaja i Gaj i opis tog posla? Kakvo je bilo grijanje tih skretnica? Spomenut je Dobrljin u nekoliko postova. O Dobrljinu ću pitati nešto u poglavlju koji pokriva BiH. Ovdje samo pitam za Kozibrod. Da li su mještani Kozibroda išli na vlak u Volinju ili je bila neka skela do Dobrljina?
-
- Nadzornik pruge
- Poruke: 48
- Pridružen: 22 Feb 2017, 20:23
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Daj jednom normalno reci tko si i odakle si, a nemoj se stalno skrivati pod nekakvim nickovima.Tbilisi piše: ↑09 Mar 2024, 13:01 Kada je izgrađena spojna pruga Gaj - Krivaja, dobila se baš ona prava Unska pruga, odnosno pruga koja je pratila Unu od izvora (Srb) do ušća (Jasenovac). Danas ništa od toga nema. Ja sam iz Gračaca, dobro znam lokacije u Lici, Karlovcu (gdje sam stanovao), pa Sisak (bila je romantična pruga Karlovac - Glina - Petrinja - Caprag). Jedno vrijeme su pokušavali spašavati Unsku prugu izletničkim vlakom Bihać - Loskun - Štrbački Buk - Martin Brod, ali džaba. Do 1991. punkt Sunja, bilo je jedno od najfrekventnijih željezničkih čvorišta u Jugoslaviji. Nije bilo tko mogao nositi crvenu kapu u Sunji. Samo najspretnijim otpravnicima je mogla biti povjerena ta radna pozicija u Sunji. Zanima me, tko je fizički rukovodio promjenama položaja skretnica na rasputnicama Krivaja i Gaj i opis tog posla? Kakvo je bilo grijanje tih skretnica? Spomenut je Dobrljin u nekoliko postova. O Dobrljinu ću pitati nešto u poglavlju koji pokriva BiH. Ovdje samo pitam za Kozibrod. Da li su mještani Kozibroda išli na vlak u Volinju ili je bila neka skela do Dobrljina?
Za admina - koliko ce se ovom liku tolerirati da otvori lažnih profila ovdje?
pozdrav
toma
Poslednje učitavanje od Toma dana 09 Mar 2024, 14:05, učitano 1 put ukupno.
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8240
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Stara železnička stanica VIROVITICA na pruzi Koprivnica - Suhopolje.
Izvor : ebay
Izvor : ebay
-
- Šef stanice
- Poruke: 431
- Pridružen: 31 Mar 2012, 16:56
- Kontakt:
-
- Nadzornik pruge
- Poruke: 48
- Pridružen: 22 Feb 2017, 20:23
- Kontakt:
-
- Ložač
- Poruke: 77
- Pridružen: 04 Jul 2023, 22:07
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Našao sam odgovor na pitanje:
"Da li su mještani Kozibroda išli na vlak u Volinju ili je bila neka skela do Dobrljina?"
"Da li su mještani Kozibroda išli na vlak u Volinju ili je bila neka skela do Dobrljina?"
- Prilozi
-
- Kozibrod.jpg (60.73 KiB) Pregledano 274 puta
-
- Ložač
- Poruke: 77
- Pridružen: 04 Jul 2023, 22:07
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Ostala su pitanja:
Tko je fizički rukovodio promjenama položaja skretnica na rasputnicama Krivaja i Gaj i opis tog posla?
Kakvo je bilo grijanje tih skretnica?
Tko je fizički rukovodio promjenama položaja skretnica na rasputnicama Krivaja i Gaj i opis tog posla?
Kakvo je bilo grijanje tih skretnica?
-
- Šef stanice
- Poruke: 431
- Pridružen: 31 Mar 2012, 16:56
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Ta skela je prestala sa radom odavno jos 50.-godina.Skelom preko Une pa u Dobrljin na vlak moglo se samo preko ljeta kad je suvo vrijeme jer se islo preko livada.Vecina iz Kozibroda je isla na vlak u Volinju.Vec pocetkom 60.-tih Dvor na Uni je dobio autobuse AUTOPREVOZ DVOR.Isli su autobusi za Glinu,Bos.Novi,Petrinju,Sisak,Zagreb,Kostajnicu.Narocito su bili organizirani prijevozi za Sisak (Zeljezara,Rafinerija) i Kostajnicu (Pounje) tzv.Smjenski autobusi.
-
- Šef stanice
- Poruke: 431
- Pridružen: 31 Mar 2012, 16:56
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Od 1964.-1968.na Rasp.Krivaja i Gaj skretnice se okretale rucno,na svakoj Rasputnici je radio Nadzornik skretnica i skretnicar.Od 1968. kad su Rasputnice ukljucene u el.relejni SS uredjaj skretnicama je rukovao unutarnji otp.vlakova sa SS blok postavnice iz Prometnog ureda st.Sunja.Elektricni grijaci skretnica na skretnicama su ugradjeni 1987.Jedan transformator sa 25 KV na 220V na portalu Rasp.Krivaja i jedan na Rasp.Gaj.Sve funkcionisalo ko Svicarski sat.1995. sve ostalo i poslije 1995. sve nestalo.
-
- Šef stanice
- Poruke: 431
- Pridružen: 31 Mar 2012, 16:56
- Kontakt:
Re: Hrvatska
A taj Motel SKELA u Kozibrodu je napravljen na mjestu gdje je nekad bila skela i po tom je i dobio ime,medjutim u ljeto 1991.u taj Motel su se uselili pripadnici MUP-a HR napravili Policijsku stanicu,i tako je sve nestalo u IX mj.1991.
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 28 gostiju