Vozni park (rolling stock) crnogorskih željeznica

Stanje danas, reportaže,stare fotografije, problemi..
cvijic
Šef stanice
Poruke: 423
Pridružen: 31 Mar 2012, 16:56
Kontakt:

Re: Vozni park (rolling stock) crnogorskih željeznica

Poruka od cvijic »

U toj Odluci skeniranoj na forumu u jednom stavu jasno pise ovo;"Prilikom primopredaje lokomotiva sacinice se ugovor o zameni lokomotiva bez naknade,kao i zapisnik o primopredaji." Dakle sve je jasno NIJE BILO KUPOVANJA I PRODAVANJA lokomotiva i ostalih sredstava izmedju ZG/ZTP/ZTO u sastazu JZ vec dogovorane i odobravane zamjene.

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1852
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Vozni park (rolling stock) crnogorskih željeznica

Poruka od mali.paja »

cvijic piše:U toj Odluci skeniranoj na forumu u jednom stavu jasno pise ovo;"Prilikom primopredaje lokomotiva sacinice se ugovor o zameni lokomotiva bez naknade,kao i zapisnik o primopredaji." Dakle sve je jasno NIJE BILO KUPOVANJA I PRODAVANJA lokomotiva i ostalih sredstava izmedju ZG/ZTP/ZTO u sastazu JZ vec dogovorane i odobravane zamjene.
Nikad na nivou ŽTP-a nije bilo plaćanja između sebe. Uvijek su bila prebijanja. Ukoliko je jedan VR jedan ŽTP imao više vuče prema drugom ili vlakopratnje, sljedeći vozni red se to ispravljalo. I danas je tako u međunarodnom prometu. Sada su svi bivši ŽTP-i strane uprave. Prema Sloveniji u Dobovu vuču MORA obavljati HŽ radi različitih napona. SŽ radi toga prema Hrvatskoj ima vuču prema Čakovcu, Rijeci, i Puli. I jednu godinu HŽ je bio dužan prema SŽ. To se prebilo tako da su lokomotive iz Varaždina vozile do Pragerskog nekoliko vlakova. Ja sam bio prvi šef Zastupstva HŽ-a u Sloveniji. Bio sam i na nekim pregovorima o vlakopratnji. Kako sam sad u mirovini 2 godine nije mi poznato kako se sada to rješava. Ovo iz razloga jer postoje strani operateri koji će voziti po obje države i imaju višesustavne lokomotive. U Hrvatskoj su registrirana 3 operatera.
Što se tiče trampe lokomotiva između ŽTP-a, ZJŽ nije imala nikakvu ovlast to zabranjivati ili dozvoljavati. Ona je praktično bila moderator u pregovorima. Mogla je nešto sugerirati. ŽTP ih je mogao poslušati ali nije morao. Dogovori ŽTP-a su se objavljivali u Službenom glasniku JŽ-a.

Korisnikov grb
wulfy
Nadzornik pruge
Poruke: 41
Pridružen: 15 Nov 2014, 19:42
Mesto: Budva - Crna Gora
Kontakt:

Re: Vozni park (rolling stock) crnogorskih željeznica

Poruka od wulfy »

Evo spiska putničkih vagona iz 2011 godine, u međuvremenu su 4 vagana izgorela, a neki su kasirani. Ne znam koji su to vagoni sa ovoga spiska:

Vagoni I klase:
Aeelm 61 62 10-70 010-7, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 95X, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Aeelm 61 62 10-70 011-5, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 95X, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Aeelm 61 62 10-70 012-3, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 95X, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Aeelm 61 62 10-70 013-1, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 95X, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Vagoni II klase:
B 50 62 29-10 101-5, oznaka od prije je ABI 50 72 39-10 95X, 1977 godište
B 50 62 29-10 102-3, oznaka od prije je ABI 50 72 39-10 95X, 1977 godište
B 50 62 29-10 103-1, oznaka od prije je ABI 50 72 39-10 95X, 1977 godište
B 50 62 29-10 104-9, oznaka od prije je ABI 50 72 39-10 95X, 1977 godište
B 50 62 29-10 105-6, oznaka od prije je ABI 50 72 39-10 95X, 1977 godište
B 50 62 29-05 106-1, oznaka od prije je ABI 50 72 39-10 95X, 1977 godište
B 50 62 29-05 107-9, oznaka od prije je ABI 50 72 39-10 95X, 1977 godište
B 50 62 29-05 108-7, oznaka od prije je ABI 50 72 39-10 95X, 1977 godište
B 50 62 29-05 109-5, oznaka od prije je ABI 50 72 39-10 95X, 1977 godište
Bm 50 62 22-27 201-1
Bm 50 62 22-27 202-9
Bm 50 62 22-27 203-7
Bm 50 62 22-27 204-5
Bm 50 62 22-27 205-2
Bm 50 62 22-05 206-2
Bm 50 62 22-05 207-8
Bm 50 62 22-05 208-2
Bm 50 62 22-05 209-0
Bm 50 62 22-05 210-8
Beelm 61 62 20-70 020-4, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 95X, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Beelm 61 62 20-70 021-2, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 95X, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Beelm 61 62 20-70 022-0, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 95X, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Beelm 61 62 20-70 023-8, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 955, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Beelm 61 62 20-70 024-6, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 95X, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Beelm 61 62 20-70 025-3, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 95X, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Spavaća i kušet kola:
Acm 50 62 40-27 310, 1965 godište
AcBc 50 62 44-27 404-5, 1974 godište
AcBc 50 62 44-27 405-2
AcBc 50 62 44-27 406-0
AcBc 50 62 44-27 407-8
AcBc 50 62 44-27 408-6
AcBc 50 62 44-27 409-4
Bc 50 62 59-27 401-3
Bc 50 62 59-27 402-1, 1974 godište
Bc 50 62 59-27 403-9
Bcm 50 62 50-27 301-4, 1965 godište, rekonstruisan u TŽV Gradelj 2015 god.
Bcm 50 62 50-27 302-2, 1965 godište, rekonstruisan u TŽV Gradelj 2015 god.
Bcm 50 62 50-27 303-0, 1965 godište
Bcm 50 62 50-27 304-8, 1965 godište
Bcm 50 62 50-27 305-5, 1965 godište
Bcm 50 62 50-27 306-3, 1965 godište
Bcm 50 62 50-05 307-1, 1965 godište, rekonstruisan u TŽV Gradelj 2015 god.
Bcm 50 62 50-05 308-5, 1965 godište
Bcm 50 62 50-05 309-3
WLABm 50 62 72-10 501-2, 1973 godište
WLABm 50 62 72-10 502-0, 1973 godište
WLABm 50 62 72-10 503-8, 1973 godište
WLABm 50 62 72-10 504-6, 1973 godište, rekonstruisan u TŽV Gradelj 2015.god
WLABm 50 62 72-10 505-3, 1973 godište
WLABm 50 62 72-10 506-1, 1973 godište
WLABm 50 62 72-10 507-9, 1973 godište
WLABm 50 62 72-10 508-7, 1973 godište
WLABm 50 62 72-10 509-5, 1973 godište, rekonstruisan u TŽV Gradelj 2015 god.
WLABm 50 62 72-10 510-3, 1973 godište
WLABm 50 62 75-10 950
WLABm 50 62 75-10 951
vagon restoran:
WRl 51 62 87-76 030-6, oznaka od prije 51 62 87-76 950
servisni vagoni:
DDm 50 62 98-10 950-1, kupljen od SNCF
DDm 50 62 98-10 951-9, kupljen od SNCF
DDm 50 62 98-10 953-5, kupljen od SNCF
DDm 50 62 98-10 954-3, kupljen od SNCF
DDm 50 62 98-10 955-0, kupljen od SNCF
DDm 50 62 98-10 956-8, kupljen od SNCF
DDm 50 62 98-10 957-6, kupljen od SNCF
DDm 50 62 98-10 958-4, kupljen od SNCF
DDm 50 62 98-10 959-2, kupljen od SNCF

Pošalji Odgovor

Povratak na “Železničke pruge iz našeg okruženja nekada i sada”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 1 gost