ŽELEZNIČKI TRANSPORT PD TENT OBRENOVAC
ŽELEZNIČKI TRANSPORT PD TENT OBRENOVAC
"Uporedo sa izgradnjom elektrana, stvoren je 1969. i snažan sistem železničkog transporta. Glavni zadatak: prevoz uglja iz Rudarskog basena „Kolubara“ za elektrane u Obrenovcu i Velikim Crljenima. Pruga Obrenovac-Vreoci više puta je dograđivana u proteklih 42 godine. Danas ima 100 kilometara koloseka i dnevni dovoz od oko 100.000 tona uglja, što je čini najopterećenijom saobraćajnicom u Srbiji i jednom od najopterećenijih u Evropi. Njome za 24 sata prođe 60 punih i toliko praznih kompozicija. Ukupno, dosad je prevezeno preko 800 miliona tona samo uglja (više od 25 miliona tona godišnje), uz to i velike količine drugih tereta: opreme, rezervnih delova, potrošnog materijala...
Sistem vuče i manevra elektrifikovan je krajem 1976. Od 1983. uvedene su „Škodine“ elektrolokomotive i zaokružen utovar, D prevoz i istovar vozova elektrovučom. Iz Centra daljinskog upravljanja u Obrenovcu rukuje se i postrojenjima za električnu vuču u stanicama Stubline i Brgule. Pruge su prvog reda, opremljene savremenim vučnim i vučenim sredstvima, modernom tehnikom na pruzi i pružnim postrojenjima... Jedina je firma u Srbiji sa svim sertifikatima i licencama u skladu sa Zakonom o železnici, što omogućava, po potrebi, proširivanje osnovne delatnosti."
http://www.google.com
Sistem vuče i manevra elektrifikovan je krajem 1976. Od 1983. uvedene su „Škodine“ elektrolokomotive i zaokružen utovar, D prevoz i istovar vozova elektrovučom. Iz Centra daljinskog upravljanja u Obrenovcu rukuje se i postrojenjima za električnu vuču u stanicama Stubline i Brgule. Pruge su prvog reda, opremljene savremenim vučnim i vučenim sredstvima, modernom tehnikom na pruzi i pružnim postrojenjima... Jedina je firma u Srbiji sa svim sertifikatima i licencama u skladu sa Zakonom o železnici, što omogućava, po potrebi, proširivanje osnovne delatnosti."
http://www.google.com
- Prikačeni fajlovi
-
- tent07.JPG (198.51 KiB) Pogledano 10667 puta
Re: ŽELEZNIČKI TRANSPORT PD TENT OBRENOVAC
Пре мање од месец дана на Железничке пруге у Србији - стање данас - пруга Београд Бар сам поставио питање:
Зна ли неко чему служи колосек са три шине у близини Вреоца који се више пута одваја и спаја са Пругом Београд Бар?
Добио сам следећи одговор од господина Јагафото:
Taj kolosek služi za prevoz uglja od Rudnika uglja "Kolubara" do Termoelektrane "Kolubara" u Velikim Crljenima...
Ukoliko želite, možete pogledati moj video Vozovi TE “Kolubara” na sledećoj adresi:
https://www.youtube.com/watch?v=BYvW1E5ka2g
Širina ovog koloseka sa tri šine je 900mm i 1435mm. Lokomotiva i vagoni su za širinu koloseka 900mm.
Dužina pruge je oko 5km.
Мислим да та питања и одговори треба да стоје овде.
Такође ако неко зна нека напише зашто је овде саобраћај на уском и нормалном колосеку?
Зна ли неко чему служи колосек са три шине у близини Вреоца који се више пута одваја и спаја са Пругом Београд Бар?
Добио сам следећи одговор од господина Јагафото:
Taj kolosek služi za prevoz uglja od Rudnika uglja "Kolubara" do Termoelektrane "Kolubara" u Velikim Crljenima...
Ukoliko želite, možete pogledati moj video Vozovi TE “Kolubara” na sledećoj adresi:
https://www.youtube.com/watch?v=BYvW1E5ka2g
Širina ovog koloseka sa tri šine je 900mm i 1435mm. Lokomotiva i vagoni su za širinu koloseka 900mm.
Dužina pruge je oko 5km.
Мислим да та питања и одговори треба да стоје овде.
Такође ако неко зна нека напише зашто је овде саобраћај на уском и нормалном колосеку?
Re: ŽELEZNIČKI TRANSPORT PD TENT OBRENOVAC
- Prikačeni fajlovi
-
- tent1.jpg (327.6 KiB) Pogledano 10190 puta
Re: ŽELEZNIČKI TRANSPORT PD TENT OBRENOVAC
Sa TENT-ove pruge.
- Prikačeni fajlovi
-
- Tent1.jpg (168.54 KiB) Pogledano 10034 puta
Re: ŽELEZNIČKI TRANSPORT PD TENT OBRENOVAC
Prosto, uzanom prugom ugalj se dovozi u krug elektrane Kolubara A u Velikim Crljenima iz mesta Vreoci,sa utovarnog mesta SUSARA,a siroki kolosek sluzi za dopremu rezevnih delova za razne pogone u krugu elektrane i ona krece iz stanice Vreoci gde putem skretnica Sa pruga ZS moguce je dopremanje robe bez pretovara.Isti slucaj za dovoz mazuta sa cisternama i plavom lepojkom TENTa 661.Tamcic napisao:Пре мање од месец дана на Железничке пруге у Србији - стање данас - пруга Београд Бар сам поставио питање:
Зна ли неко чему служи колосек са три шине у близини Вреоца који се више пута одваја и спаја са Пругом Београд Бар?
Добио сам следећи одговор од господина Јагафото:
Taj kolosek služi za prevoz uglja od Rudnika uglja "Kolubara" do Termoelektrane "Kolubara" u Velikim Crljenima...
Ukoliko želite, možete pogledati moj video Vozovi TE “Kolubara” na sledećoj adresi:
https://www.youtube.com/watch?v=BYvW1E5ka2g
Širina ovog koloseka sa tri šine je 900mm i 1435mm. Lokomotiva i vagoni su za širinu koloseka 900mm.
Dužina pruge je oko 5km.
Мислим да та питања и одговори треба да стоје овде.
Такође ако неко зна нека напише зашто је овде саобраћај на уском и нормалном колосеку?
Re: ŽELEZNIČKI TRANSPORT PD TENT OBRENOVAC
Radio sam na ovoj industriskoj železnici od 20. marta 1980. godine do 30. septembra 2005. godine, kada sam penzionisan. Kao otpravnik vozova radio sam u svim stanicama, izuzev u TEK-u, kada nam se pripojila industrijska pruga Vreoci Sušara - TEK, 1995. godine, jer više nisam radio kao otpravnik vozova.
Može biti da sam subjektivan, posla je bilo i u TENT-u na (tada) JŽ-u, ali je razlika ogromna. U TENTU je organizacija saobraćaja šablonska, osim u izuzetnim situacijama, za razliku od javne železnice gde često dolazi do vrlo komplikovanih saobraćajnih situacija kada sposobnost, kerativnost pa i hrabrost otpravnika vozova dolazi do punog izražaja.
Odlaskom u TENT sa železnice u materijalnom smislu sam dosta dobio, ali kada sam sanjao da sam se vratio na železnicu - bude mi žao kada se probudim i taj (divan) san prekinem.
Može biti da sam subjektivan, posla je bilo i u TENT-u na (tada) JŽ-u, ali je razlika ogromna. U TENTU je organizacija saobraćaja šablonska, osim u izuzetnim situacijama, za razliku od javne železnice gde često dolazi do vrlo komplikovanih saobraćajnih situacija kada sposobnost, kerativnost pa i hrabrost otpravnika vozova dolazi do punog izražaja.
Odlaskom u TENT sa železnice u materijalnom smislu sam dosta dobio, ali kada sam sanjao da sam se vratio na železnicu - bude mi žao kada se probudim i taj (divan) san prekinem.
Re: ŽELEZNIČKI TRANSPORT PD TENT OBRENOVAC
Pitanje:
Такође ако неко зна нека напише зашто је овде саобраћај на уском и нормалном колосеку?
Odgovor:
Želaznički transport REIK, kasnije RB Kolubara, se odvija uzanim prugama, kao što je poznato, širine 0,9 m. Od stranice Vreoci ŽS do stanice Vreoci Sušara je normalni kolosek, koji služi za izvlačenje uglja, koji se dalje transportuje na razne destinacije. Postoji, takođe, tzv "zbijeni" kolosek od stanice Vreoci ŽS do stanice TEK. Taj (normalni) kolosek služi sa transport razne opreme u TEK i iz TEK-a pa i prevoz železničkih kola za prevoz uglja (vagona) utovarena na plato-specijalna kola na srednju opravku (reviziju) u železničke radionice diljem Srbije.
Такође ако неко зна нека напише зашто је овде саобраћај на уском и нормалном колосеку?
Odgovor:
Želaznički transport REIK, kasnije RB Kolubara, se odvija uzanim prugama, kao što je poznato, širine 0,9 m. Od stranice Vreoci ŽS do stanice Vreoci Sušara je normalni kolosek, koji služi za izvlačenje uglja, koji se dalje transportuje na razne destinacije. Postoji, takođe, tzv "zbijeni" kolosek od stanice Vreoci ŽS do stanice TEK. Taj (normalni) kolosek služi sa transport razne opreme u TEK i iz TEK-a pa i prevoz železničkih kola za prevoz uglja (vagona) utovarena na plato-specijalna kola na srednju opravku (reviziju) u železničke radionice diljem Srbije.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju