Posle svakojakih pokušaja maketiranja EU i USA željeznica, normalnotračnih i uskotračnih, napokon sam shvatio, da smo mi tu, ovdje i sada i pomalo od jučer. Dakle željeznički program na našem tlu, sadašnjem in prošlom. Volim istoriju i posle dužeg razmišlanja odlučio za JŽ (Jugoslovenske želejeznice) program. Dakle izgradnja makete u H0 omjeru (1:87) epoha III/IV oko 1960. godine pa otprilke do 1975. Počelo je istraživanje voznog parka i ostaloga iz prošlih godina. Mogu reči puna okupacija, vrlo interesantan izzaov i ogromno nekompletnih i maglenih informacija. Ali može se, ako se hoče!
Ove četiri parnajče čekaju na preradu u JŽ53-xxx, JŽ53-yyy, JŽ25-xxx i JŽ154-xxx.
JŽ 1960
Re: JŽ 1960
Buduča JŽ25-xxx malo pobliže
Re: JŽ 1960
Još pogled na cjelokupnu maketu u obliku slova O. Znači ima prosotra u sredini za dve lokomotivđije, koje mogu udobno sjesti, i uživati svaki na svojem djelu makete - jedan u pripremi vagonskih kompozicaja (desno), a drugi ranžiranju na stanici (ljevo). Između ti dvije stanice je glavna otvorena pruga. I tako željeznički promet teče bez zastoja, polako i sigurno. Maketa nudi beskonačnu zabavu, nebroj kombinacija vožnje vlakova i puno zapošljava dva do tri operatera (sasvim dolje je dio uskotračne pruge H0e, koja ima sasvim svoj kontolno napojni uređaj).
Re: JŽ 1960
Još po koja nostalgična fotografija iz naših vremena. Parnjača 154-004 uz koju je prikopčan službeni voz Dd.
643-025 sa Kdv teretnim vozovima napušta industrijsku prugu in kreče prema stanici Krnica.
U depou pjeska uskotračna dizelica vuče tri prazna vagona prema kamenolomu. Pred ulaz u remizu stoji natovaren vagončič, sigurno neki kvar ili nešto...
Uskotračna dizelica broj 4 je spremna da prikopča natovarene vagončiče iz kamenoloma, pa dalje preko mosta u deponiju pojeska.
643-025 sa Kdv teretnim vozovima napušta industrijsku prugu in kreče prema stanici Krnica.
U depou pjeska uskotračna dizelica vuče tri prazna vagona prema kamenolomu. Pred ulaz u remizu stoji natovaren vagončič, sigurno neki kvar ili nešto...
Uskotračna dizelica broj 4 je spremna da prikopča natovarene vagončiče iz kamenoloma, pa dalje preko mosta u deponiju pojeska.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta