Hrvatska
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8309
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Železnička stanica RIJEKA, dok je još bilo parnjača !
Izvor : Fb
Izvor : Fb
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8309
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Izgradnja pruge Divaca-Pula 1875, usek Smrekovac :
Izvor : Fb
Izvor : Fb
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8309
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Stara fotografija železničke stanice SISAK-CAPRAG :
Izvor : Fb
Izvor : Fb
-
- Ložač
- Poruke: 97
- Pridružen: 04 Jul 2023, 22:07
- Kontakt:
-
- Ložač
- Poruke: 97
- Pridružen: 04 Jul 2023, 22:07
- Kontakt:
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8309
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Godina 1928. V 1. Železnička stanica ŠIBENIK. Proslava 1. maja.
Izvor T.N.
Izvor T.N.
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1879
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
-
- Kondukter
- Poruke: 50
- Pridružen: 15 Nov 2023, 19:10
- Kontakt:
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1879
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Igore mogao si napisati da si obje slike preuzeo sa foruma "željeznice.net" Čak su navedena i imena autora fotografija. Interesantan je autor prve fotografije "Sokola". Juraj Ivanić Zagorac, profesionalni orguljaš. On je orguljaš u župnpj crkvi svetog Josipa. Dežava mu plaća mirovinsko i zdravstveno osigurnje kao što i plaću isplaćuje. Veliki je fan željeznice. Osim što puno slika željeznicu bavi se i željezničkim modelarstvom.
I za kraj dežurao sam na Zagreb Zapadnom kolodvoru. Za 12 sati znalo je proći i 130 vlakova.
I za kraj dežurao sam na Zagreb Zapadnom kolodvoru. Za 12 sati znalo je proći i 130 vlakova.
-
- Vozovođa
- Poruke: 251
- Pridružen: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Re: Hrvatska
U pravu je kolega @mali.paja da je pitanju je lokomotiva kasnije JDŽ ser. 23. Na snimku se jasno vidi da je numerička oznaka bila 3-cifrena. Lokomotivska šema SDŽ nakon I sv.rata je proširena zbog povećanja broja lokomotiva,tako da su 4-osovinske lokomotive dobile oznaku 700 -799, a 5-toosovinske lokomotive 800-899,mada njih nije bilo,ali su ipak predviđene. Po ovoj šemi su od 31.03.1922.god. bile označene sve zarobljene pruske lokomotive. Koga zanima ova problamatika,neka pogleda knjigu T.Bratea "Die Dampflokomotiven Jugoslawiens",J.O.Slezak Verlag, Wien - Beč, 1971.god, odakle i potiču ovi podaci.
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 1 gost