Hrvatska

Stanje danas, reportaže,stare fotografije, problemi..
Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Hrvatska

Poruka od PECELJ »

Železnnička stanica Pula sredinom 60-tih godina :
Zeljeznicka stanica sredinom sezdesetih i stara parnjaca Pula.jpg
Zeljeznicka stanica sredinom sezdesetih i stara parnjaca Pula.jpg (159.19 KiB) Pregledano 2234 puta

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Hrvatska

Poruka od PECELJ »

Železničla stanica Pula 17.05.1915.
U potpisu slike piše : Prvi transport prisilne evakuacije ?
Pula 17.05.1915. Prvi transport prisilne evakuacije.jpg
Pula 17.05.1915. Prvi transport prisilne evakuacije.jpg (182.6 KiB) Pregledano 2212 puta

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Hrvatska

Poruka od PECELJ »

železnička stanica Ozalj na pruzi Karlovac - Novo mesto .

Može li neko prepoznati lokomotivu ?
OZALJ-2.JPG
OZALJ-2.JPG (194.2 KiB) Pregledano 2191 put

Tanka vatra
Vozovođa
Poruke: 242
Pridružen: 03 Jan 2016, 19:34
Kontakt:

Re: Hrvatska

Poruka od Tanka vatra »

Ništa jednostavnije,u pitanju je ser.51.

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Hrvatska

Poruka od PECELJ »

Hvala g.Tanka vatra. Uvek ste nam na usluzi.

Imao bih jedno pitanje za Vas : Znamo da je raspon novih šina 1435 mm. Da li tokom vremena ovaj raspon se povećava i do koje granice je dozvoljeno ? Slično i za lokomotive. Koliki je spoljni razmak točkova i da li tokom vremana dolazi do smanjenja usled habanja. Koliko je dozvoljeno. ?

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1855
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Hrvatska

Poruka od mali.paja »

Tanka vatra piše:Ništa jednostavnije,u pitanju je ser.51.
U pitanju je serija 18. Već sam na jednoj temi pisao o tome kako otvor na dimnici imaju sličan serija 18 i 25. Za razliku od serije 51 gdje se vrata cijela otvaraju kod ove dvije serije su 2 krila koja se zasebno otvaraju i ta vrata nisu do vrha dimnice. Osim toga imali su i karakteristično bijelo obojane noseće prečke.

cvijic
Šef stanice
Poruke: 426
Pridružen: 31 Mar 2012, 16:56
Kontakt:

Re: Hrvatska

Poruka od cvijic »

Ovo na slici je lokomotiva serije 53 serija 18 ima ravan rezervoar za vodu u donjem djelu ravan sa kuhinjom.


Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Hrvatska

Poruka od PECELJ »

Koliko vidim u opticaju su tri mogučnosti : lokomotive serija 18, 51 i 53.

Ja sam uveličao sliku lokomotive iz Ozalja i uočio 3 karakteristična detalja :
Lok 51.jpg
Lok 51.jpg (86.23 KiB) Pregledano 2152 puta
Mislim da serija 18 ne odgovara :
18-004 Zagreb, 1958.  Sa sajta Library..jpg
18-004 Zagreb, 1958. Sa sajta Library..jpg (214.52 KiB) Pregledano 2152 puta
G,cvijic je bio relativno blizu, ali nije ni serija 53 :
53 $_57 53-015 68 Maribor.JPG
53 $_57 53-015 68 Maribor.JPG (237.31 KiB) Pregledano 2152 puta
Po svoj prilici g.Tanka vatra je u pravu sa serijom 51 :

http://www.zeleznice.in.rs/forum/viewto ... =50#p16141

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Hrvatska

Poruka od PECELJ »

Stara razglednica gde se vidi železnička stanica Ogulin na pruzi Zagreb - Split.
Tu je još slika Građanske škole a pored stanice je i parna strugara.
Ogulin.jpg
Ogulin.jpg (105.84 KiB) Pregledano 2136 puta

Pošalji Odgovor

Povratak na “Železničke pruge iz našeg okruženja nekada i sada”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 8 gostiju