vlak 4071/4070 popularno smo ga zvali "Kranjac" relacija Zidani Most-Zagreb-Zidani Most. Dolazio je u Zagreb na IV peron 1. kolosjek ili sluzbeno Vd-1 i tu se preko S-1 okretala lokomotiva i isla odmah okolo za kontra vlak nije isla u lozionicu.Vozilo osoblje VV Zidani Most,a van sezone grijanja je bio jednoposjed samo strojovodja. Ovaj zeljeznicar na prozoru putnickog vagona je moj skolski drug iz skole za otpravnike Stefanov Goran radio je u Savskom Marofu,a kasnije presao na RK.mali.paja napisao:Zaprešić 1978. zima, početak godine 732-201 lokomotiva vlaka 65406/65407. Pod prvim brojem je došla do Zaprešića a pod drugim se vraćala u Zagreb. Bila je to kolodvorska manevra za kolovore Podsused Tvornica i Zaprešić. Znala je doći sa vagonima ili strojna. Nekad je bila puna mjera a nekad vagon, dva. Isto tako je uglavnom u to vrijeme išla natrag strojna ili ukoliko bi ostalo neotpremljeno vagona od prethodnog dana bi to pokupila i vozila.
Lokomotiva serije 643 na putničkom vlaku 4071, Z.Most-ZGK. Vlak je bio oko 7.30-8.00 kroz Zaprešić. Isto je zima 1978. početak godine. Mislim da su obje slike nastale u veljači (februaru).
Zamagljeni vagoni od parnog grijanja u vlaku 4071 sa prethodne slike.
Stare razglednice, fotografije
Moderator: alend
Re: Stare razglednice, fotografije
Re: Stare razglednice, fotografije
Ove slike su nastale početkom 1978. Slikao sam osoblje vlaka 65406/65407. Par postova prije sam nešto kratko napisao o tom vlaku. Na prvoj slici se lijevo vidi lokomotiva od dizalice 11-041. Sada će uzeti jednu lokomotivu serije 51 i voziti je na rezanje.

Na ovim slikama u šubari je strojovođa Z.P. Poznat je bio po nadimku ti,ti i zemlja zrak. U razgovoru mu je svaka 2-3 riječ bila poštapalica ti,ti a zemlja-zrak radi brzine. Ja sam se vozio sa njim na strojnoj lokomotivi serije 732 preko 100km/h. Jedanput je vozio brzi vlak za Split preko Like sa lokomotivom serije 642 sa svojim kumom. Oba su bili strojovođe. I opklade se oni tko može voše prdnuti. I kaže on: Ti, ti, ja sam izgubio. Ti,ti, kuma je kumu skuhala ti, ti, pokvarena jaja i ja morao van izaći.
A da ne pričam kada je jedanput teretni vlak raskinuo na 3-4 mjesta. Bio je teški Hajdukovac. Žurilo mu se na utakmicu. Poslije podne, navečer je bio prijenos utakmice na TV. Molio je prometnika da ga pusti ispred brzog vlaka odmah sa magazina. Neće brzi stati i čekati odjavu. I bi tako. I on turira lokomotivu serije 661 i odmah 1, 2, 3, 4, .... položaj i raskine vlak. Evo ti sad utakmica!


Na ovim slikama u šubari je strojovođa Z.P. Poznat je bio po nadimku ti,ti i zemlja zrak. U razgovoru mu je svaka 2-3 riječ bila poštapalica ti,ti a zemlja-zrak radi brzine. Ja sam se vozio sa njim na strojnoj lokomotivi serije 732 preko 100km/h. Jedanput je vozio brzi vlak za Split preko Like sa lokomotivom serije 642 sa svojim kumom. Oba su bili strojovođe. I opklade se oni tko može voše prdnuti. I kaže on: Ti, ti, ja sam izgubio. Ti,ti, kuma je kumu skuhala ti, ti, pokvarena jaja i ja morao van izaći.
A da ne pričam kada je jedanput teretni vlak raskinuo na 3-4 mjesta. Bio je teški Hajdukovac. Žurilo mu se na utakmicu. Poslije podne, navečer je bio prijenos utakmice na TV. Molio je prometnika da ga pusti ispred brzog vlaka odmah sa magazina. Neće brzi stati i čekati odjavu. I bi tako. I on turira lokomotivu serije 661 i odmah 1, 2, 3, 4, .... položaj i raskine vlak. Evo ti sad utakmica!
Re: Stare razglednice, fotografije
Garnitura od vlaka ARENA sredinom sedamdesetih godina na kolosijeku Botanika u ZGK. Vlak je vozio na relaciji Pula-Ljubljana_Zagreb i natrag. Ista takva garnitura je vozila vlak Sava, Ljubljana-Zagreb-Beograd i natrag.
[img]http://i639.photobucket.com/albums/uu119/mali-paja/img545.jpg
[/img]
[img]http://i639.photobucket.com/albums/uu119/mali-paja/img545.jpg
[/img]
Re: Stare razglednice, fotografije
Odlicne slike iz Zapresica i to iz vremena kad sam radio u Zagrebu. Majstor Zvonko,znam ga,cuo sam da je u penziji ima kucu u Culincu. "Ti,ti...jel moze kava na brzinu..." A lok. 732-201 je bila dugo na manevri u Sunji 1977. kad sam se vratio iz vojske.
Re: Stare razglednice, fotografije
"Cokoladni". Do V mj.1978. isao kao EMONA Ljubljana-Beograd-Ljubljana, a onda SAVA (klasika) Ljubljana-Zagreb-Beograd.ARENA je ostala i dalje,koliko smo se najeli cokoladnih bombona od Slovenskih stjuardesa.Redovno je isla jedna garnitura.Praznikom i u ljeti su najcesce isle dvije.
Re: Stare razglednice, fotografije
Zaprešić 1978. jesen ako me pamćenje služi, kasacija. Lokomotiva na pomoćnom vlaku I ranga 11-047. Dizalica je permanentno bila zaposjednuta sa osobljem i imala je svoju stalnu lokomotivu. Lokomotiva je 65 tonskoj parnoj dizalici na intervencijama davala vodu i ugalj. Ovdje se dizalica sama snabdjevala. Kako je teren radi blizine Save dosta podvodan (u Zaprešiću je i veliko vodocrpilište za Hrvatsko Zagorje) jednostavno je zabodena cijev u zemlju i električna pumpa je crpila vodu za lokomotivu i dizalicu. Ljudi na dizalici su dopodne radili na rezanju vagon i lokomotiva a dalje bili u vagonima u pripravi za eventualne intervencije. Tamo su i spavali. Imali su i vagon dnevni boravak sa telvizijom. Čak su imali i svoju kuharicu stalno. Dizalica je imala dvije posade. Uglavnom mjenjali su se. Zaboravio sam koliko su dugo bili u službi. To nije bio klasični željeznički turnus nego su bili više dana. Čak su i 2 kuharice imali. Nećete zamjeriti još malo podataka o dizalici. Više se ne sjećam da li sam ovdje što o tome pisao. Pišem dosta pa ne zamjerite. Dizalica je redovito bila na kolosijecima koji nisu bili u blok uređaju. Kada se vozio Tito u Plavom vlaku postupak je bio sljedeći:
Ako je išao prema Sarajevu, prije nego bi stigao na teritorij ŽTP-a Zagreb, Pomoćni vlak se izvlačio na živi kolosijek i lokomotiva je bila na vlaku tako kako bi eventualno mogla ići u susret usljed potrebe za intervencijom. Kada bi vlak prešao na teritorij ŽTP-a Sarajevo raspremali su se i micali sa živih kolosijeka. Ukoliko je Plavi vlak išao za Zagreb ili negdje u Hrvatskoj isti je postupak bio. Raspremali su se nakon izvršene vožnje Plavog vlaka. Ukoliko je vlak išao za Ljubljanu isto se ponavljalo. Kada bi vlak prošao Zaprešić lokomotiva od dizalice se premještala na drugi kraj i sada bi za eventualnu intervenciju išla za Plavim vlakom. Nakon date naredbe za pokretanje dizalice vlak je morao biti spreman za otpremu zimi za 30 minuta a ljeti 15-20 minuta.





Ako je išao prema Sarajevu, prije nego bi stigao na teritorij ŽTP-a Zagreb, Pomoćni vlak se izvlačio na živi kolosijek i lokomotiva je bila na vlaku tako kako bi eventualno mogla ići u susret usljed potrebe za intervencijom. Kada bi vlak prešao na teritorij ŽTP-a Sarajevo raspremali su se i micali sa živih kolosijeka. Ukoliko je Plavi vlak išao za Zagreb ili negdje u Hrvatskoj isti je postupak bio. Raspremali su se nakon izvršene vožnje Plavog vlaka. Ukoliko je vlak išao za Ljubljanu isto se ponavljalo. Kada bi vlak prošao Zaprešić lokomotiva od dizalice se premještala na drugi kraj i sada bi za eventualnu intervenciju išla za Plavim vlakom. Nakon date naredbe za pokretanje dizalice vlak je morao biti spreman za otpremu zimi za 30 minuta a ljeti 15-20 minuta.





Re: Stare razglednice, fotografije
1979. ista ta dizalica i lokomotiva radila na demontazi pjesackog mosta u Zagreb GK taj dan sam bio u sluzbi na Postavnici.Dosla je ujutro u 8 i vratila se za Zapresic u 16 sati sve utrpano na Rs vagone i odvuceno.Ekipa na celu sa poslovodjom je bila vrhunska,preciznost milimetarska. Gdje je zavrsila ta dizalica ima li je u zivotu.
Re: Stare razglednice, fotografije
Zanimljiva Bugarska razglednica. Ispraćaj srpske vojske na Jedrenje. Teško je reći o kojoj je stanici reč.
http://www.google.com
http://www.google.com
- Prikačeni fajlovi
-
- Solun.JPG (242.18 KiB) Pogledano 2151 put
Re: Stare razglednice, fotografije
.................................................ivanjz napisao:Zanimljiva Bugarska razglednica. Ispraćaj srpske vojske na Jedrenje.
NA JEDRENE (Edirne)
Ovo je PRVI Balkanski rat...Srbi i Bugari su saveznici protiv Turske ....
Re: Stare razglednice, fotografije
Sa foruma PZ..
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta