Prepoznavanje fotografija
Urednik: alend
-
- Vozovođa
- Poruke: 239
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:00
- Kontakt:
Re: Prepoznavanje fotografija
Hvala sdž361.
Dve fotografije lokomotive 83-116.
Moja je neka pretpostavka da je ovo snimljeno u Jajcu.
Dve fotografije lokomotive 83-116.
Moja je neka pretpostavka da je ovo snimljeno u Jajcu.
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Prepoznavanje fotografija
Mislim da je alend u pravu i da se radi o železničkoj stanici Jajce.
Da bi ovu tvrdnju potkrepio ponovo moram da koristim fotografiju E. šekera.
Očito je da je objekat sa desne strane sa prve fotografije u pozadini lokomotive na drugoj slici.
http://www.google.com
Da bi ovu tvrdnju potkrepio ponovo moram da koristim fotografiju E. šekera.
Očito je da je objekat sa desne strane sa prve fotografije u pozadini lokomotive na drugoj slici.
http://www.google.com
-
- Vozovođa
- Poruke: 239
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:00
- Kontakt:
Re: Prepoznavanje fotografija
Gde bi ovo moglo biti:
Lokomotiva 90-001 na čelu?
Lokomotiva 90-001 na čelu?
- presa
- Šef stanice
- Poruke: 378
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:15
- Mesto: Мали Борак
- Kontakt:
Re: Prepoznavanje fotografija
Za fotografiju se navodi "stanica Openica u blizini Beograda 1915?"
Koja je ovo stanica?
Koja je ovo stanica?
-
- Vozovođa
- Poruke: 239
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:00
- Kontakt:
- cira-1
- Ministar železnica
- Poruke: 2470
- Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
- Kontakt:
Re: Prepoznavanje fotografija
Koliko mogu da vidim to je serija 85.
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
- cira-1
- Ministar železnica
- Poruke: 2470
- Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
- Kontakt:
Re: Prepoznavanje fotografija
Pogrešio sam, gospodin ivanjz je u pravu, radi se o lokomotivi serije 92
-
- Mašinovođa
- Poruke: 171
- Pridružen: 31 Mar 2012, 07:57
- Kontakt:
- cira-1
- Ministar železnica
- Poruke: 2470
- Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
- Kontakt:
Re: Prepoznavanje fotografija
Na forumu railserbija.net gospodin SDŽ361 dao je objašnjenje za ove dve fotografije, koje prenosim u celosti :
Evo detaljnijih podataka. Obe slike su iz Beograda. Napravljene su 13.09.1937. kada je u Beogradu održana prezentacija najnovijih motornih kola za daljinskii saobraćaj. Na prvoj slici je rumunska Malaxa. To je bila vrlo dobra konstrukcija. Rumunija je jedna od prvih zemalja koja je razvijala dizel vuču jer je raspolagala sa značajnim nalazištima nafte, dok sa ugljem i nije bila mnogo bogata. Na drugoj slici je čuveni Ganz-ov Arpad. On je inače kasnije imao probnu vožnju do Novog Sada, a zatim je nastavio sa probnom vožnjom preko Niša do Bugarske. Pored njih u Beograd su došli i po jedna motorna kola italijanskih proizvođača Brede i Fiata. Sa njima je kasnije napravljena probna vožnja do Kraljeva. Ovoj prezentaciji i probnim vožnjama su prisustvovali Ministar Saobraćaja Kraljevine Jugoslavije dr Mehmed Spaho i Generalni direktor Jugoslovenskih Državnih Železnica Naumović. Kao što poznavaoci znaju JDŽ su ranije kupila Danska motorna kola za lokalni saobraćaj a pošto su planirali da nabave motorna kola i za daljinski ekspresni saobraćaj održana je ova prezentacija. Pošto je prvo trebala da se završi nabavka motornjaka za uzani kolosek (čuvenog "ludog sarajlije) nabavka motornih kola za normalni saobraćaj je pomerena za 1939. godinu. Na žalost izbijanje rata je sprečilo realizaciju ove ideje.
Evo detaljnijih podataka. Obe slike su iz Beograda. Napravljene su 13.09.1937. kada je u Beogradu održana prezentacija najnovijih motornih kola za daljinskii saobraćaj. Na prvoj slici je rumunska Malaxa. To je bila vrlo dobra konstrukcija. Rumunija je jedna od prvih zemalja koja je razvijala dizel vuču jer je raspolagala sa značajnim nalazištima nafte, dok sa ugljem i nije bila mnogo bogata. Na drugoj slici je čuveni Ganz-ov Arpad. On je inače kasnije imao probnu vožnju do Novog Sada, a zatim je nastavio sa probnom vožnjom preko Niša do Bugarske. Pored njih u Beograd su došli i po jedna motorna kola italijanskih proizvođača Brede i Fiata. Sa njima je kasnije napravljena probna vožnja do Kraljeva. Ovoj prezentaciji i probnim vožnjama su prisustvovali Ministar Saobraćaja Kraljevine Jugoslavije dr Mehmed Spaho i Generalni direktor Jugoslovenskih Državnih Železnica Naumović. Kao što poznavaoci znaju JDŽ su ranije kupila Danska motorna kola za lokalni saobraćaj a pošto su planirali da nabave motorna kola i za daljinski ekspresni saobraćaj održana je ova prezentacija. Pošto je prvo trebala da se završi nabavka motornjaka za uzani kolosek (čuvenog "ludog sarajlije) nabavka motornih kola za normalni saobraćaj je pomerena za 1939. godinu. Na žalost izbijanje rata je sprečilo realizaciju ove ideje.
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 39 gostiju