Lokomotive serije JŽ 118
-
- Desetar pruge
- Poruke: 12
- Pridružen: 25 Okt 2015, 23:51
- Kontakt:
Lokomotive serije JŽ 118
Da otvorim novu temu : JŽ 118-005
Imam samo ove dve slike iz Nove Gorice.
Ako neko ima neke druge, nek izvoli i nek doda.
Imam samo ove dve slike iz Nove Gorice.
Ako neko ima neke druge, nek izvoli i nek doda.
-
- Desetar pruge
- Poruke: 12
- Pridružen: 25 Okt 2015, 23:51
- Kontakt:
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1864
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: JŽ 118
Lokomotiva nije nikad bila u vozom parku JŽ-a. JŽ je imala samo 4 lokomotive ove serije koje su ostale poslije II Svjetskog rata. Ova lokomotiva je u Sloveniju dospjela muzejskom razmjenom sa Talijanima. Inače lokomotive su pravljene u tvornici OM Napulj.
- cira-1
- Ministar železnica
- Poruke: 2470
- Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 118
Parne lokomotive normalnog koloseka JŽ 118-005 (ranije FS 940.015) na željezničkoj stanici u Novoj Gorici.
Dužina: 13.2 m, snaga: 720 kV, radna masa: 87.2 t, maksimalna brzina: 65 km / h, pritisak pare: 12 bar, prečnik pogonskog točka: 1370 mm.
Godine 1922. lokomotivu je proizvela fabrika Officine Mechaniche Napoli. Zvor..broj 66. Ovaj tip lokomotive je dizajniran za planinske pruge. Do 1945. godine nakon rata su vozile između Trsta i Podbrda, nakon rata od Nove Gorice do Sežane, Ajdovščine i Jesenice, a povremeno i između Jesenica i Ljubljane.
118-005 Izvor : RUDI VELIKONJA FOTO BLOG
Dužina: 13.2 m, snaga: 720 kV, radna masa: 87.2 t, maksimalna brzina: 65 km / h, pritisak pare: 12 bar, prečnik pogonskog točka: 1370 mm.
Godine 1922. lokomotivu je proizvela fabrika Officine Mechaniche Napoli. Zvor..broj 66. Ovaj tip lokomotive je dizajniran za planinske pruge. Do 1945. godine nakon rata su vozile između Trsta i Podbrda, nakon rata od Nove Gorice do Sežane, Ajdovščine i Jesenice, a povremeno i između Jesenica i Ljubljane.
118-005 Izvor : RUDI VELIKONJA FOTO BLOG
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8238
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 118
Lokomotiva JŽ 118-002 snimljena u stanici Jesenice 1958.godine :
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8238
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 118
Posle ispravke........
Još dve fotografije muzejske lokomotive JŽ 118-005 u Novoj Gorici :
Izvor : ebay
Još dve fotografije muzejske lokomotive JŽ 118-005 u Novoj Gorici :
Izvor : ebay
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1353
- Pridružen: 03 Jul 2016, 12:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 118
PECELJ, pozdravljen,
fotograf je tačno stavio seriju lokomotive, ali fotografirao je tako, da se ne vidi ona prva jedinica
O toj seriji napisao je cira-1 pouzetak:
"Parne lokomotive normalnog koloseka JŽ 118-005 (ranije FS 940.015) na željezničkoj stanici u Novoj Gorici.
Dužina: 13.2 m, snaga: 720 kV, radna masa: 87.2 t, maksimalna brzina: 65 km / h, pritisak pare: 12 bar, prečnik pogonskog točka: 1370 mm.
Godine 1922. lokomotivu je proizvela fabrika Officine Mechaniche Napoli. Tvor.broj 66. Ovaj tip lokomotive je dizajniran za planinske pruge. Do 1945. godine su vozile između Trsta i Podbrda, nakon rata od Nove Gorice do Sežane, Ajdovščine i Jesenice, a povremeno i između Jesenica i Ljubljane."
Pouzetak je dopunio mali.paja:
"Lokomotiva nije nikad bila u vozom parku JŽ-a. JŽ je imala samo 4 lokomotive ove serije koje su ostale poslije II Svjetskog rata. Ova lokomotiva je u Sloveniju dospjela muzejskom razmjenom sa Talijanima. Inače lokomotive su pravljene u tvornici OM Napulj".
Pored lokomotive stoji ova ploća:
Šta treba još dodati ?
Nakon prvog svetskog rata Podbrdo pripalo je Italiji. Tako su iz Trsta do Podbrda vozile ove italijanske lokomotive serije 740. Bilo jih je po broju 7.
Posle drugog svetskog rata ostale su u Jugoslaviji 4 i dobile su seriju 118 sa brojevima 001, 002, 003 i 004.
ŽG Ljubljana je zataškao za muzej u Trstu lokomotivu JŽ 25-022 za lokomotivu FS 940 015 iz Verone.
Kad je stigla u Železniški muzej Ljubljana, dali su joj oznako JŽ 118-005, koje u stvari ne bi joj smijeli, jer nikad nije radila na području Jugoslavije. Dakle fiktivan broj.
Oznaka tvornice je tačna...
Izradili su 53 lokomotiva ove serije (740).
pozdrav
Darko
fotograf je tačno stavio seriju lokomotive, ali fotografirao je tako, da se ne vidi ona prva jedinica
O toj seriji napisao je cira-1 pouzetak:
"Parne lokomotive normalnog koloseka JŽ 118-005 (ranije FS 940.015) na željezničkoj stanici u Novoj Gorici.
Dužina: 13.2 m, snaga: 720 kV, radna masa: 87.2 t, maksimalna brzina: 65 km / h, pritisak pare: 12 bar, prečnik pogonskog točka: 1370 mm.
Godine 1922. lokomotivu je proizvela fabrika Officine Mechaniche Napoli. Tvor.broj 66. Ovaj tip lokomotive je dizajniran za planinske pruge. Do 1945. godine su vozile između Trsta i Podbrda, nakon rata od Nove Gorice do Sežane, Ajdovščine i Jesenice, a povremeno i između Jesenica i Ljubljane."
Pouzetak je dopunio mali.paja:
"Lokomotiva nije nikad bila u vozom parku JŽ-a. JŽ je imala samo 4 lokomotive ove serije koje su ostale poslije II Svjetskog rata. Ova lokomotiva je u Sloveniju dospjela muzejskom razmjenom sa Talijanima. Inače lokomotive su pravljene u tvornici OM Napulj".
Pored lokomotive stoji ova ploća:
Šta treba još dodati ?
Nakon prvog svetskog rata Podbrdo pripalo je Italiji. Tako su iz Trsta do Podbrda vozile ove italijanske lokomotive serije 740. Bilo jih je po broju 7.
Posle drugog svetskog rata ostale su u Jugoslaviji 4 i dobile su seriju 118 sa brojevima 001, 002, 003 i 004.
ŽG Ljubljana je zataškao za muzej u Trstu lokomotivu JŽ 25-022 za lokomotivu FS 940 015 iz Verone.
Kad je stigla u Železniški muzej Ljubljana, dali su joj oznako JŽ 118-005, koje u stvari ne bi joj smijeli, jer nikad nije radila na području Jugoslavije. Dakle fiktivan broj.
Oznaka tvornice je tačna...
Izradili su 53 lokomotiva ove serije (740).
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1864
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 118
Darko, malo pišeš i spomijneš seriju 740 pa 940? Serija 740 je isto FS lokomotiva ali sasvimdrugačije izgleda. Ta serija lokomotive ima zasebni tender. Isporučivane su sa tro i četvoroosovinskim tenderim. 1 takva lokomotiva izložena je u Postojni i ona je stigla razmjenom. 1 lokomotiva serije 740 se našla na ovim prostorima poslije '45. i dobila je oznaku serije 25 i redni broj 35 (25-035). I Seriju 740 u modelu HO, 1:87 radi talijanska firma Rivarossi.
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1353
- Pridružen: 03 Jul 2016, 12:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 118
mali.paja, pozdravljen,
dobro da pročitaš post sa pozornošču.
Da, to je moja greška. Skroz pišem samo o seriji FS 940 pa mi uđe u tekst FS 740.
Problem je u tome, što su iz serije FS 740 razvili seriju FS 940, i to je bilo u tekstu par redova prije, pa sam pogrešio.
Pisanje postova oko ponoći nije najpametnija stvar
pozdrav
Darko
dobro da pročitaš post sa pozornošču.
Da, to je moja greška. Skroz pišem samo o seriji FS 940 pa mi uđe u tekst FS 740.
Problem je u tome, što su iz serije FS 740 razvili seriju FS 940, i to je bilo u tekstu par redova prije, pa sam pogrešio.
Pisanje postova oko ponoći nije najpametnija stvar
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1864
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 118
Ma najbolje je u ovo noćno vrijeme. Svi spavaju i nitko me ne uznemirava? Kad je budna žena i djeca stalno neka pitanja i gnjavža. Opet si na internetu, daj napravi nešto oko kuće? Tata znaš li ovo, ono, molim te napravi mi ovo itd.
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Google [Bot] i 69 gostiju