Beogradski tramvaji

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1852
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Beogradski tramvaji

Poruka od mali.paja »

Hvala!

CKD-KT4
Ložač
Poruke: 121
Pridružen: 27 Jun 2015, 17:20
Kontakt:

Re: Beogradski tramvaji

Poruka od CKD-KT4 »

Pregled svih engleskih autobusa pre dolaska "lejlanda":
Slika
Časopis GSP novembar-decembar 2016.

"Renault" autobus sa prikolicom*
Slika
Časopis GSP septembar-oktobar 2017.
* ovo je bio prvobitno bio autobus karoseriran unutar garaže GSP na kamionskoj šasiji "Isotta Fraschini''; serija ovih autobusa bila izuzetno lošeg kvaliteta i oni su posle par godina upotrebe ili kasirani ili pretvoreni u prikolice

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8103
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Beogradski tramvaji

Poruka od PECELJ »

Tramvaj sa prikolicom pored hotela " Srpski kralj# u Beogradu 1930-tih godina :

Hotel Srpski kralj u Beogradu 1930-tih g.jpg
Hotel Srpski kralj u Beogradu 1930-tih g.jpg (182.38 KiB) Pregledano 809 puta

CKD-KT4
Ložač
Poruke: 121
Pridružen: 27 Jun 2015, 17:20
Kontakt:

Re: Beogradski tramvaji

Poruka od CKD-KT4 »

CKD-KT4 piše: 23 Dec 2022, 00:36 Bilo je dva tipa prikolica, po pet komada; jedan tip je imao uglaste prozore, drugi zaobljene u uglovima. Kola jednog tipa su bio otpočetka bile rikolice, kola drugog tipa motorna kola degradirana u prikolice (koji je koji, ne znam). G.b.: 201-205; 206-210.
(...)
Moram sebe ispraviti - prikolice su kao takve napravljene. Bilo ih je sedam komada, od čega su dve "unapređene" u motorna kola. Radile su na liniji Recklinghausen – Herten – Wanne (firma Vestische Kleinbahnen GmbH).
Proizvođač: Busch, godina proizvodnje: 1901. Prvobitni garažni brojevi: 51-57; Beogradu su prodati primerci brojeva 51-55.
Slika
izvor: https://herner-nahverkehr.de/herne-nahv ... vestische/ ; kolekcija: Braunschweiger Verkehrsfreunde
EDIT:
Evo i drugog (izgleda) tipa - ovako su izgledale:
Slika
https://herner-nahverkehr.de/herne-nahv ... nghaeuser/
^^ slika iz: Archiv Axel Reuther, preuzeta iz kolekcije: Paul-Heinz Prasuhn

Radile su na liniji Herne – Recklinghausen pri firmi Straßenbahn Herne–Baukau–Recklinghausen (tokom dvadesetih godina utopljene u ranije pomenutu firmu Vestische).
Proizvođač: MAN, godina proizvodnje: isto 1901. Opseg prvobitnih garažni brojevi: 52-56 (neverovatno sličan opseg brojeva).

CKD-KT4
Ložač
Poruke: 121
Pridružen: 27 Jun 2015, 17:20
Kontakt:

Re: Beogradski tramvaji

Poruka od CKD-KT4 »

Broken Boveri & Cie piše: 14 Nov 2022, 15:35 zasto je simens sa dve prikolice redak prizor mislim da imam nekolicinu slika pokusacu da nadjem,

a evo i (rekao bih nisam siguran) Simens u Dusanovoj verovatno na liniji 2, dvadesete.
Ipak BBC i ringhoffer (?) na ukrsnici:
340127291_148852191462826_386565046058058247_n.jpg
340127291_148852191462826_386565046058058247_n.jpg (326.8 KiB) Pregledano 674 puta
IMG_20230602_130445.jpg
IMG_20230602_130445.jpg (357.13 KiB) Pregledano 674 puta
https://www.facebook.com/groups/4358549 ... 225829048/

Fotografija Jermenije Stanojevića

Broken Boveri & Cie
Ložač
Poruke: 147
Pridružen: 22 Apr 2021, 21:59
Kontakt:

Re: Beogradski tramvaji

Poruka od Broken Boveri & Cie »

Meni lici na ringhofer deluje mi da je ovo trola ali isuviše su blizu što daje na prvi pogled mišljenje da je ovo prikolica plus tramvaj.
Prilozi
IMG_20230602_130445_edit_370528276258705.jpg
IMG_20230602_130445_edit_370528276258705.jpg (342.68 KiB) Pregledano 649 puta

CKD-KT4
Ložač
Poruke: 121
Pridružen: 27 Jun 2015, 17:20
Kontakt:

Re: Beogradski tramvaji

Poruka od CKD-KT4 »

Meni deluje da se vide dve štange, tj. trolne motke. Dakle, meni deluju da su dva tramvaja u smeru ka Bajlonijevoj pijaci, jedan iza drugog, čekaju ukrštanje sa tramvajem iz suprotnog smera. Zato ne verujem da je u pozadini prikolica.

Zašto dva tramvaja istovremeno tu stoje - pretpostavljam da ringhofer ide za depo.

CKD-KT4
Ložač
Poruke: 121
Pridružen: 27 Jun 2015, 17:20
Kontakt:

BBC Brown Boveri & Cie. WUMAG #21 1930

Poruka od CKD-KT4 »

Danas sam pronašao na internet stranici drezdenskog Saobraćajnog muzeja šest slika BBC-a g.b. 21 tokom proizvodnje.
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Ove slike su prvobitno bile vlasništvo firme WUMAG iz Gerlica, koja je sagradila karoserije. Firma-naslednica "Bombardier" (danas utopljena u "Alstom") je donirala Saobraćajnom muzeju negative ovih fotografija.
wumag_1930.JPG
wumag_1930.JPG (23.63 KiB) Pregledano 509 puta
brown_boveri.JPG
brown_boveri.JPG (29.43 KiB) Pregledano 509 puta
Izvor:
https://sachsen.museum-digital.de/objects?ort_id=1798
Kolekcija: Verkehrsmuseum Dresden gGmbH

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8103
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Beogradski tramvaji

Poruka od PECELJ »

Tramvaj u Krajlja Aleksandra ulici-

Zgrada sa kafaanom -Tri lista duvana- gde je pre 141 godine Panta Mihailović instalirao prvu telefonsku centralu sa tri broja.


Zgrada sa kafaanom -Tri lista duvana- gde je pre 141 godine Panta Mihailović  instalirao prvu telefonsku centralu sa tri broja..jpg
Zgrada sa kafaanom -Tri lista duvana- gde je pre 141 godine Panta Mihailović instalirao prvu telefonsku centralu sa tri broja..jpg (822.4 KiB) Pregledano 376 puta

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8103
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Beogradski tramvaji

Poruka od PECELJ »

Tramvaj u ulici Kralja Milana ka Dobrinjskoj i dalje ka Terazijama.

Snimak iz 1934.godine.

Ulica Kralja Milana ka Dobrinjskoj i dalje ka Terazijama 1934..jpg
Ulica Kralja Milana ka Dobrinjskoj i dalje ka Terazijama 1934..jpg (567.01 KiB) Pregledano 322 puta

Pošalji Odgovor

Povratak na “Tramvaji i žičare na bivšim ExYu prostorima”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju