Slovenija
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1882
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1882
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Slovenija
Prije nego nastavim sa još jednom rundom slika malo o rudniku i željeznici. U Senovu je bio rudnik mrkog uglja. Zatvoren je negdje sredinom devedesetih. Iako je ugalj bio kaloričan nije baš bio za željeznicu. Mana mu je bila nepostojanost. Što je to? Nije dugo mogao ostati u komadu nego se pretvarao u prašinu. Dobar je bio za industriju (termoelektrane). Rudnik je u općini Krško. Ukupna dužina rudničke pruge je bila oko 7km (bez kolosijeka u samom mjestu gdje se ranžiralo) . Prethodne slike sa lokomotivama su koje su vozile od samog rudnika do mjesta Senovo. Ta pruga kolosijeka širine 6oomm je bila dugačka oko 1.5km. U mjestu je bila separacija. Od tuda je još bilo oko 5 km pruge do kolodvora Brestanica, gdje se vršio pretovar u normalnotračne vagone. Pruga je bila elektrificirana i imala je tramvajski napon 600V. Koliko znam nešto je čak i ZET u Zagrebu radio za njih (ne bih znao podrobno što). Ukidanjem pruga od 600mm u Makedoniji tamo su završile neke lokomotive parne. 1992.god. ukinuta je pruga do kolodvora Brestanica. Tada su kamionima vozili na pretovar u kolodvor. Postojala je neka ideja da se ta pruga ostavi za turističke vožnje ali ništa od toga nije bilo. Najviše zahvaljujući domaćim ljudima. Prepričano u kratko iz Ljubljane su htjeli to sačuvati ili proglasiti zašićenim kulturnim dobrom. Domaći su se pobunili: Što nama ima tko naređivati iz Ljubljane. Mi na svome možemo raditi po našem i tako je propalo. Brže, bolje su sve devastirali (mislim da je most jedan najprvo maknut). A sad da se radi novi most? Tko će to platiti?
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1882
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Slovenija
- Prilozi
-
- SlovenskaBistrica.jpg (313.6 KiB) Pregledano 4801 put
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1882
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Slovenija
Na slici piše Pragersko? Stvarno jest Pragersko.
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Slovenija
Moja greška. Hvala na ispravci g. mali paja.
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8355
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Slovenija
Železnička stanica Zidani most :
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1882
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Slovenija
Dana 22.01.2015.prisustvovao sam probnoj vožnji vlaka ETR 563 na relaciji Dobov-Z.M.-Dobova. Vlak je u vlasništvu regionalne željezničke kompanije "FUC" (Ferrovie Udine Cividale) pokrajine Friuli Venezia Giulia. Vlak je proizvod Španjolske kompanije CAF. Isti je petodjelni. Malo podataka o vlaku:
Ukupno ovaj prijevoznik ima 12 vlakova. Prvih 8 je isporučeno u drugoj polovici 2012. Svi su jednosistemski predviđeni za 3 kV. Ostla 4 su isporučeni krajem 2012. i oni su dvosistemski. Osim za 3 kV mogu još prometovati na prugama napona 15 KV 16.5Hz. Namjenjeni su za pogranični napon na Pontebani do Villacha u Austriji. Dužina vlaka je 91.6, 297 sjedećih mjesta, jačine 3210 kW i maksimalne brzine 160km/H. Vlak je na ispitivanju u Dobovi jer je na pruzi prema Z.M. najmanji promet kako ne bi bilo remećenja hoda drugih vlakova. Talijanska kompanija ima namjeru ishoditi potrebne papire kako bi prometovala prema Sloveniji. Da li bi to bilo samo do Sežane ili možda i dalje nisu znali na vlaku odgovor.
Isti takav vlak samo trodjelni isporučen je u Crnu Goru, 3 komada za napon 25kV.
Ukupno ovaj prijevoznik ima 12 vlakova. Prvih 8 je isporučeno u drugoj polovici 2012. Svi su jednosistemski predviđeni za 3 kV. Ostla 4 su isporučeni krajem 2012. i oni su dvosistemski. Osim za 3 kV mogu još prometovati na prugama napona 15 KV 16.5Hz. Namjenjeni su za pogranični napon na Pontebani do Villacha u Austriji. Dužina vlaka je 91.6, 297 sjedećih mjesta, jačine 3210 kW i maksimalne brzine 160km/H. Vlak je na ispitivanju u Dobovi jer je na pruzi prema Z.M. najmanji promet kako ne bi bilo remećenja hoda drugih vlakova. Talijanska kompanija ima namjeru ishoditi potrebne papire kako bi prometovala prema Sloveniji. Da li bi to bilo samo do Sežane ili možda i dalje nisu znali na vlaku odgovor.
Isti takav vlak samo trodjelni isporučen je u Crnu Goru, 3 komada za napon 25kV.
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1882
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1882
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Slovenija
Unutrašnjost vlaka je bila puna kablova i raznih instrumenata. Sva sjedala su bila prekrivena plavinm najlonom. Htio sam slikati WC. Bio je zatvoren . Na drugoj strani u WC-u sam vidio bačve pune vode od rastopljenog sapuna. Vjerovatno je to bilo i u ostalim. Iz bačvi su išle cjevčice koje su tu vodu dovodile direktno ispred osovina. Na taj način sa nasapunanom vodom su simulirali ekstremne uvjete vožnje sa proklizavanjem.
U vlaku su i monitori. Na jednom je ostala trasa neke relacije od prije. Između sjedala vidite jednu bijelu crtu. To je u stvari led rasvjeta na stepenicama. Uglavnom je bila prekrivena kartonom ali se na nekim mjestima dobro vidjela. To bi trebalo biti kao neka pomoć putnicima da vide da nailaze na stepenicu. To bi trebao biti plus. Ako se vozite na kratkoj relaciji je O'kej. Ali ako ste na dužoj relaciji i sjedite na sjedalu koje gleda na stepenicu strašno iritira.
U vlaku su i monitori. Na jednom je ostala trasa neke relacije od prije. Između sjedala vidite jednu bijelu crtu. To je u stvari led rasvjeta na stepenicama. Uglavnom je bila prekrivena kartonom ali se na nekim mjestima dobro vidjela. To bi trebalo biti kao neka pomoć putnicima da vide da nailaze na stepenicu. To bi trebao biti plus. Ako se vozite na kratkoj relaciji je O'kej. Ali ako ste na dužoj relaciji i sjedite na sjedalu koje gleda na stepenicu strašno iritira.
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju