Lokomotive serije JŽ 02
-
- Vozovođa
- Postovi: 264
- Pridružio se: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 02
<nije nikakav "cilindar", već uređaj - sistem,odnosno uređaj za prečišćavanje vode na parnim lokomotivama tipa Pecz - Rejtö.
Re: Lokomotive serije JŽ 02
Hvala g.Tanka vatra na objašnjenju.
Stavio sam to po navodnike jer nisam znao čemu služi !
Stavio sam to po navodnike jer nisam znao čemu služi !

-
- Vozovođa
- Postovi: 264
- Pridružio se: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 02
G.Pecelj, pogledajte Vaš post od 02.09.2013. na kome ste prikazali skicu - tehnički crtež te lokomotive. U njegovom gornjem delu se lepo vidi
prvo dimnjak,zatim parni dom,spremište za pesak i taj uređaj za prečišćavanje vode.
prvo dimnjak,zatim parni dom,spremište za pesak i taj uređaj za prečišćavanje vode.
Re: Lokomotive serije JŽ 02
Prispela kompozicija voza sa lokomotivom JŽ 02-012 na čelu u železničku stanicu Beograd.
Snimak iz 1937.godine
Snimak iz 1937.godine
Re: Lokomotive serije JŽ 02
Parna lokomotiva JDŽ 02-007, MAV-SHS 327.007, proizvedena 1912 u MAV Budimpešta :
Izvor : T.Nikodijević
Izvor : T.Nikodijević
Re: Lokomotive serije JŽ 02
Prva lokomotiva popravljena u Železničkoj radionici Niš 1919. godine, serije MAV-SDŽ 327 JDŽ 02 :
Izvor : T.N.
Izvor : T.N.
Re: Lokomotive serije JŽ 02
Ovih interesantnih MAVAGovih lokomotiva je na teritoriju Jugoslavije bilo 32. Razdioba negdje početkom 1930ih je bila: direkcija Subotica 27 lokomotiva (16 u Novom Sadu i 11 u Vinkovcima) i direkcija Ljubljana 5 lokomotiva (sve u Mariboru). Sve 32 lokomotive su poslije Drugog rata završile u Mađarskoj, a njihov povratak u Jugoslaviju je kompenziran isporukom lokomotiva serije 11.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju