Stranica 5 od 92

Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Poslato: 10 Jul 2014, 12:44
od PECELJ
Železnička stanica Sarajevo :
338_001.jpg
338_001.jpg (141.87 KiB) Pogledano 5687 puta

Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Poslato: 10 Jul 2014, 12:49
od PECELJ
Železnički most preko reke Jablanice :
1281608859.jpg
1281608859.jpg (179.38 KiB) Pogledano 5687 puta

Re: Sarajevo-Mostar

Poslato: 10 Jul 2014, 14:09
od mali.paja
PECELJ napisao:Kanjon reke Neretve u blizini st.Jablanica :

Slika
Izvor : negde sa Interneta
Za par kilometara će ukrsnica Prenj, zatim slijedi Jablanica.

Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Poslato: 10 Jul 2014, 14:12
od mali.paja
PECELJ napisao:Železnički most preko reke Jablanice :
1281608859.jpg
Most je preko rijeke Neretve. Za parsto metara je mjesto i stanica Jablanica. Ovo je prvi most preko Neretve i on je lučni za razliku od kanijeg mosta koji je srušen za potrebe snimanja filma "Bitka na Neretvi".

Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Poslato: 10 Jul 2014, 16:22
od PECELJ
mali.paja napisao:
PECELJ napisao:Železnički most preko reke Jablanice :
1281608859.jpg
Most je preko rijeke Neretve. Za parsto metara je mjesto i stanica Jablanica. Ovo je prvi most preko Neretve i on je lučni za razliku od kanijeg mosta koji je srušen za potrebe snimanja filma "Bitka na Neretvi".
Zahvaljujem g.mali.paja na ispravci.
Povučen naslovom razglednice, nisam ni razmišljao. U tom kraju i nema nikakve reke Jablanice. Ima je u mom Valjevu. :D

Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Poslato: 19 Jul 2014, 00:55
od shuca
Zanimljivo stivo...
http://memorylimit.blogger.ba/arhiva/2013/03/31
A ovaj foto sam skinuo sa nekog sajta gde se okupljaju fanovi nekadasnje JNA :lol:
1003838 bradina.jpg
1003838 bradina.jpg (134.62 KiB) Pogledano 5658 puta
Na zalost foto je ovako prezentovan, pa se NE VIDI ciji je to foto- arhiv.. :roll:

Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Poslato: 19 Jul 2014, 17:43
od mali.paja
shuca napisao:Zanimljivo stivo...
http://memorylimit.blogger.ba/arhiva/2013/03/31
A ovaj foto sam skinuo sa nekog sajta gde se okupljaju fanovi nekadasnje JNA :lol:
1003838 bradina.jpg
Na zalost foto je ovako prezentovan, pa se NE VIDI ciji je to foto- arhiv.. :roll:
Ovaj kolosijek skroz desno, malo se vidije prema ložionici. Mislim da za ovu sliku više nema nitko exkluzivno autorsko pravo. To je davno isteklo. Na forumu "železnice.net" je bilo objavljeno koliko vrijedi autorsko pravo za pojedinu bivšu republiku SFRJ, nastalu raspadom. Moram to potražiti.

Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Poslato: 20 Jul 2014, 06:12
od cvijic
Godina 1946. jel moguce da je vozio ovaj motor vec 1946.

Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Poslato: 20 Jul 2014, 12:06
od shuca
Spahinac je sigurno vozio 1946, samo je pitanje-DOKLE ?

G.Mali Paja ce me ispraviti ili dopuniti, ali stanje mostova u kanjonu Neretve, je bio ogranicavajuci faktor radijusa kretanja.
Nasao sam podatak da je osteceni most kod Aleksinog hana, bio obnovljen vec NOVEMBRA 1945 :!:
Most preko Neretve kod Gabele , predat u saobracaj 1. Maja 1947.
Na zalost nemam podatke zavrsetaka obnova Jablanickog, i ostalih , ratom ostecenih mostova. :?:

Tu je pomenuti gospodin mnogo pozvaniji da nam objasni tempo oporavka uzane pruge SA-MO-DU....

Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar

Poslato: 20 Jul 2014, 18:08
od mali.paja
shuca napisao:Spahinac je sigurno vozio 1946, samo je pitanje-DOKLE ?

G.Mali Paja ce me ispraviti ili dopuniti, ali stanje mostova u kanjonu Neretve, je bio ogranicavajuci faktor radijusa kretanja.
Nasao sam podatak da je osteceni most kod Aleksinog hana, bio obnovljen vec NOVEMBRA 1945 :!:
Most preko Neretve kod Gabele , predat u saobracaj 1. Maja 1947.
Na zalost nemam podatke zavrsetaka obnova Jablanickog, i ostalih , ratom ostecenih mostova. :?:

Tu je pomenuti gospodin mnogo pozvaniji da nam objasni tempo oporavka uzane pruge SA-MO-DU....
Ne bih znao ni ja za mostove. Znam da su most preko Neretve kod Gabele morali 2 puta obnavljati. Na mostu su radili zarobljenici. Velika Neretva im je prvi put odnijela konstrukciju.
Za Jablanicu ne znam.
Na Mostu Aleksin Han je bila stalna lagana vožnja od 5km/h do ukidanja pruge. Tamo nisu smjele ni sve lokomotive voziti. Serija 85 nije smjela nikako. Ukoliko je bila potreba za transport u Sarajevo u tvornicu Vaso Miskin Crni onda su skidane tjerne motke. Između 2 rata je kod prijevoza jednog vojnog transporta vlak završio u Neretvi. Kod prelaza mosta Aleksin Han jedan vojnik iz pratnje je podigao cijev topa koja je zapela u konstrukciju i vlak povukla u Neretvu.
Na "željeznicama.net" su bile neke slike poslije '45 kod obnove mostova. Postupak je nekad bio sljedeći: Vlak bi došao mjestu udesa ili radova i putnici su pješice prelazili na drugi vlak na suprotnoj strani. Napravili bi se kakvi improvizirani prijelazi.