OBB/Rail Cargo Carrier - Southeast d.o.o.

Značajne pruge, stanje, fotografije,...
Pošalji Odgovor
mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1852
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

OBB/Rail Cargo Carrier - Southeast d.o.o.

Poruka od mali.paja »

Nisam našao prigodno mjessto za otvoriti novu temu pa je ovdje otvaram. Ako netko misli da nije ovdje prikladno onda neka premjesti gdje treba.
O čemu se radi? U Srbiji bi za nekih mjesec do dva dana trebao se pojaviti možda najjači operater. To bi bio austrijski OBB. Prije 1 dan u Srbiji su uredno homologirana 3 Taurusa stigla iz Hrvatske. Uz prije homologiran 021 sada su to još 022, 023 i 024. Za početak neće se baviti loko (unutarnji) prijevoz nego samo tranzit. To bi bilo na relaciji Hrvatska/Mađarska/Rumunija-Makedonija i tranzit i na relaciji Niš-Bugarska. Za sada su za to predviđene višesustavne 4 elektro lokomotive, Taurus i ako se ne varam 4 dizel lokomotive iz Hrvatske. Tamo već rada obavljaju 2 dizla bivša JŽ serija 664 HŽ 2062 (poznate po nadimku Ličanke). Osim njih trebale bi stići još 2 koje je tvornica Gredelj radila za Izrael i vraćene su nakon isteka najma. Te 2 lokomotive su prerada bivše JŽ serije 663 HŽ 2063 (poznate su po nadimku Karavela). Te 2 lokomotive iz Izraela ne mogu dobiti homologaciju u Hrvatskoj radi EU propisa o ekologiji. Kako Srbija još nije član EU za sada te lokomotive mogu tamo prometovati. Da netko ne pomisli da su to neki loši proizvodi nije u tome problem. U odnosu na EU standarde lokomotive imaju preveliku potrošnju ili po seljački previše dime. U Srbiji su pokušali naći i kakvu manevarsku lokomotivu ali bez uspjeha. Navodno nema više niti jedna dizelelektrična lokomotiva serije 641 ispravna i u voznom stanju. Glavni u ovoj novoj firmi je Srbin a pomoćnik je Hrvat. Za sada toliko od mene.

Povratak na “Železničke pruge u Srbiji - stanje danas”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju