Pruga Beograd Dunav - Pančevo - Vršac
- cira-1
- Ministar železnica
- Poruke: 2472
- Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
- Kontakt:
Pruga Beograd Dunav - Pančevo - Vršac
Predlažem modelatoru da otvori novu rubriku - PUTOPIS - pa ovu storiju da prebaci na njeno mesto.
Promotivna vožnja DMV serije 711
Dana 07.03.2012. godine održana je promotivna vožnja DMV serije 711 na relaciji Pančevo Glavna – Vršac – Pančevo Glavna sa polaskom iz Pančeva glavne u 11 časova i 20 minuta. I istog dana je počeo redovno da vozi dva puta dnevno na relaciji Beograd – Dunav – Pančevo Glavna – Vršac i dva puta dnevno na relaciji Pančevo Glavna – Vršac.
Za početak par reči o DMV, Ruske proizvodnje :
Dizel – motorni voz serije 711
Cena jednog novog DMV je oko 3,4 miliona švajcarskih franaka, s tim da će uz vozove biti isporučeni i rezervni delovi, alat i oprema za održavanje, potrošni materijal i dokumentacija u vrednosti od oko 2,5 miliona švajcarskih franaka. Srbija je kupila 12 garnitura koje bi trebalo da budu isporučene do kraja 2012. godine.
Ovaj DMV namenjen je prevozu putnika u lokalnom i regionalnom saobraćaju na neelektrificiranim mprugama. Voz je dvodelan i ima 120 mesta za sedenje i 126 mesta za stajanje. Opremljen je najsavremenijom opremom, a glavne komponente proizveli su najpoznatiji evropski proizvođači, po svim domaćim i međunarodnim standardima. Voz može da se kreće brzinom od 120 kilometara na sat.
Na stanicu Pančevo Glavna stigli smo oko 11 časova, taman toliko da napravimo par snimaka u stanici (uz prijatelja novinara, pošto je kod nas još uvek zabranjeno slikanje, a naročito u Banatu, pošto su oni jako nezgodni za to).
DMV 812-307 se sprema za vožnju ka Zrenjaninu, a ako Srbija kupi još 24 Rusa, onda on ide u zasluženu penziju.
U stanici smo snimili još par snimaka teretnih vagona :
DMV je bio postavljen, i pred sam polazak snimili smo par fotki, kako izgleda :
Sa jedne strane
Sa druge stran (pred sam polazak)
Vazdušni jastuk
Nastavak sledi
Promotivna vožnja DMV serije 711
Dana 07.03.2012. godine održana je promotivna vožnja DMV serije 711 na relaciji Pančevo Glavna – Vršac – Pančevo Glavna sa polaskom iz Pančeva glavne u 11 časova i 20 minuta. I istog dana je počeo redovno da vozi dva puta dnevno na relaciji Beograd – Dunav – Pančevo Glavna – Vršac i dva puta dnevno na relaciji Pančevo Glavna – Vršac.
Za početak par reči o DMV, Ruske proizvodnje :
Dizel – motorni voz serije 711
Cena jednog novog DMV je oko 3,4 miliona švajcarskih franaka, s tim da će uz vozove biti isporučeni i rezervni delovi, alat i oprema za održavanje, potrošni materijal i dokumentacija u vrednosti od oko 2,5 miliona švajcarskih franaka. Srbija je kupila 12 garnitura koje bi trebalo da budu isporučene do kraja 2012. godine.
Ovaj DMV namenjen je prevozu putnika u lokalnom i regionalnom saobraćaju na neelektrificiranim mprugama. Voz je dvodelan i ima 120 mesta za sedenje i 126 mesta za stajanje. Opremljen je najsavremenijom opremom, a glavne komponente proizveli su najpoznatiji evropski proizvođači, po svim domaćim i međunarodnim standardima. Voz može da se kreće brzinom od 120 kilometara na sat.
Na stanicu Pančevo Glavna stigli smo oko 11 časova, taman toliko da napravimo par snimaka u stanici (uz prijatelja novinara, pošto je kod nas još uvek zabranjeno slikanje, a naročito u Banatu, pošto su oni jako nezgodni za to).
DMV 812-307 se sprema za vožnju ka Zrenjaninu, a ako Srbija kupi još 24 Rusa, onda on ide u zasluženu penziju.
U stanici smo snimili još par snimaka teretnih vagona :
DMV je bio postavljen, i pred sam polazak snimili smo par fotki, kako izgleda :
Sa jedne strane
Sa druge stran (pred sam polazak)
Vazdušni jastuk
Nastavak sledi
- cira-1
- Ministar železnica
- Poruke: 2472
- Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
- Kontakt:
Re: Pruga Beograd Dunav - Pančevo - Vršac
Pre nego što krene da iskoristimo i napravimo par snimaka unutrašnjeg enterijera.
Počećemo sa korpom za otpatke
Interesantno pakovanje čekića za slučaj opasnosti da se razbije staklo
Veza sa mašinovođom
Par fotografija unutrašnjosti
Hodnik i u njemu sedišta
Hodnik – prolaz
A ova vrata sa desne strane što se vide, e tu je jedna lepa prostorija – WC. Nisam sada snimio unutrašnjost prostore, ali sam to uradio u Beogradu kad je bila promocija.
Počećemo sa korpom za otpatke
Interesantno pakovanje čekića za slučaj opasnosti da se razbije staklo
Veza sa mašinovođom
Par fotografija unutrašnjosti
Hodnik i u njemu sedišta
Hodnik – prolaz
A ova vrata sa desne strane što se vide, e tu je jedna lepa prostorija – WC. Nisam sada snimio unutrašnjost prostore, ali sam to uradio u Beogradu kad je bila promocija.
- cira-1
- Ministar železnica
- Poruke: 2472
- Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
- Kontakt:
Re: Pruga Beograd Dunav - Pančevo - Vršac
I tačno u 11 časova i 20 minuta polazimo i napuštamo stanicu Pančevo Glavna
Sa leve strane odvaja se pruga za Zrenjanin i Kikindu i ujedno je triangla
A na ulazu u stanicu Pančevo Varoš, sa leve strane dolazi nam pruga iz Zrenjanina i Kikinde, a ujedno i drugi krak triangle.
Ulazimo u stanicu
Stanica Pančevo Varoš
Nastavak sledi
]
Sa leve strane odvaja se pruga za Zrenjanin i Kikindu i ujedno je triangla
A na ulazu u stanicu Pančevo Varoš, sa leve strane dolazi nam pruga iz Zrenjanina i Kikinde, a ujedno i drugi krak triangle.
Ulazimo u stanicu
Stanica Pančevo Varoš
Nastavak sledi
]
- cira-1
- Ministar železnica
- Poruke: 2472
- Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
- Kontakt:
Re: Pruga Beograd Dunav - Pančevo - Vršac
Od čike sa crvenom kapicom dobijamo dozvolu za polazak
Polazimo iz stanice Pančevo Varoš i dolazimo do ulaza u nekadašnju radionicu u stanici Pančevo Varoš.
Ostaci od nekada radionice za opravku vagona
Posle kraće vožnje ulazimo u stanicu Banatsko Novo Selo
Stanica Banatsko Novo Selo
Posle kraćeg zadržavanja u stanici (koliko je kondukter predao poštu.
Polazimo iz stanice Pančevo Varoš i dolazimo do ulaza u nekadašnju radionicu u stanici Pančevo Varoš.
Ostaci od nekada radionice za opravku vagona
Posle kraće vožnje ulazimo u stanicu Banatsko Novo Selo
Stanica Banatsko Novo Selo
Posle kraćeg zadržavanja u stanici (koliko je kondukter predao poštu.
- cira-1
- Ministar železnica
- Poruke: 2472
- Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
- Kontakt:
- cira-1
- Ministar železnica
- Poruke: 2472
- Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
- Kontakt:
- cira-1
- Ministar železnica
- Poruke: 2472
- Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
- Kontakt:
- presa
- Šef stanice
- Poruke: 378
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:15
- Mesto: Мали Борак
- Kontakt:
Re: Pruga Beograd Dunav - Pančevo - Vršac
Bravo za ćiru-1. Sjajna reportaža!
- cira-1
- Ministar železnica
- Poruke: 2472
- Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
- Kontakt:
- cira-1
- Ministar železnica
- Poruke: 2472
- Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
- Kontakt:
Re: Pruga Beograd Dunav - Pančevo - Vršac
Sledeća stanica na našem putu ka Vršcu je Alibunar.
Nekada je ova stanica bila raskrsnica pruga, odavde su se odvajale pruge za :Sečanj, Kovin Dunav i na skelu, pa preko Dunava u Smederevo i za Vršac. Gust saobraćaj se odvijao natoćito između dva svetska rata. Nažalost danas je jedino pruga za Vršac još u funkciji.
Osigurani putni prelaz ispred stanice Alibunar
Ulazimo u stanicu
Stanična zgrada Alibunar
Posle kraćeg zadržavanja dobijamo dozvolu da nastavimo putovanje.
Prolazimo pored staničnog WC-a i nailazimo na robni magacin,
Dolazimo do skretničkog kompleksa i skretničarske kućice
Sa leve strane se odvaja pruga za Kovin Dunav.
Nastaviće se
Nekada je ova stanica bila raskrsnica pruga, odavde su se odvajale pruge za :Sečanj, Kovin Dunav i na skelu, pa preko Dunava u Smederevo i za Vršac. Gust saobraćaj se odvijao natoćito između dva svetska rata. Nažalost danas je jedino pruga za Vršac još u funkciji.
Osigurani putni prelaz ispred stanice Alibunar
Ulazimo u stanicu
Stanična zgrada Alibunar
Posle kraćeg zadržavanja dobijamo dozvolu da nastavimo putovanje.
Prolazimo pored staničnog WC-a i nailazimo na robni magacin,
Dolazimo do skretničkog kompleksa i skretničarske kućice
Sa leve strane se odvaja pruga za Kovin Dunav.
Nastaviće se
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 1 gost