Elektro motorni voz JŽ (SŽ) 311/315 (HŽ 6011)

Lokomotive, motorni vozovi, vagoni ...
Pošalji Odgovor
Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 6293
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Elektro motorni voz JŽ (SŽ) 311/315 (HŽ 6011)

Poruka od PECELJ »

Tehnički podaci :
315-.jpg
315-.jpg (92.33 KiB) Pregledano 1939 puta
315.jpg
315.jpg (98.81 KiB) Pregledano 1939 puta
311-1.jpg
311-1.jpg (141.71 KiB) Pregledano 1939 puta

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 6293
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Elektro motorni voz JŽ (SŽ) 311/315 (HŽ 6011)

Poruka od PECELJ »

Elektro motorni voz HŽ 6011-016 u stabici Rijeka :
1024px-HŽ_6011_series_EMU_(01) Rijeka.jpg
1024px-HŽ_6011_series_EMU_(01) Rijeka.jpg (156.57 KiB) Pregledano 1938 puta

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 6293
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Elektro motorni voz JŽ (SŽ) 311/315 (HŽ 6011)

Poruka od PECELJ »

Elektromotorni voz JŽ 315-005 snimljen 1974.godine, verovatno u Sloveniji ?
s-l1600 Electric Railcar 315 005 c1974 Original.jpg
s-l1600 Electric Railcar 315 005 c1974 Original.jpg (146.06 KiB) Pregledano 1426 puta
Izvor : ebay

Tanka vatra
Mašinovođa
Poruke: 177
Pridružen: 03 Jan 2016, 19:34
Kontakt:

Re: Elektro motorni voz JŽ (SŽ) 311/315 (HŽ 6011)

Poruka od Tanka vatra »

PECELJ piše:Elektromotorni voz JŽ 315-005 snimljen 1974.godine, verovatno u Sloveniji ?

s-l1600 Electric Railcar 315 005 c1974 Original.jpg
Izvor : ebay
Nije Slovenija u pitanju,već Italija. Glavna stanica u Trstu - Trieste Centrale.

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1508
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Elektro motorni voz JŽ (SŽ) 311/315 (HŽ 6011)

Poruka od mali.paja »

Tanka vatra piše:
PECELJ piše:Elektromotorni voz JŽ 315-005 snimljen 1974.godine, verovatno u Sloveniji ?

s-l1600 Electric Railcar 315 005 c1974 Original.jpg
Izvor : ebay
Nije Slovenija u pitanju,već Italija. Glavna stanica u Trstu - Trieste Centrale.
Ako me sjećanje dobro služi bila su 2 vlaka direktno iz Ljubljane u Trst. Jedan je bio ujutro i vraćao se oko 13-14 sati iz trsta a drugi poslije podne se vraćao oko 18 sati. Vozili su Slovenci do i iz Trsta. Na granici im je dolazi talijan, pilot. U Zagrebu u RCCC (hrvatska podružnicva OBB) radi jedan strojovođa koji je nekad radio u ŽG Ljubljana i vozio u Trst.

Pošalji Odgovor

Povratak na “Vozna sredstva današnje železnice”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta