Stranica 4 od 64

Re: Prepoznavanje fotografija

Poslato: 05 Jan 2013, 19:25
od alend
Hvala sdž361.

Dve fotografije lokomotive 83-116.

Slika

Slika

Moja je neka pretpostavka da je ovo snimljeno u Jajcu.

Re: Prepoznavanje fotografija

Poslato: 11 Jan 2013, 18:49
od ivanjz
Mislim da je alend u pravu i da se radi o železničkoj stanici Jajce.
Da bi ovu tvrdnju potkrepio ponovo moram da koristim fotografiju E. šekera.

Slika

Slika

Očito je da je objekat sa desne strane sa prve fotografije u pozadini lokomotive na drugoj slici.

http://www.google.com

Re: Prepoznavanje fotografija

Poslato: 26 Jan 2013, 15:58
od alend
Gde bi ovo moglo biti:

Slika

Lokomotiva 90-001 na čelu?

Re: Prepoznavanje fotografija

Poslato: 17 Feb 2013, 18:26
od presa
Za fotografiju se navodi "stanica Openica u blizini Beograda 1915?"

Slika

Koja je ovo stanica?

Re: Prepoznavanje fotografija

Poslato: 14 Maj 2013, 08:44
od alend
Ova fotografija je snimljena u Boru.

Slika

Koja vrsta lokomotive je na celu voza?

Re: Prepoznavanje fotografija

Poslato: 14 Maj 2013, 11:01
od cira-1
Koliko mogu da vidim to je serija 85.

Re: Prepoznavanje fotografija

Poslato: 14 Maj 2013, 14:53
od ivanjz
Milsim da je g. cira-1 pogrešio. Lokomotiva na slici je serije 92.

http://www.google.com

Re: Prepoznavanje fotografija

Poslato: 14 Maj 2013, 16:45
od cira-1
Pogrešio sam, gospodin ivanjz je u pravu, radi se o lokomotivi serije 92

Re: Prepoznavanje fotografija

Poslato: 24 Maj 2013, 14:06
od milanp
Dve fotografije sa Politkinog foruma.

Slika

Slika

Očigledno je reč o nekoj probnoj vožnji. Da li neko može nešto reći o tipu prikazanog motornjaka.

Re: Prepoznavanje fotografija

Poslato: 24 Maj 2013, 21:59
od cira-1
Na forumu railserbija.net gospodin SDŽ361 dao je objašnjenje za ove dve fotografije, koje prenosim u celosti :

Evo detaljnijih podataka. Obe slike su iz Beograda. Napravljene su 13.09.1937. kada je u Beogradu održana prezentacija najnovijih motornih kola za daljinskii saobraćaj. Na prvoj slici je rumunska Malaxa. To je bila vrlo dobra konstrukcija. Rumunija je jedna od prvih zemalja koja je razvijala dizel vuču jer je raspolagala sa značajnim nalazištima nafte, dok sa ugljem i nije bila mnogo bogata. Na drugoj slici je čuveni Ganz-ov Arpad. On je inače kasnije imao probnu vožnju do Novog Sada, a zatim je nastavio sa probnom vožnjom preko Niša do Bugarske. Pored njih u Beograd su došli i po jedna motorna kola italijanskih proizvođača Brede i Fiata. Sa njima je kasnije napravljena probna vožnja do Kraljeva. Ovoj prezentaciji i probnim vožnjama su prisustvovali Ministar Saobraćaja Kraljevine Jugoslavije dr Mehmed Spaho i Generalni direktor Jugoslovenskih Državnih Železnica Naumović. Kao što poznavaoci znaju JDŽ su ranije kupila Danska motorna kola za lokalni saobraćaj a pošto su planirali da nabave motorna kola i za daljinski ekspresni saobraćaj održana je ova prezentacija. Pošto je prvo trebala da se završi nabavka motornjaka za uzani kolosek (čuvenog "ludog sarajlije) nabavka motornih kola za normalni saobraćaj je pomerena za 1939. godinu. Na žalost izbijanje rata je sprečilo realizaciju ove ideje.