Sipska vuča

Sve vezano za istoriju železnica u Srbiji
mali.paja
Direktor železnice
Postovi: 1956
Pridružio se: 09 Jul 2012, 12:38
Kontakt:

Re: Sipska vuča

Post od mali.paja »

Da li su početna i krajnja stanica imale kakva imena i koliko je kolosijeka bilo na njima i koje dužine?

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8844
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Sipska vuča

Post od PECELJ »

mali.paja napisao:Da li su početna i krajnja stanica imale kakva imena i koliko je kolosijeka bilo na njima i koje dužine?
Imate dosta toga opisano na prvoj strani a mislim da će Vam i ovo donekle pomoći :

http://solair.eunet.rs/~pecaj/s_kanal.htm

http://www.itinereri.org/itinereri/infr ... index.html

Slika

zokivoz
Šef stanice
Postovi: 422
Pridružio se: 29 Maj 2012, 11:18

Re: Sipska vuča

Post od zokivoz »

Lokomotiva 30-031.
Prikačeni fajlovi
30-031-Sipska-1966.jpg
30-031-Sipska-1966.jpg (66.65 KiB) Pogledano 6526 puta

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8844
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Sipska vuča

Post od PECELJ »

Sipski kanal sa kolosecima :
Sipski kanal.jpg
Sipski kanal.jpg (100.56 KiB) Pogledano 6469 puta

Korisnikov avatar
cira-1
Ministar železnica
Postovi: 2506
Pridružio se: 30 Mar 2012, 20:43
Kontakt:

Re: Sipska vuča

Post od cira-1 »

Skretnica na pruzi Sipskog kanala
Untitled-3.jpg
Untitled-3.jpg (36.96 KiB) Pogledano 6313 puta

Korisnikov avatar
ivanjz
Uber minister
Postovi: 5716
Pridružio se: 30 Mar 2012, 12:18
Kontakt:

Re: Sipska vuča

Post od ivanjz »

Lokomotiva 30-021. Ove lokomotive nisu nosile JŽ. Koja je bila?

http://www.google.com
Prikačeni fajlovi
30-021-1966.jpg
30-021-1966.jpg (43.08 KiB) Pogledano 6259 puta

Tanka vatra
Vozovođa
Postovi: 264
Pridružio se: 03 Jan 2016, 19:34
Kontakt:

Re: Sipska vuča

Post od Tanka vatra »

СЛВ - SLV = Sipska Lokomotivska Vuča.
Nije mi poznato koji je bio poslovni odnos JŽ - SLV,verovatno su JŽ ustupale lokomotive na bazi zakupa.

Korisnikov avatar
ivanjz
Uber minister
Postovi: 5716
Pridružio se: 30 Mar 2012, 12:18
Kontakt:

Re: Sipska vuča

Post od ivanjz »

Hvala gospodine Tanka vatra na brzom odgovoru.

mali.paja
Direktor železnice
Postovi: 1956
Pridružio se: 09 Jul 2012, 12:38
Kontakt:

Re: Sipska vuča

Post od mali.paja »

Ovdje je zadnje pitanje bilo u kakvom su odnosu bile JDŽ i SLV? sdz631 je u tekstu o lokomotivama serije 79 nešto napisao. 2 lokomotive serije 30 su zamjenjene sa lokomotivama serije 79. Poslije '45 su lokomotive serije 79 jednostavno prisvojene od strane JDŽ-a. Da li postoji kakav trag da nije to bila "dogovorna" zamjena?
Malo sam proučavao prethodne stranice pa imam pitanja?
Već sam bio pitao o imenima stanica. Nisam nigdje našao podatak.
Kad se lokomotiva vraćala nakon izvršenog šlepanja broda trebalo je negdje kakvo križanje napraviti?
Da li je na toj pruzi bio sličan sistem rada kao na JŽ? Ovdje mislim otpravnici vlakova, traženje dopuštenja itd?
Vagon koji je vula lokomotiva! Kakav je bio vagon? Dvo, tro, četvoroosovac? Ima li gdje kakava dobra slika samog vagona?
Osovinski pritisak pruge? Pretpostavljam da je vagon morao biti dosta težak jer kod šlepanja ako je lagan bi ga šlep povukao?
Tko je održavao prugu? JDŽ/JŽ ili je SLV imala svoj ZOP?
Da li je dolazilo do plavljenja pruge kod velikih vodostaja i poplava Dunava?
Ako se dobro sjećam postojao je i neki dokumentarac o SLV? Možda se može nabaviti?
Molio bih da mi netko pokuša odgovoriti!

Korisnikov avatar
ivanjz
Uber minister
Postovi: 5716
Pridružio se: 30 Mar 2012, 12:18
Kontakt:

Re: Sipska vuča

Post od ivanjz »

Lokomotiva 30-031.

http>//www.google.com
Prikačeni fajlovi
30-031-1966.jpg
30-031-1966.jpg (120.88 KiB) Pogledano 7881 put

Odgovori

Povratak na “Istorija pruga normalnog koloseka u Srbiji”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost