Lokomotive serije JZ 83
Moderator: ivanjz
Re: Lokomotive serije JZ 83
Lokomotiva JŽ 83 013 ispred ložionice u žel.stanici VIŠRGRAD
Snimak iz 1970.godine-
Izvor : ebay
Snimak iz 1970.godine-
Izvor : ebay
Re: Lokomotive serije JZ 83
Jedna lepa fotografija lokomotive uzanog koloseka 83-158 .
Vidim da nema JŽ oznaku, verovatno Banovići ?
: Izvor : Fb
Vidim da nema JŽ oznaku, verovatno Banovići ?
: Izvor : Fb
Re: Lokomotive serije JZ 83
Srbijavoz raspisao tender za remont parne lokomotive uzanog koloseka 83-052 i pripadajućeg tendera 83-025. Vrednost javne nabavke 42.500.000 dinara bez PDV-a, a rok za podnošenje ponuda je 28.06. Rok isporuke je 9 meseci od dana potpisivanja ugovora.
(83-ka sa Šargana)
(83-ka sa Šargana)
Re: Lokomotive serije JZ 83
LOkomotiva JŽ 83-113 u železničkoj stanici UŽICE 1945.godine :
Izvor : T-N-
Izvor : T-N-
Re: Lokomotive serije JZ 83
Lokomotiva serije JŽ 83-xxx na nepoznatoj lokaciji ?
Izvor : ebay
Izvor : ebay
Re: Lokomotive serije JZ 83
Lokomotiva JŽ 83-017 u železničkoj dtsnici HUM :
Izvor : ebay
Izvor : ebay
Re: Lokomotive serije JZ 83
Ako smijem mali komentar u vezi oive lokomotive. Dovukla je putnički vlak od pravca Trbinja. Vrijeme nastanka fotografije je negdje '62, godina ili malo kasnije. Po nabavci lokomotive 83-017 1929. prvi domicil je bio Višegrad. Negdje sredinom pedesetih završava u Splitu i vozi Sinjsku Reru na pruzi Split-Sinj. Ukidanjem te uskotračne pruge vozila je službeno posljednji vlak. Nakon ukidanja putničkog prometa na toj pruzi je još kratko vozio teretni promet. Definitivnim zatvaranjem pruge lokomotiva završava u Bileć. Možda je dovukla i putnički vlak iz Titograda za Sarajevo. Brze vlakove za Titograd održavali su vlakovi serije MOT 801. U Bileći se dugo nije zadržala lokomotiva već je premještena u domicil Jablanica. Jablanica je ima 4 lokomotive serije 83 kao i 2 lokomotive serije 189. Sa serijom 83 uglavnom su iz Jablanice vršili potiskivanje sa nezakvačenom lokomotivom do tunela Ledenik nekih par kilometara od kud se lokomotiva vraćala u Jablanicu. Strojovođe suza lokomotivu 83-017 rekli da je dosta bila dobra i dosta je mogla povući. Lokomotiva je prebačena u Jablanicu kako sam naveo jer je bila kvalitetna i jaka ai na potezu od Sarajeva do Ploča je bio dosta veliki teretni promet. Vrijeme je to izgradnje normalnotračne pruge i sve se uglavnom prevlačilo željeznicom. Ukidanjem uzane pruge Ploče-Sarajevo lokomotiva 83-17 dolazi u svoj prvi domicil a to je Višegrad. Tamo je ostala do kraja do ukidanje pruge. Nakon ukidanja pruge stajala je u Višegradu i potpaljena je za rad i skidanje ukinute pruge. Nkon toga dugo je stajala u Višegradu da bi je dosta kasnije otpremili u Čačak gdje je i danas spomenik umjesto lokomotive 85-005. Kao što znamo iz Čačka je otpremljena lokomotiva 85-005 u Zrenjanin sa namjerom da se osposobi za Šargansku osmicu. Na žalost Šinovoz je otišao u stečaj i lokomotiva 85-005 je izrezana.
Re: Lokomotive serije JZ 83
Kada sam malo bolje kasnije ovo proučavao primjetio sam ispod slike da piše godina 1974. To je netočno. Lokomotiva je kako sam napisao ranije završila u Višegradu.
Re: Lokomotive serije JZ 83
Uz ovu sliku lokomotive 83-017 da li postoji kakav tekst ili komentar?
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju