Hrvatska

Stanje danas, reportaže,stare fotografije, problemi..
Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 4655
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Hrvatska

Porukaod PECELJ » 10 Dec 2018, 13:07

Diverzije na pruzi Ogulin Knin u vreme WW II :

46437242_1021000878072814_7163966790727368704_n.jpg
46437242_1021000878072814_7163966790727368704_n.jpg (195.47 KiB) Pregledano 344 puta


46407184_530248050720286_2412798775899717632_n.jpg
46407184_530248050720286_2412798775899717632_n.jpg (149.06 KiB) Pregledano 344 puta

Izvor : Aca Z.Jovanović

Korisnikov grb
cira-1
Direktor železnice
Poruke: 1662
Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
Kontakt:

Re: Hrvatska

Porukaod cira-1 » 15 Dec 2018, 10:45

Udes kod Zaprešića
1.jpg
1.jpg (177.57 KiB) Pregledano 304 puta

Kad se ovo desilo ???

Željeznička stanica Zaprešić
2.jpg
2.jpg (27.44 KiB) Pregledano 304 puta


Izvor : Zaprešič nekada

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1230
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Hrvatska

Porukaod mali.paja » 15 Dec 2018, 23:03

cira-1 piše:Udes kod Zaprešića
1.jpg

Kad se ovo desilo ???

Željeznička stanica Zaprešić
2.jpg


Izvor : Zaprešič nekada

Ima li kakvih dodatnih podataka?
Što je bilo sa forumom proteklih dana?

Korisnikov grb
cira-1
Direktor železnice
Poruke: 1662
Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
Kontakt:

Re: Hrvatska

Porukaod cira-1 » 16 Dec 2018, 10:41

Nažalost nema drugih podataka.

Železnička stanica Zaprešić.
3.jpg
3.jpg (232.12 KiB) Pregledano 282 puta


5.maj 1980. u Zaprešiću
4.jpg
4.jpg (62.08 KiB) Pregledano 282 puta


Zaprešić grad kak te imam rad

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1230
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Hrvatska

Porukaod mali.paja » 16 Dec 2018, 22:14

Ja sam tada bio na bolovanju. Iako sam bio na bolovonja šef kolodvora me tražio da budem u osiguranju na kolodvoru. Obukao sam uniformu i na slici desnije sam bio nekih dvjestotinjak metara dalje. Iako je po protokolu to trebalo biti drugačije taj dan se na sve zažmirilo. Puno je došlo organizirano autobusa iz cijelog Zagorja na ispraćaj. Iako je bilo i milicije bilo ih je premalo za tolike ljude. Onda su uzimali i željezničare u uniformi za redare. Prometnik je bio Nikola Benčić. U kolodvoru je dizalica bila spremna za put ako zatreba. Nalazio se i TMD od KM-a u kolodvoru. Nailaskom Glavnog vlaka na ulazni signal "B" parna lokomotiva od dizalice i TMD su počeli neprekidno svrati i prestali su tek kad je vlak napustio kolodvor Zaprešić.

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 4655
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Hrvatska

Porukaod PECELJ » 29 Dec 2018, 12:10

Železnička stanica Rovinj.

Na pruzi Divača - Pula, odvajao se krak pruge u stanici Kanfanar i vodio do Rovinja. Ova pruga je puštena u promet 1876.godine a zadnj dane je doživela 1966.godine.

Izvor : S.Ilić Fb
Prilozi
Rovinj.jpg
Rovinj.jpg (51.57 KiB) Pregledano 239 puta
Rovinj.jpg 1.jpg
Rovinj.jpg 1.jpg (52.46 KiB) Pregledano 239 puta

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 4655
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Hrvatska

Porukaod PECELJ » 04 Jan 2019, 13:45

Železnička stanica Split :
Prilozi
split.jpg
split.jpg (62.43 KiB) Pregledano 203 puta

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 4655
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Hrvatska

Porukaod PECELJ » 22 Jan 2019, 11:02

Svečano otvaranje pruge Zagreb - Split 1925.godine :

Jadranska zeleznica 1925.jpg
Jadranska zeleznica 1925.jpg (221.02 KiB) Pregledano 171 puta

Izvor : Ilustrovani list 1925.g.

Korisnikov grb
cira-1
Direktor železnice
Poruke: 1662
Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
Kontakt:

Re: Hrvatska

Porukaod cira-1 » 05 Feb 2019, 11:28

Novosadska lokomotiva 661-244 na ispomaganju na Riječkoj pruzi za vreme rekonstrukcije kontaktne mreže. Snimak je načinjen u Ogulinu.
Foto: Goran Zelić

03.jpg
03.jpg (77.51 KiB) Pregledano 120 puta

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1230
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Hrvatska

Porukaod mali.paja » 06 Feb 2019, 00:50

Lokomotiva nije bila na ispomaganju. Formalno je bila u vlasništvu N.Sada ali je razmjenjena za lokomotive serije 664. Bilo je par lokomotiva izmjenjeno (3-4). Zagrebačke lokomotive radi manjeg osovinskog pritiska su odgovarale za lošije vojvođanske pruge dok je Zagrebu odgovaralo radi mogućnosti grijanja lok.661 i vuče putničkih vlakova. Lokomotiva 661-244 čini mi se da je jedno vrijeme bila i na dizalici u Zaprešiću. Dizalica u Zaprešiću je stalno imala 24 sata svoju lokomotivu. To je negdje bilo u prvoj polovici osamdesetih godina gdje je parnu zamijenila dizel lokomotiva. Kako je uvijek bio kronični nedostatak lokomotiva tadašnji direktor ŽTP-a je naredio da lokomotiva sa dizalice mora u vožnju i tako je dizalica nakon nekih tridesetak godina ostala bez svoje lokomotive. Dizalica je povučena u Zagreb RK gdje je i danas. Pa sada ako je u pitanju udes i treba ići na intervenciju treba prvo ljude prikupiti i lokomotivu pronaći. Nekad je dizalica imala najveći rang prometa i sve je čekalo da ona ode na intervenciju. Danas po 12 i više sati se na to čeka.


Povratak na “Železničke pruge iz našeg okruženja nekada i sada”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta

cron