Sipska vuča
Re: Sipska vuča
Da li su početna i krajnja stanica imale kakva imena i koliko je kolosijeka bilo na njima i koje dužine?
Re: Sipska vuča
Imate dosta toga opisano na prvoj strani a mislim da će Vam i ovo donekle pomoći :mali.paja napisao:Da li su početna i krajnja stanica imale kakva imena i koliko je kolosijeka bilo na njima i koje dužine?
http://solair.eunet.rs/~pecaj/s_kanal.htm
http://www.itinereri.org/itinereri/infr ... index.html

Re: Sipska vuča
Lokomotiva 30-031.
- Prikačeni fajlovi
-
- 30-031-Sipska-1966.jpg (66.65 KiB) Pogledano 6526 puta
Re: Sipska vuča
Sipski kanal sa kolosecima :
Re: Sipska vuča
Skretnica na pruzi Sipskog kanala
Re: Sipska vuča
- Prikačeni fajlovi
-
- 30-021-1966.jpg (43.08 KiB) Pogledano 6259 puta
-
- Vozovođa
- Postovi: 264
- Pridružio se: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Re: Sipska vuča
СЛВ - SLV = Sipska Lokomotivska Vuča.
Nije mi poznato koji je bio poslovni odnos JŽ - SLV,verovatno su JŽ ustupale lokomotive na bazi zakupa.
Nije mi poznato koji je bio poslovni odnos JŽ - SLV,verovatno su JŽ ustupale lokomotive na bazi zakupa.
Re: Sipska vuča
Hvala gospodine Tanka vatra na brzom odgovoru.
Re: Sipska vuča
Ovdje je zadnje pitanje bilo u kakvom su odnosu bile JDŽ i SLV? sdz631 je u tekstu o lokomotivama serije 79 nešto napisao. 2 lokomotive serije 30 su zamjenjene sa lokomotivama serije 79. Poslije '45 su lokomotive serije 79 jednostavno prisvojene od strane JDŽ-a. Da li postoji kakav trag da nije to bila "dogovorna" zamjena?
Malo sam proučavao prethodne stranice pa imam pitanja?
Već sam bio pitao o imenima stanica. Nisam nigdje našao podatak.
Kad se lokomotiva vraćala nakon izvršenog šlepanja broda trebalo je negdje kakvo križanje napraviti?
Da li je na toj pruzi bio sličan sistem rada kao na JŽ? Ovdje mislim otpravnici vlakova, traženje dopuštenja itd?
Vagon koji je vula lokomotiva! Kakav je bio vagon? Dvo, tro, četvoroosovac? Ima li gdje kakava dobra slika samog vagona?
Osovinski pritisak pruge? Pretpostavljam da je vagon morao biti dosta težak jer kod šlepanja ako je lagan bi ga šlep povukao?
Tko je održavao prugu? JDŽ/JŽ ili je SLV imala svoj ZOP?
Da li je dolazilo do plavljenja pruge kod velikih vodostaja i poplava Dunava?
Ako se dobro sjećam postojao je i neki dokumentarac o SLV? Možda se može nabaviti?
Molio bih da mi netko pokuša odgovoriti!
Malo sam proučavao prethodne stranice pa imam pitanja?
Već sam bio pitao o imenima stanica. Nisam nigdje našao podatak.
Kad se lokomotiva vraćala nakon izvršenog šlepanja broda trebalo je negdje kakvo križanje napraviti?
Da li je na toj pruzi bio sličan sistem rada kao na JŽ? Ovdje mislim otpravnici vlakova, traženje dopuštenja itd?
Vagon koji je vula lokomotiva! Kakav je bio vagon? Dvo, tro, četvoroosovac? Ima li gdje kakava dobra slika samog vagona?
Osovinski pritisak pruge? Pretpostavljam da je vagon morao biti dosta težak jer kod šlepanja ako je lagan bi ga šlep povukao?
Tko je održavao prugu? JDŽ/JŽ ili je SLV imala svoj ZOP?
Da li je dolazilo do plavljenja pruge kod velikih vodostaja i poplava Dunava?
Ako se dobro sjećam postojao je i neki dokumentarac o SLV? Možda se može nabaviti?
Molio bih da mi netko pokuša odgovoriti!
Re: Sipska vuča
- Prikačeni fajlovi
-
- 30-031-1966.jpg (120.88 KiB) Pogledano 7881 put
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost