Re: Pruga uskog koloseka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Poslato: 30 Jun 2014, 12:28
Postavljam ove dve fotografije jer pretpostavljam da su sa ove pruge.
Koje lokacije su u pitanju?
Koje lokacije su u pitanju?
Forum putnika i ljubitelja železnica
https://www.zeleznice.in.rs/forum/
Ovo je Cavtat. Prva se slika već pojavljivala (ili slična).zokivoz piše:Postavljam ove dve fotografije jer pretpostavljam da su sa ove pruge.
Koje lokacije su u pitanju?
Ja se ne sjećam ni jednog požara koje bi izazvale parne lokomotive. Prije nekoliko godina bilo je nekoliko požara uz ili blizinu trase pruge a nema parnih lokomotiva.presa piše:Jedno pitanje z g. malog paju.
Dali Vam je poznato da su lokomotive sa parnom vučom izazvale požare na relaicji Ćapljina - Dubrovnik?
Da li bi u današnjim uslovima daleko većih temepratura u letnjem periodu bila moguća parna vuča?
To si u pravu da na zeljeznici nema viska ljudi.Nema viska ljudi nego manjak posla.Unistena su sistematski sluzbena kola,postanska kola.Zapusteni magacini i skladisni prostori.I najveca nesreca u svemu sto nema vise ko ni da trazi posla svi se bave izmisljanjem tople vode.Nestala su i E kola koja su bila najveca konkurencija kamionskom prevozu.mali.paja piše:Ja se ne sjećam ni jednog požara koje bi izazvale parne lokomotive. Prije nekoliko godina bilo je nekoliko požara uz ili blizinu trase pruge a nema parnih lokomotiva.presa piše:Jedno pitanje z g. malog paju.
Dali Vam je poznato da su lokomotive sa parnom vučom izazvale požare na relaicji Ćapljina - Dubrovnik?
Da li bi u današnjim uslovima daleko većih temepratura u letnjem periodu bila moguća parna vuča?
Drugi je sad problem. Slično je na svim željeznicama nastalim od JŽ-a.
Koliko svi pričaju o višku ljudi na željeznici ja tvrdim da ima i manjka. Nekad su išli pružni ophodari i sitne popravke (pritezanje matica) obavljali. U slučaju požara su dojavljivali ili početne sanirali. Nema tko više ni travu uz prugu pokositi. HŽ je imao a i sad ima "Kemijski vlak" za špricanje pruge. Pruga se prskala 2 puta godišnje. Netko je rekao to nije posao željeznice i ta firma je otišla u stečaj. Onda se javljaju ekolozi sa zagađivanjem zemljišta. U Sloveniji su onda počeli zalijevati sa vrućom vodom. Išao bi TMD i vukao vagon sa cisternom i zalijevao kipuću vodu po pruzi. Lijepo bi ono izvana uništio a voda je dobro došla korijenu da bolje potjera. Doslovno nema tko travu pokositi. Da vidite samo kako je lijepa i visoka trava od Zagreba prema Sloveniji. Po uzvisinama prema Kninu i Splitu nekad su bili ljudi sa radio stanicama koji su dojavljivali o požarima. Više toga nema. Zimi pak nema tko snijeg čistiti itd. Mogao bih još svašta napisati ali i ovo je dosta na jednoj uzanoj temi. Malo je možda van teme?
Drugo pitanje da li bi bila moguća parna vuča sada? Teško uz primjedbe koje sam napisao prethodno.
Oma li kakvih pobližih podataka?ivanjz piše:Lokalni putnički voz u stanici Čapljina. Izvor fliker.
Koliko se vidi presedanje je bilo odlično rešeno, iz voza u voz. Levo je normalna stanica koja je elektrificirana.
http://www.google.com
A što da vam napišem uz ovu sliku? Nastala je negdje krajem šezdesetih. Vidi se i otpravnik koji ide prema lokomotivi. Bio je ovo lokal do Hutova. Po dolazu u Hutovo lokomotiva se vraćala strojna u Čapljinu. Garnitura je ostala za jutarnji lokal iz Hutova. Vrijeme nastanka fotografije je između 13-14 sati. Ovo je bio đački vlak koji je jutarnje smjene vozio doma kao i ljude koji su obavljali neke administrvne poslove u Čapljini. Ova relacija je bila duga nekih 25km otprilike. Jutarnji lokal iz Hutova za Čapljinu je dobijao lokomotivu od teretnog vlaka. Oko pola noći je išao teretni sa najmanje 2 lokomotive. Uglavnom su bile 3. Na potezu Gabela-Hutovo su se vlakovi zaprezali i potiskivali. Na Hutovu su se skidale zaprega i potiskivalica. Jedna od te 2 lokomotive se vraćala strojna a druga je vozila lokal.ivanjz piše:Lokalni putnički voz u stanici Čapljina. Izvor fliker.
Koliko se vidi presedanje je bilo odlično rešeno, iz voza u voz. Levo je normalna stanica koja je elektrificirana.
http://www.google.com