Inž. Turkalj (u sredini) u obilasku trase Ličke pruge:

Pri radu na trasiranju Ličke pruge inž. Turkalj je 1913. godine na sjeveroistočnoj strani brda Crnopac, oko 6 km od Gračaca prema Kninu, otkrio do tada nepoznatu pećinu koja je danas poznata kao Donja Cerovačka pećina. Kao veliki poštovalac prirode pobrinuo se da ulaz u pećinu bude osiguran i pokrenuo je njenu valorizaciju, a također je osigurao i Gornju Cerovačku pećinu. Danas su Gornja i Donja Cerovačka pećina turističke atrakcije, uređene i otvorene za posjetioce.
Unutrašnjost Donje Cerovačke pećine (snimio Darko Belančić):

Pogled na prugu Gračac - Knin sa ulaza u Gornju Cerovačku pećinu:

U novoj državi SHS i Kraljevini Jugoslaviji inž. Turkalj je radio kao samostalni ovlašteni inženjer i nadinženjer na uskotračnoj pruzi Vardište - Užice i na gradnji šumskih željeznica u Slavoniji, a obavljao je i načelničke dužnosti kao željeznički stručnjak u Subotici, Beogradu i u Poljskoj. Po njegovom je projektu izgrađen željeznički most preko rijeke Save u Zagrebu, a bio je projektant i trijangla željezničke pruge između Glavnog i Zapadnoga kolodvora i pripadajućih nadvožnjaka iznad Savske ceste. Poslije Drugog svjetskog rata je radio u Željezničkoj upravi u Zagrebu. Smrt ga je zadesila na radnom mjestu 22. februara 1947.
Spomen poprsje inž. Nikole Turkalja na željezničkoj stanici u Gračacu:
