Da ne zaboravimo i ovu nekadašnju parnu lokomotivu JŽ oznake 28-023,sada prenumerisanu u FS 476 073. Takođe predata u razmeni ljubljanskog i tršćanskog muzeja Campo Marzio, u čijem fundusu se sada nalazi.
Inače jedno od najznačajnijih dela čuvenog austrijskog konstruktora parnih lokomotiva Karla Goelsdorfa u
vreme K und K Monarhije.
Jugoslavia Steam 2007.
-
- Vozovođa
- Postovi: 262
- Pridružio se: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Re: Jugoslavia Steam 2007.
- Prikačeni fajlovi
-
- ex.JŽ 28-023, sada FS 476 073
- DSC_0816_p1 (2).jpg (500.26 KiB) Pogledano 10277 puta
Re: Jugoslavia Steam 2007.
Ako se ne varam bila je i 1 lokomotica serije 28 u Rajlovcu, Ta lokomotiva u Rajlovcu imala je Kobelov dimnjak (šešir, kapa na vrhu). Za one koji se ne razumiju previše u željeznicu Kobelov dimnjak imale su kod nas uzane lokomotive serije 83 koje su naoravljene u Austruja/Mađarska/Njemačka. Lokomotovive serije 83 iz tvornice ĐĐ iz Slavonskog Brode sve (20 lokomotiva) su bile bez tog dimnjaka. Dosta austrijskih serija lokomotiva je imloa Kobelov dimnjak. To je u stvari bila iskrolovka jer sama Austrija nije imala baš nešto ugljenokopa a i ti koji su bili su loše kvalitete uglja bile. No da se vratim uSarajevo. Ako se ne varam u Rajlovac je lokomotiva serije 28 dospjela razmjenom sa Ljubljanom. U Sloveniji je završila uzana zupčanica serije 97, i nekoliko tertnih i putničkih vagona. Slovenci su 1 uzani vagon prodali nekom privatniku i bio je izložen u Domžalama. Ovo izložen bio je neki kafić ili pečenjara u njemu. Kakvo je stanje dans ne bih znao. Ako nekog zanima mogu se raspitati. I opet da se vratim ovoj lokomotivi serije 28. Neka budala je dozvolila da se izreže i proda u staro željezo. Istu takvu sudbinu doživjela je nekadašnja beogradska lokomotiva 85-040 koja je izrezana u Čapljini i 83-(zaboravio sam broj a imama negdje zapisano) u Mostaru. Ova mostarska lokomotiva pristigla je iz Jajca. Neki ljudi dole u Hercegovini čak su znali imena tih koji su izrezali lokomotive ali nisu htjeli reći. Malo sam i više napisao što možde nije baš za ovu temu.
-
- Vozovođa
- Postovi: 262
- Pridružio se: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Re: Jugoslavia Steam 2007.
Da dopunim kolegu @mali.paja:mali.paja napisao: ↑26 Jul 2024, 00:45 Ako se ne varam bila je i 1 lokomotica serije 28 u Rajlovcu, Ta lokomotiva u Rajlovcu imala je Kobelov dimnjak (šešir, kapa na vrhu). Za one koji se ne razumiju previše u željeznicu Kobelov dimnjak imale su kod nas uzane lokomotive serije 83 koje su naoravljene u Austruja/Mađarska/Njemačka. Lokomotovive serije 83 iz tvornice ĐĐ iz Slavonskog Brode sve (20 lokomotiva) su bile bez tog dimnjaka. Dosta austrijskih serija lokomotiva je imloa Kobelov dimnjak. To je u stvari bila iskrolovka jer sama Austrija nije imala baš nešto ugljenokopa a i ti koji su bili su loše kvalitete uglja bile. No da se vratim uSarajevo. Ako se ne varam u Rajlovac je lokomotiva serije 28 dospjela razmjenom sa Ljubljanom. U Sloveniji je završila uzana zupčanica serije 97, i nekoliko tertnih i putničkih vagona. Slovenci su 1 uzani vagon prodali nekom privatniku i bio je izložen u Domžalama. Ovo izložen bio je neki kafić ili pečenjara u njemu. Kakvo je stanje dans ne bih znao. Ako nekog zanima mogu se raspitati. I opet da se vratim ovoj lokomotivi serije 28. Neka budala je dozvolila da se izreže i proda u staro željezo. Istu takvu sudbinu doživjela je nekadašnja beogradska lokomotiva 85-040 koja je izrezana u Čapljini i 83-(zaboravio sam broj a imama negdje zapisano) u Mostaru. Ova mostarska lokomotiva pristigla je iz Jajca. Neki ljudi dole u Hercegovini čak su znali imena tih koji su izrezali lokomotive ali nisu htjeli reći. Malo sam i više napisao što možde nije baš za ovu temu.
- Izrezana uskotračna lokomotiva u Čapljini imala je oznaku 83-081.
- Muzej iz Ljubljane je od ŽTP Sarajevo otkupio 2 lokomotive ser.97 : 97-028 i -029. Ova druga je menjana sa Austrijancima za lokomotivu
103-001. ( GKB 406 ).
- slike uskotračnog vagona u Domžalama - spolja i unutrašnjost. Nažalost zaboravio sam njegov broj.Prepoznaje se da je bio 1/2.razreda.
- Prikačeni fajlovi
-
- Vagon - bife - sšoljašnost
- DSC_0119_01_p1.jpg (630.12 KiB) Pogledano 9606 puta
-
- Vagon - bife - unutrašnjost
- DSC_0123_01_p1.jpg (924.95 KiB) Pogledano 9606 puta
Re: Jugoslavia Steam 2007.
Da sada i ja napišem ispravku netočnih navoda. Ja imam slike lokomotive 85-040 iz Čapline dok je bila još čitava. Ona se u stvari nalazila odmah prekoputa iskopina rimskog naselja Mogorjelo. Od starog uzanog kolodvora Čapljina bilo je to daleko oko 2-2.5km. Od novog uzano/normalnog kolodvora bilo je to udaljeno 1.5-2km. Dok je bila još aktivna uzana pruga tu je bila otvorena pruga. Od strane Čapljine vlak kada je nailazio izlazio je iz krivine pa skoro pod 90 stepeni i ona nasipom ravno nekih 1.5 km išao prema selu Struge. U rtom selu je bilo stajalište gdje su lokalni vlakovi stajali.
Lokomotiva 83-081 je bila domicil ložionice Jajce i bila je izložena u Mostaru. Preciznije u naselju Rodoč južno od Mostara. Lokomotiva je bila postavljena kao spomenik ispred igrališta nogometnog kluba Lokomotiva. I za nju se zna imenom i prezimenom tko ju je izrezao ali mi neće reći ime. Interesantno je da su njene pločice završile u Zagrebu. Pretpostavljam da i ti tog čovjeka kod koga su bile pločice znaš. Čini mi se da se zove Hrvoje i znao je biti u Srbiji konkretnije znam sigurno, na Šarganu. Ima ga i na nekim filmićima na YouTube. Tamo je bio sa nekom ženskom i stalno su se svađali. On je nosi cijelo vrijeme tada a i danas SMB vojnički šinjel. Imali su i nekakvu papigu sa sobom. Prije par mjeseci sam ga sreo pa mi je on rekao da su pločice lokomotive 83-081 bile kod njega. Pišem BILE! Što se dogodilo? On je bio malo neki čudak. Imao je OGROMNU kolekciju slika, DIA POZITIVA i ostalih željezničkih artefakata. Imao je slike i filmove kao sa ovih naših prostora tako i iz vana. Nasljedio je bio neku kuću i imanje negdje oko Velike Gorice. To je prema Sisku nekih možda petnestak kilometara od centra Zagreba. On je sve to imao nabacano u i oko te kuće. Ništa nije bilo složeno niti sortirano. Oko kuće i u kući je bilo i puno štakora. Po zakonu (malo pišem uprošćeno) ako se ne brineš o svom otpadu, susjedi imaju pravo pozvati nadležne službe da to uklone. I tako su susjedi zvali i to je sve otpemljeno na otpad. Kako njega nigdje nije bilo kako bi ga prije izvjestili o tome sve to je nestalo. On je to ustanovio dosta kasnije kada je zalutao na svoje imanje i vidio da je sve počišćeno.
Ovaj uzani vagon u Domžalama bio je pola drugi, pola prvi razred. 2R bio je na slici sa lijeve strane i ulazilo se sa strane gdje se vide vrata. 1 R bio je sa desne i ulazilo se sa čeone strane preko grubo recimo balkona.
Toliko od mene.
Lokomotiva 83-081 je bila domicil ložionice Jajce i bila je izložena u Mostaru. Preciznije u naselju Rodoč južno od Mostara. Lokomotiva je bila postavljena kao spomenik ispred igrališta nogometnog kluba Lokomotiva. I za nju se zna imenom i prezimenom tko ju je izrezao ali mi neće reći ime. Interesantno je da su njene pločice završile u Zagrebu. Pretpostavljam da i ti tog čovjeka kod koga su bile pločice znaš. Čini mi se da se zove Hrvoje i znao je biti u Srbiji konkretnije znam sigurno, na Šarganu. Ima ga i na nekim filmićima na YouTube. Tamo je bio sa nekom ženskom i stalno su se svađali. On je nosi cijelo vrijeme tada a i danas SMB vojnički šinjel. Imali su i nekakvu papigu sa sobom. Prije par mjeseci sam ga sreo pa mi je on rekao da su pločice lokomotive 83-081 bile kod njega. Pišem BILE! Što se dogodilo? On je bio malo neki čudak. Imao je OGROMNU kolekciju slika, DIA POZITIVA i ostalih željezničkih artefakata. Imao je slike i filmove kao sa ovih naših prostora tako i iz vana. Nasljedio je bio neku kuću i imanje negdje oko Velike Gorice. To je prema Sisku nekih možda petnestak kilometara od centra Zagreba. On je sve to imao nabacano u i oko te kuće. Ništa nije bilo složeno niti sortirano. Oko kuće i u kući je bilo i puno štakora. Po zakonu (malo pišem uprošćeno) ako se ne brineš o svom otpadu, susjedi imaju pravo pozvati nadležne službe da to uklone. I tako su susjedi zvali i to je sve otpemljeno na otpad. Kako njega nigdje nije bilo kako bi ga prije izvjestili o tome sve to je nestalo. On je to ustanovio dosta kasnije kada je zalutao na svoje imanje i vidio da je sve počišćeno.
Ovaj uzani vagon u Domžalama bio je pola drugi, pola prvi razred. 2R bio je na slici sa lijeve strane i ulazilo se sa strane gdje se vide vrata. 1 R bio je sa desne i ulazilo se sa čeone strane preko grubo recimo balkona.
Toliko od mene.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost