Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografijama

Sve vezano za istoriju železnica u Srbiji
Korisnikov grb
ivanjz
Uber minister
Poruke: 5313
Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
Kontakt:

Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografijama

Porukaod ivanjz » 06 Sep 2018, 12:23

Železnička stanica Putinci.

http://www.goodle.com
Prilozi
PutinciSt-1920.jpg
PutinciSt-1920.jpg (134.3 KiB) Pregledano 149 puta

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 4348
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografijama

Porukaod PECELJ » 25 Sep 2018, 11:05

!929.godina :

Most Zemun 1929.jpg
Most Zemun 1929.jpg (215.87 KiB) Pregledano 109 puta

Ilustrovani list 1929.g,

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 4348
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografijama

Porukaod PECELJ » 01 Okt 2018, 11:27

Sudar voza iz Beograda i voza iz Zagreba na lokaciji Zemunski obori 1923.godine .

I jedno pitanje : kada je zabranjenjana upotreba drvenih putničkih vagona na normalnom koloseku ?

Sudar vozova iz BG i ZG Zemunski obori 1923.jpg
Sudar vozova iz BG i ZG Zemunski obori 1923.jpg (229.11 KiB) Pregledano 84 puta


Sudar vozova iz BG i ZG Zemunski obori 1923.jpg 1.jpg
Sudar vozova iz BG i ZG Zemunski obori 1923.jpg 1.jpg (211.94 KiB) Pregledano 84 puta

Izvor : Ilustrovani list 1923.g.

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1146
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografijama

Porukaod mali.paja » 04 Okt 2018, 23:58

Ne bih tvrdio 100% ali čini mi se da je to bilo nakon one velike željezničke nesreće u Zagrebu 1974.?

cvijic
Vozovođa
Poruke: 219
Pridružen: 31 Mar 2012, 16:56
Kontakt:

Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografijama

Porukaod cvijic » 05 Okt 2018, 05:03

Puno ranije,jos 1966.nakon sudara na ul.signalu u Jajincima .

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1146
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografijama

Porukaod mali.paja » 05 Okt 2018, 17:53

Vlak 10410 koji je 1974. nastradao u najvećoj željezničkoj nesreći na području tada šnje Jugoslavije je imao vagone drvene konstrukcije. Radi toga je i najviše i došlo do prevrtanja. Iza toga je došla zabrana prijema više takvih vagona na JŽ. Za rekonstrukciju nesreće je ipak iz Njemačke stigla 1 ista takva garnitura vagona. Drveni vagoni su ili bolje reći konstrukcije su se postupno zamjenjivali čeličnim i puno ranije. Ti vagoni su su imali veće nosivosti ali i veću taru. Tako se i povećavala težina vlakova koja se pak pojavom novih dizel i elektro lokomotiva rješavala jer su navedene ipak bile jače lokomotive. Vagoni vlaka 10410 su sa Glavnog kolodvora preveženi ( ne vučeni) u Zaprešić jer se tamo nalazila dizalica i rezalište (kasacija). Danima je Zaprešić smrdio po raspadnutom ljudskom mesu. Vagoni su na kraju spaljeni. Znalo se vidjeti po vagonima tragova ljudske krvi i djelova tijela. Kod bloka 1 je bilo naselje Roma. Isti su znali po tim ostacima vagona tražiti cipele ili kakve druge upotrebljive stvari.


Povratak na “Istorija pruga normalnog koloseka u Srbiji”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 1 gost