Na nemačkom forumu železnica data je ova karta mreže pruge u Vojvodini u sezoni 1975/76. Verujem da dana radi verovatno 1/3 nacrtanih,
Dato je i nekoliko fotografija. Među njima putnički voz u stanici Riđica sa lokomotivom JŽ 16-027 na čelu.
http://www.google.com
Pruge u Vojvodini nekada i sada
Pruge u Vojvodini nekada i sada
- Prikačeni fajlovi
-
- Karta1.jpg (153.17 KiB) Pogledano 9725 puta
-
- vojv1.jpg (140.85 KiB) Pogledano 9725 puta
Re: Pruge u Vojvodini nekada i sada
- Prikačeni fajlovi
-
- Ridjica1.jpg (62.1 KiB) Pogledano 9724 puta
Re: Pruge u Vojvodini nekada i sada
- Prikačeni fajlovi
-
- Karta1.jpg (153.17 KiB) Pogledano 9713 puta
-
- KartaVoj.jpg (183.74 KiB) Pogledano 9713 puta
Re: Pruge u Vojvodini nekada i sada
"Nekada jedna od najprometnijih ulica u Apatinu,
a danas bleda slika prošlih vremena."
Ovo je možda malo grub opis Železničke ulice, ali verujem da slično mišljenje deli većina onih, koji ovu ulicu pamte u njeno najsvetlije doba. Svojevremeno je apatinska železnička stanica bila jedna od najprometnijih u ovom delu Vojvodine. Vozom, kasnije i šinobusima, putnici, radnici, učenici putovali su do Kupusine, Sombora i dalje u svim pravcima jer su iz Sombora imali vezu ka severu preko Subotice u Mađarsku, zatim za Beograd, Zagreb, itd. Istim trasama išao je i teret. Početkom 21. veka nestali su šinobusi a ubrzo i tzv. "plavi voz" od Apatina do Sombora, jer je na ovoj pruzi dužine 21 km dozvoljena brzina od samo 20km/h kada je reč o putničkom saobraćaju.
Železnički saobraćaj povezivao je svojevremeno i sva sela apatinske opštine sa Apatinom i Somborom, a danas voz stiže jedino do Prigrevice i Sonte. Vremenom je prestajao i teretni saobraćaj na prugama a sve što se nekad prevozilo vagonima, danas se prevozi kamionima.
Železnička stanica u Apatinu. Prethodna studija opravdanosti revitalizacije pruge Sombor-Apatin-Sonta i izgradnja logističkog centra u Apatinu sa lukom i pristaništem, utvrdila je opravdanost revitalizacije pruga na ovom području, prvenstveno zbog teretnog saobraćaja. Revitalizacija bi se odvijala u dve faze. Prva bi bila obnova pruge Apatin-fabrika, koja se naslanja na Robnotransportni centar, do Sonte, a u drugoj fazi bi bila revitalizacija pruge Sombor-Apatin–Sonta.
Sa sajta : Apatinske ulice
a danas bleda slika prošlih vremena."
Ovo je možda malo grub opis Železničke ulice, ali verujem da slično mišljenje deli većina onih, koji ovu ulicu pamte u njeno najsvetlije doba. Svojevremeno je apatinska železnička stanica bila jedna od najprometnijih u ovom delu Vojvodine. Vozom, kasnije i šinobusima, putnici, radnici, učenici putovali su do Kupusine, Sombora i dalje u svim pravcima jer su iz Sombora imali vezu ka severu preko Subotice u Mađarsku, zatim za Beograd, Zagreb, itd. Istim trasama išao je i teret. Početkom 21. veka nestali su šinobusi a ubrzo i tzv. "plavi voz" od Apatina do Sombora, jer je na ovoj pruzi dužine 21 km dozvoljena brzina od samo 20km/h kada je reč o putničkom saobraćaju.
Železnički saobraćaj povezivao je svojevremeno i sva sela apatinske opštine sa Apatinom i Somborom, a danas voz stiže jedino do Prigrevice i Sonte. Vremenom je prestajao i teretni saobraćaj na prugama a sve što se nekad prevozilo vagonima, danas se prevozi kamionima.
Železnička stanica u Apatinu. Prethodna studija opravdanosti revitalizacije pruge Sombor-Apatin-Sonta i izgradnja logističkog centra u Apatinu sa lukom i pristaništem, utvrdila je opravdanost revitalizacije pruga na ovom području, prvenstveno zbog teretnog saobraćaja. Revitalizacija bi se odvijala u dve faze. Prva bi bila obnova pruge Apatin-fabrika, koja se naslanja na Robnotransportni centar, do Sonte, a u drugoj fazi bi bila revitalizacija pruge Sombor-Apatin–Sonta.
Sa sajta : Apatinske ulice
Re: Pruge u Vojvodini nekada i sada
901 001 Kalimero u Titelu.foto Velimir Ivanović
Re: Pruge u Vojvodini nekada i sada
Kako danas izgleda nekadašnja železnička stanica Riđica
Sa JNA forumaKo je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta