Lokomotive serije JZ 97
Urednik: ivanjz
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JZ 97
- Prilozi
-
- 97-002.jpg (229.22 KiB) Pregledano 2715 puta
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8249
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JZ 97
Izvanredna slika Helmuta Dehlhau-a iz 08-1967godine. U pitanju je zupčanica na prevoju Komar a pruga je Lašva-Travnik-D.vakuf-Jajce.
Pozdrav
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8249
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JZ 97
Prema ovoj drugoj slici trebala bi i da je prva snimljena u stanici Turbe na trasi Lašva-Travnik-Jajce.ivanjz piše:Putnički voz sa lokomotivom 97-004 u nepoznatoj stanici.
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8249
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JZ 97
Isto je u pitanju žel.stanica Turbe.Lokomotiva je JŽ 97-012.ivanjz piše:Lokomotiva 97-012 u nepoznatoj stanici.
Pozdrav
-
- Šef stanice
- Poruke: 422
- Pridružen: 29 Maj 2012, 10:18
- Kontakt:
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1865
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JZ 97
Lukačev most.sencica piše:Lokomotive 97-006 i 97-032.
Ispod slike je pisalo "u Brdjanima pod Ivanom"
Fotografija sa interneta.
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1865
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JZ 97
Vrtna željeznica u Raki, Slovenija i lokomotiva serije 97.
U sprezi.
Uspon od 19 promila i 2 lokomotive.
U sprezi.
Uspon od 19 promila i 2 lokomotive.
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JZ 97
Odlične fotografije g. mali.paja. Mašinovđa je ko bi bio drugi no mali.paja.
Pitanje za g. malog.paju. Koliko je teško uraditi ovako nešto?
Pitanje za g. malog.paju. Koliko je teško uraditi ovako nešto?
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1865
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JZ 97
Prtije nego što odgovorimna pitanje par slika od ove godine. Predhodno postavljene slike su stare točno 1 godinu.
Radovi na pruzi.
Materijalni vlak.
Skretnica izvrsno funkcionira.
Ova okrugla rupa je namjenjena za okretaljku. Tamo gdje je ova hrpa pijeska je namjenjeno za šupe za lokomotive.
Ovaj kanal koji vidite i cijev gje je smotana dole je namjenjeno za kolosijek ili kolosijeke za održavanje. Isto će biti na stupovima u visini ramena. Ljudi se neće mortati sagibati kako bi eventualno nešto popravljali ili podmazivali na vagonima i lokomotivama.
Radovi na pruzi.
Materijalni vlak.
Skretnica izvrsno funkcionira.
Ova okrugla rupa je namjenjena za okretaljku. Tamo gdje je ova hrpa pijeska je namjenjeno za šupe za lokomotive.
Ovaj kanal koji vidite i cijev gje je smotana dole je namjenjeno za kolosijek ili kolosijeke za održavanje. Isto će biti na stupovima u visini ramena. Ljudi se neće mortati sagibati kako bi eventualno nešto popravljali ili podmazivali na vagonima i lokomotivama.
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1865
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JZ 97
Kod postavljanja ovih slika nisam dao podatke o lokomotivama. Vozna lokomotiva do garniture je serije KT. Zaprežna lokomotiva na čelu vlaka je 97-019. Ove dvije lokomotive izvlače vlak od 1000kg na 19 promila uspona. Po ravnom, horizontali jedna lokomotiva može vući do 2000kg.
Malo podataka o ovoj pruzi. Nalazi se na privatnom imanju u selu Raka, jugozapadno od Krškog 7-8 kilometara. Vlasnici su 2 brata koja rade u Švicarskoj i glavni su financijeri. Ovdje se okupljaju svi ljubitelji ovih željeznica, mada ovakvih pruga ima i drugdje u Sloveniji. Jedna je u Željezničkom muzeju. Braća u svom vlasništvu imaju model normalnotračne lokomotive serije DB 55. To je JŽ serija 23. Na mojim slikama su uzani modeli lokomotiva. Ukupno je ugrađeno 402m kolosijeka i 4 skretnice. Lokomotive na slikama su samogradnja i materijal dođe oko 5000 eura. Sad računajte ruke i vrijeme. Sve lokomotive imaju službeni atest SŽ-a. Testirane su u Centralne delavnice Ljubljana. Mogu podnijeti pritisak u kotlu do 16 atmosfera a rade na 6-7.
Ovakve željeznice u trgovinama idu sa cijenom od 2000 pa do 200 000 eura. Ove najjeftinije lokomotive su na akumulator. Može se dobiti početnički set sa lokomotivom, 10m tračnica u krug i 1-2 vagona za nekih 2000-2500 eura. Lokomotiva se isporučuje bez akumulatora.
Malo slika iz muzeja u Ljubljani.
Za noćas toliko.
Malo podataka o ovoj pruzi. Nalazi se na privatnom imanju u selu Raka, jugozapadno od Krškog 7-8 kilometara. Vlasnici su 2 brata koja rade u Švicarskoj i glavni su financijeri. Ovdje se okupljaju svi ljubitelji ovih željeznica, mada ovakvih pruga ima i drugdje u Sloveniji. Jedna je u Željezničkom muzeju. Braća u svom vlasništvu imaju model normalnotračne lokomotive serije DB 55. To je JŽ serija 23. Na mojim slikama su uzani modeli lokomotiva. Ukupno je ugrađeno 402m kolosijeka i 4 skretnice. Lokomotive na slikama su samogradnja i materijal dođe oko 5000 eura. Sad računajte ruke i vrijeme. Sve lokomotive imaju službeni atest SŽ-a. Testirane su u Centralne delavnice Ljubljana. Mogu podnijeti pritisak u kotlu do 16 atmosfera a rade na 6-7.
Ovakve željeznice u trgovinama idu sa cijenom od 2000 pa do 200 000 eura. Ove najjeftinije lokomotive su na akumulator. Može se dobiti početnički set sa lokomotivom, 10m tračnica u krug i 1-2 vagona za nekih 2000-2500 eura. Lokomotiva se isporučuje bez akumulatora.
Malo slika iz muzeja u Ljubljani.
Za noćas toliko.
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 32 gosta