AVIO VLAK JAT

Sve vezano za putnički saobraćaj, međunarodni vozovi, lokali, brzi...
mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1092
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

AVIO VLAK JAT

Porukaod mali.paja » 25 Feb 2014, 23:48

Negdje krajem osamdesetih godina između Ljubljane i Velike Gorice prometovao je Avio vlak JAT. Išao je u poslijepodnevnim satima iz Ljubljane i u V.Gorici bio oko 17 sati (za one neupućene zagrebački aerodrom se nalazi u V.G.). Odmah se vraćao u Ljubljanu. Nije išao preko Glavnog kolodvora nego je u Zapadnom odmah skretao na siačku prugu za V.G. O tome ću kasnije nešto napisati. Sada ću postaviti samo promotvni letak.

Slika

Slika

Slika

Slika

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1092
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: AVIO VLAK JAT

Porukaod mali.paja » 27 Feb 2014, 00:47

Da malo nešto napišem o ovom vlaku. Vlak je imao željezničko osoblje i stjuardesu. U vlaku su putnici besplatno čašćeni kao u avionu osim što nije bilo hrane. Možda je bilo kakvih grickalica (čips, štapići, kikiriki)? Vlak je vozio svega 2-3 vozna reda. Ako me sjećanje dobro služi vozio je samo za vrijeme ljetnog voznog reda. Nekad se vozni red mjenjao 2 puta u godini. Ljetni je bio od zadnje nedelje u svibnju (maju) ili prve u lipnju (juni) pa negdje do kraja rujna (septembra).Nakon toga je nastupao zimski VR koji je trajao do kraja. Vlak je putovao na relaciji Ljubljana-Velika Gorica-Ljubljana. Od Ljubljane nije nigdje stajao do Zagreb Zapadnog kolodvora. Već sam pisao da je odmah skretao na sisačku prugu jer nije išao preko Glavnog. Zagreb Zapadni-V.G. je nekih desetak kilometara.U povratku se vraćao istim putem. Jedan vozni red doduše je išao preko Glavnog ali se nije vraćao istim putem nego direktno sisačkom prugom u Zapadni. Karte za taj vlak nisu se mogle kupiti u kolodvorima u početku. Tim su se prevozili imaoci avio karata. Kolika je bila popunjenost? Mislim svo to vrijeme dok je vlak vozio kada bi sve putnike stavili u jednu hrpu stali bi u jedan vlak i još bi mjesta ostalo. Uglavnom nije bilo nikoga ili 1-3 čovjeka. Jedanput se sjećam da je iz Ljubljane u Zapadnom sišlo petnestak putnika. Radi toga je onda dozvoljena i otprema željezničkih putnika. Karta je bila dosta skupa i nije vrijedila obična tarifa. Mislim da je bio jedan kontigent karata za željezničke putnike. Osim toga moglo se prodati i više karata ako nije bilo avio putnika. Čak su i posebne karte za to ble. Mislim da u Zapadnom kolodvoru nije nikad nijedna karta prodata za taj vlak. Vlak od Zapadnog kolodvora do Ljubljane nije nigdje stajao. I to bi bilo sve.


Povratak na “Putnički saobraćaj”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 1 gost