Re: Lokomotive serije UNRRA
Poslato: 10 Feb 2014, 18:55
Zahvaljujem se g.colicdusan325 i g.lozacev sin na dostavljanju novih zapažanja. Izgleda da smo dobri detektivi 

Forum putnika i ljubitelja železnica
https://zeleznice.in.rs/forum/
Mala ispravka. U pitanju je stanica Sanička Rijeka. Železnička stanica Grmeč ima 3 koloseka.zokivoz napisao:Lokomotiva Unrra 34 u stanici Grmeč.
Ова стара железница а поготово уски колосек је по мом мишљењу била ближа човеку.Брзине мале па се искакало и ускакало у вожњи и возили се и на крову а опет се брже стизало него запрегом по макадаму и блату.А ако баш нестане горива могло се наточити воде из потока и наложити дрва из шуме.colicdusan325 napisao:fotografije bude neka lepa secanja i na dane kada je tim ljudima zeleznica bila sve.pogledajte samo taj svet .neko putuje ,neko nekog ceka.nekom bude lepo sto ja na stanici.ako ima kafana,a verujem da je i bila to je tek prava stvar.na drugoj fotografiji je i vozilo milicije fica[na vratima pise milicija cirilica].![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bila u Splitu poslije '45 na Reri. To je bio popularni naziv za vlakove na uzanoj pruzi Split-Sinj. Osim lokomotive broj 8 tamo je bila i UNRRA broj 32. Negdje, najvjerovatnije sredinom pedesetih ove lokomotive UNRRA zamjenjuju lokomotive 83-017 i 83-176. UNRRA broj 32 završava u Drvaru i tamo na tim prugama završava svoj radni vijek. Druga lokomotiva broj 8 završava u Direkciji Mostar. Kako je Dubrovnik bio pod Direkcijom Mostara i tamo je bila. Ukidanjem uzane pruge Ploče-Sarajevo '66, završava u Travniku i vozi po tamošnjim prugama. Tamo je i najvjerovatnije i završila svoj radni vijek.zokivoz napisao:Unrra 8. Donji Vakuf.