Lokomotive serije JŽ 16

Parne lokomotive u Srbiji i svetu nekada i sada
Tanka vatra
Vozovođa
Poruke: 242
Pridružen: 03 Jan 2016, 19:34
Kontakt:

Re: Lokomotive serije JŽ 16

Poruka od Tanka vatra »

mali.paja piše:Ovo do lokomotive bi bio austrijski vagon?
Tačno tako,u pitanju je već poznati austriski "Špantenvagen" ( = Spanntenwagen ). Po mom mišljenju,u radilo se verovatno organizovano
putovanje,najverovatnije grupe austrijskih ljubitelja železnica koji su iznajmljenim vagonom doputovali i proputovali prugama JŽ,a ovi
im obezbeđivali vuču,vrlo verovatno sa različitim serijama lokomotiva.

U današnjim uslovima u Srbiji tako nešto bi sigurno bilo nemoguće,jer svi operateri,u prvom redu oni državni imaju stalni manjak lokomotiva.

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1855
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Lokomotive serije JŽ 16

Poruka od mali.paja »

Vagon sam odmah prepoznao. Mene je taj vagon na drugo podsjetio. I nekad je bio manjak lokomotiva na JŽ-u ali ne kao sada drastičan. Ako ništa drugo lokomotive su se redovito održavale i popravljale. Kako je bila nestašica lokomotiva tako je znalo faliti i putničkih vagona. To bi se najviše osjetilo ljeti kada bi počeli voziti brzi vlakovi sezonci ili pojačanja redovitih vlakova. Onda smo znali uslijed nedostatka vlastitih vagona "maznuti" vagone stranih uprava kako bi popunili naše rupe. ŽTP Zagreb tako je znao posuditi austrijsku garnituru vlaka 255 i poslati u Kumrovec ili u Hrvatsko Zagorje. Vlak 255 iz Beča je završavao vožnju u Zagrebu oko 7 sati i navečer kao vlak 254 oko pol noći se vraćao. Garnitura iz Kumrovca kao i iz Zagorja bi izvršile vožnju oko 20 sati tako da bi se stigla počistiti i ponovno namiriti do povratka u Beč. Za one forumaše koji ne znaju što je namirenje ću to pojasniti. Garnitura vlaka prije polaska mora biti očišćena i snabdjevena toaletnim papirom, vodom i papirnatim ručnicima. Zato bi nakon povratka išla na to namirivanje.
Ovo da su eventualno i skupine išle okolo po JŽ-u na vožnje je moguće. Samo kako sam naveo da je i onda falilo lokomotiva onda su znali kakv teretni otkazati i dati lokomotivu. Imaju i sad neki Englezi koji pate na naše dizel lokomotive. Onda znaju tražiti čak seriju i po broju lokomotivu koja bi vukla vlak.

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije JŽ 16

Poruka od PECELJ »

Naša lokomotiva JŽ 16-001 u nekoj pograničnoj stanici Bugarske :
s-l1600 16 001 1964 DUPLICATE Bulgarian.jpg
s-l1600 16 001 1964 DUPLICATE Bulgarian.jpg (197.11 KiB) Pregledano 1927 puta
Izvor : ebay

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije JŽ 16

Poruka od PECELJ »

Ovog puta saznadosmo da je u pitanju železnička stanica Subotica.

Lokomotiva JŽ 16-001 je ista, jedino je godina snimaka 1964.
s-l1600 16 001 Subotka 1964 Jugoslavia.jpg
s-l1600 16 001 Subotka 1964 Jugoslavia.jpg (109.42 KiB) Pregledano 1792 puta
Izvor : ebay

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije JŽ 16

Poruka od PECELJ »

Ovog puta crno-bela........

Železnička stanica Jegunovce na normalnoj pruzi Skoplje-Tetovo. Snimak iz 1966.godine.

Na sčici je lokomotiva JŽ 16-040.
s-l1600 16 040 1966 Jugoslavia Železnička stanica Jegunovce.jpg
s-l1600 16 040 1966 Jugoslavia Železnička stanica Jegunovce.jpg (109.04 KiB) Pregledano 1356 puta
Izvor : ebay

Pošalji Odgovor

Povratak na “Parne lokomotive u Srbiji i nekadašnjoj JŽ mreži”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 12 gostiju