Lokomotive serije JŽ 52
Lokomotive serije JŽ 52
Tehnički podaci ove serije :
Proizvajalec država Kraus Linz Avstrija
Leto izdelave 1918
Prvotna oznaka kkStB 178.204
Tovarniška št. 7314
Tip Dt n2v
Moč 340 kW
Največja hitrost 50 km/h
Dolžina 9,36 m
Višina 4,57 m
Teža 38,5 t
Osni pritisk 11,5 t
Premer:
- pogonskih koles 1140 mm
- tekalnih koles 420/650 mm
Premer parnega valja
Hod parnega bata 570 mm
Površina rešetke 1,65 m2
Ogrevalna površina 95,8 m2
Tlak v kotlu 13 bar
Tip krmiljenja Heusinger
Tip zavor ?
Proizvajalec država Kraus Linz Avstrija
Leto izdelave 1918
Prvotna oznaka kkStB 178.204
Tovarniška št. 7314
Tip Dt n2v
Moč 340 kW
Največja hitrost 50 km/h
Dolžina 9,36 m
Višina 4,57 m
Teža 38,5 t
Osni pritisk 11,5 t
Premer:
- pogonskih koles 1140 mm
- tekalnih koles 420/650 mm
Premer parnega valja
Hod parnega bata 570 mm
Površina rešetke 1,65 m2
Ogrevalna površina 95,8 m2
Tlak v kotlu 13 bar
Tip krmiljenja Heusinger
Tip zavor ?
Re: Lokomotive serije JŽ 52
Lokomotiva JŽ 52-011 na nepoznatoj lokaciji u Sloveniji :
Re: Lokomotive serije JŽ 52
Muzejski eksponat lokomotive JŽ 52-011 na nepoznatoj lokaciji :
Re: Lokomotive serije JŽ 52
- Prikačeni fajlovi
-
- 52-009-1959.jpg (49.67 KiB) Pogledano 3155 puta
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1353
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 52
PECELJ, pozdravljen,
ona nepoznata lokacija gore je Laško...
link: https://sl.wikipedia.org/wiki/Slika:JZ_ ... _Lasko.jpg
Fotografiju je stavio Ajznponar na wikipediju u "punoj veličini" (2.048 × 1.536 točk)
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... _Lasko.jpg
Još opis lokomotive:
Normal gauge steam locomotive JŽ 52-011 (formerly kkStB 178.204, during WW2 DRB 92 2261) at the train station in Laško, Slovenia
Axle arrangement: 0-8-0T (Dt-n2v), weight: 38.5 t, weight on duty: 51.5 t, axle load: 11 t, capacity of coal: 1.9 t, capacity of water: 7.5 m³, power: 340 kW, max. speed: 50 km/h, length: 9.36 m, height: 4.57 m.
The locomotive was produced in 1918 by Krauss Linz, serial nr. 7314. It shunted at the Celje station and pulled trains to Velenje. Later it shunted at te Metalna factory in Maribor. After its "retirement" it was left abandoned at the Studenci station (in Maribor) until it was renovated and brought to Laško.
Posichal Lokstatistik. More info. Brochure of the Railways and Rail Exhibits Fan Club Celje: English and German. More photos: 1.
Slovenščina: Normalnotirna parna lokomotiva JŽ 25-011 (prej kkStB 178.204, med 2. sv. vojno DRB 92 2261) na železniški postaji v Laškem.
Osno zaporedje: Dt-n2v, teža: 38,5 t, teža v službi: 51,5 t, osni pritisk: 11 t, kapaciteta premoga: 1,9 t, kapaciteta vode: 7,5 m³, moč: 340 kW, najvišja hitrost: 50 km/h, dolžina: 9,36 m, višina: 4,57 m.
Lokomotivo je leta 1918 izdelala tovarna Krauss v Linzu, tovarniška št. 7314. Premikala je po celjski postaji in vlekla vlake v Velenje. Kasneje je premikala v mariborski tovarni Metalna. Po "upokojitvi" je dolga leta stala zapuščena na mariborski postaji Studenci, kjer so jo skoraj zasuli. Vendarle so jo obnovili in pripeljali v Laško.
pozdrav
Darko
ona nepoznata lokacija gore je Laško...
link: https://sl.wikipedia.org/wiki/Slika:JZ_ ... _Lasko.jpg
Fotografiju je stavio Ajznponar na wikipediju u "punoj veličini" (2.048 × 1.536 točk)
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... _Lasko.jpg
Još opis lokomotive:
Normal gauge steam locomotive JŽ 52-011 (formerly kkStB 178.204, during WW2 DRB 92 2261) at the train station in Laško, Slovenia
Axle arrangement: 0-8-0T (Dt-n2v), weight: 38.5 t, weight on duty: 51.5 t, axle load: 11 t, capacity of coal: 1.9 t, capacity of water: 7.5 m³, power: 340 kW, max. speed: 50 km/h, length: 9.36 m, height: 4.57 m.
The locomotive was produced in 1918 by Krauss Linz, serial nr. 7314. It shunted at the Celje station and pulled trains to Velenje. Later it shunted at te Metalna factory in Maribor. After its "retirement" it was left abandoned at the Studenci station (in Maribor) until it was renovated and brought to Laško.
Posichal Lokstatistik. More info. Brochure of the Railways and Rail Exhibits Fan Club Celje: English and German. More photos: 1.
Slovenščina: Normalnotirna parna lokomotiva JŽ 25-011 (prej kkStB 178.204, med 2. sv. vojno DRB 92 2261) na železniški postaji v Laškem.
Osno zaporedje: Dt-n2v, teža: 38,5 t, teža v službi: 51,5 t, osni pritisk: 11 t, kapaciteta premoga: 1,9 t, kapaciteta vode: 7,5 m³, moč: 340 kW, najvišja hitrost: 50 km/h, dolžina: 9,36 m, višina: 4,57 m.
Lokomotivo je leta 1918 izdelala tovarna Krauss v Linzu, tovarniška št. 7314. Premikala je po celjski postaji in vlekla vlake v Velenje. Kasneje je premikala v mariborski tovarni Metalna. Po "upokojitvi" je dolga leta stala zapuščena na mariborski postaji Studenci, kjer so jo skoraj zasuli. Vendarle so jo obnovili in pripeljali v Laško.
pozdrav
Darko
Re: Lokomotive serije JŽ 52
JŽ 52-007 :
Re: Lokomotive serije JŽ 52
- Prikačeni fajlovi
-
- 178-154.jpg (165.99 KiB) Pogledano 2837 puta
Re: Lokomotive serije JŽ 52
Lokomotiva 52-009.
- Prikačeni fajlovi
-
- s-l400 (3).jpg (19.01 KiB) Pogledano 2768 puta
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju