Prema priloženoj topografskoj karti, tridedetih godina je postojala šumska pruga Beheč kolibe - Drina (desna obala), pa ju je vjerojatno instaliralo a.d. "Varda" (Višegrad).
Te pruge nema nakon drugog svjetskog rata, na Maglićevim spiskovima, a nema je ni u tragovima na JNA kartama.
Prema konfiguraciji terena, strmina od Osojnog vrha do Drine je ponegdje oko 400 promila, pa je pruga Beheč kolibe - Drina (desna obala) je mogla biti djelomično na paranak.
O pruzi Beheč kolibe - Drina (desna obala) nemam više podataka,
Da ne bude zabune, na Maglićevom spisku se spominje pruga Meštrevac - Jakovac.
Meštrevac je lokalitet na graničnom području, tako da Donji Meštrevac pripada Bosni i Hercegovini, a Gornji Meštrevac je u Crnoj Gori, isko kao i Jakovac.
Šumska pruga Meštrevac - Tara (desna obala) postojala je pedesetih godina. Zbrku je unio Keith Chester, skicirajući prugu Meštrevac - Tara, na poziciji pruge Beheč kolibe - Drina.
Inače, jako je važno saznati koja vučna sredstva su korištena kod Jakovca, jer ako su bile lokomotive (u što sumnjam), eto još jedne uskotračne lokomotivske pruge u Crnoj Gori.