Lokomotive serije JŽ 62
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1353
- Pridružen: 03 Jul 2016, 12:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 62
Pozdravljeni,
danas JŽ 62-121 baš ne izgleda najbolje
Skinuto sa Panoramio. Snimljeno u: Železniški muzej Ljubljana
pozdrav
Darko
danas JŽ 62-121 baš ne izgleda najbolje
Skinuto sa Panoramio. Snimljeno u: Železniški muzej Ljubljana
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1864
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 62
Ova lokomotiva u muzeju je ako se dobro sjećam došla iz Krškog, točnije tvornice papira. Tvornica papira ju je kupila od željeznice po predhodnim slikama. lokomotiva se vidi u Mariboru i još jednoj nepoznatoj lokaciji sa JŽ oznakama. Vidio sam je dosta puta u radu u Krškom i ne baš relativno davno. Mi smo ovdje uz granicu znali ići ljeti na kupanje u Krško na bazen. Bazen je bio uz tvornicu papira. Da li je bio vlasništvo tvornice ili nije ne bih znao. Uglavnom bazen je toplu vodu dobivao iz tvornice. Zadnje što bih se sjećao lokomotive u radu bi bila godina '96 ili '97. Tvornica je parnjaču zahladila a Srbiji je nabavljena za rad dizel lokomotiva serije 641.
Daj nam Darko postavi sliku akumulatorske plave lokomotive iz toplane Ljubljana. Ja je ne mogu nikako dobro uslikati iz vlaka. Ili su prozori (uglavnom i najčešće) koji se ne mogu otvarati radi klime ili je lokomotiva u radu među vagonima ili dok ja nju poriktam na fotiću vlak proleti itd. Po JŽ nomenklaturi bi to spadalo isto pod seriju 62 ili točnije trebala bi biti to serija 262.
Daj nam Darko postavi sliku akumulatorske plave lokomotive iz toplane Ljubljana. Ja je ne mogu nikako dobro uslikati iz vlaka. Ili su prozori (uglavnom i najčešće) koji se ne mogu otvarati radi klime ili je lokomotiva u radu među vagonima ili dok ja nju poriktam na fotiću vlak proleti itd. Po JŽ nomenklaturi bi to spadalo isto pod seriju 62 ili točnije trebala bi biti to serija 262.
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1353
- Pridružen: 03 Jul 2016, 12:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 62
Pozdravljeni,
mali.paja je kao skoro uvjek u pravu.
Da, tvornica papira i celuloze se nekad zvala Đuro Đaković. Sada je samo tvornica papira.
Da, imala je bazen sa grijanjem vode iz tvorice papira i celuloze.
Da, tvornica papira i celuloze bila je vlasnik ove lokomotive, koju je predala muzeju.
Da, ona lokomotiva iz Termoelektrarna Toplarna Ljubljana (TE-TOL) je stvarno izrađena na osnovi serije 62.
Treba je poznati i oznaku, koja sve kaže: LBV-04 ( LBV = lokomotiva bez vatre )
Fotografija na wikipediji:
podatki v slovenščini:
Normalnotirna akumulatorska parna lokomotiva LBV-04, še vedno v uporabi v Toplarni (TETOL) Moste na vzhodu Ljubljane. Lokomotivo je leta 1964 izdelala tovarna Đuro Đaković v Slavonskem Brodu, tov. št. 1904. Njena osnova je serija 62, ki jih je ista tovarna izdelovala na osnovi ameriških lokomotiv, ki so v Jugoslavijo prišle prek programa UNRRA. Lokomotiva nima kotla, namesto tega jo napolnijo s paro do največjega tlaka 18 bar in lahko obratuje, dokler tlak ne pade na 4 bar, kar v običajnih pogojih pomeni od 8 do 10 ur dela. LBV je srbohrvaška kratica za "lokomotiva bez vatre", kar pomeni "lokomotiva brez ognja", akumulatorska lokomotiva. Lokomotiva se še vedno uporablja v toplarni, s čimer velja za edino še redno delujočo parno lokomotivo v Sloveniji (z izjemo nekaj muzejskih lokomotiv, ki priložnostno vlečejo muzejske vlake).
podaci na engleskom:
Normal gauge fireless steam locomotive LBV-04, still in use at the thermal cogeneration (TETOL) in Moste, eastern part of Ljubljana, Slovenia. The locomotive was produced in 1964 by Đuro Đaković in Slavonski Brod, serial nr. 1904. It is based on the JŽ 62 class. Its max. steam pressure is 18 bar, it can operate until it drops to 4 bar, in normal conditions this is sufficient for about 8 - 10 hours of operation. LBV is a Serbo-Croatian acronym for "lokomotiva bez vatre", literally "locomotive without fire", i.e. fireless locomotive. The locomotive is still in use at the cogeneration in Moste, making it the only steam locomotive still in regular use in Slovenia (apart from a few locomotives pulling occasional museum trains)
link do wikipedije, kde ima više fotografija ove lokomotive: https://sl.wikipedia.org/wiki/Slika:LBV ... bljana.jpg
Za vas pripremio na wikipediji: Ajznponar ("Eisenbahner", što znači željezničar).
Ajznponar je i član foruma vlaki.info.
Prvi put čujem, da vlakovi po slovenskim železnicama "proletaju"
pozdrav
Darko
mali.paja je kao skoro uvjek u pravu.
Da, tvornica papira i celuloze se nekad zvala Đuro Đaković. Sada je samo tvornica papira.
Da, imala je bazen sa grijanjem vode iz tvorice papira i celuloze.
Da, tvornica papira i celuloze bila je vlasnik ove lokomotive, koju je predala muzeju.
Da, ona lokomotiva iz Termoelektrarna Toplarna Ljubljana (TE-TOL) je stvarno izrađena na osnovi serije 62.
Treba je poznati i oznaku, koja sve kaže: LBV-04 ( LBV = lokomotiva bez vatre )
Fotografija na wikipediji:
podatki v slovenščini:
Normalnotirna akumulatorska parna lokomotiva LBV-04, še vedno v uporabi v Toplarni (TETOL) Moste na vzhodu Ljubljane. Lokomotivo je leta 1964 izdelala tovarna Đuro Đaković v Slavonskem Brodu, tov. št. 1904. Njena osnova je serija 62, ki jih je ista tovarna izdelovala na osnovi ameriških lokomotiv, ki so v Jugoslavijo prišle prek programa UNRRA. Lokomotiva nima kotla, namesto tega jo napolnijo s paro do največjega tlaka 18 bar in lahko obratuje, dokler tlak ne pade na 4 bar, kar v običajnih pogojih pomeni od 8 do 10 ur dela. LBV je srbohrvaška kratica za "lokomotiva bez vatre", kar pomeni "lokomotiva brez ognja", akumulatorska lokomotiva. Lokomotiva se še vedno uporablja v toplarni, s čimer velja za edino še redno delujočo parno lokomotivo v Sloveniji (z izjemo nekaj muzejskih lokomotiv, ki priložnostno vlečejo muzejske vlake).
podaci na engleskom:
Normal gauge fireless steam locomotive LBV-04, still in use at the thermal cogeneration (TETOL) in Moste, eastern part of Ljubljana, Slovenia. The locomotive was produced in 1964 by Đuro Đaković in Slavonski Brod, serial nr. 1904. It is based on the JŽ 62 class. Its max. steam pressure is 18 bar, it can operate until it drops to 4 bar, in normal conditions this is sufficient for about 8 - 10 hours of operation. LBV is a Serbo-Croatian acronym for "lokomotiva bez vatre", literally "locomotive without fire", i.e. fireless locomotive. The locomotive is still in use at the cogeneration in Moste, making it the only steam locomotive still in regular use in Slovenia (apart from a few locomotives pulling occasional museum trains)
link do wikipedije, kde ima više fotografija ove lokomotive: https://sl.wikipedia.org/wiki/Slika:LBV ... bljana.jpg
Za vas pripremio na wikipediji: Ajznponar ("Eisenbahner", što znači željezničar).
Ajznponar je i član foruma vlaki.info.
Prvi put čujem, da vlakovi po slovenskim železnicama "proletaju"
pozdrav
Darko
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8235
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 62
Lokomotiva JŽ 62-078 snimljena u Zagrebu 1969.godine :
Izvor : ebay
Izvor : ebay
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8235
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 62
Lokomotiva JŽ 62-021 snimljena u Mariboru 1860.godune :
Izvor : ebay
Izvor : ebay
-
- Šef stanice
- Poruke: 431
- Pridružen: 31 Mar 2012, 16:56
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 62
Ovo je lok.62-121 u Mariboru 1968.
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8235
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 62
Hvala g.cvijicu na tačnoj informaciji.
Ja sam samo preneo šta je tamo pisalo (osim što prekrstih 9 u 8 ).
Dosta greše na ebay, sad da li slučajno ili namerno, teško je reći.
Ja sam samo preneo šta je tamo pisalo (osim što prekrstih 9 u 8 ).
Dosta greše na ebay, sad da li slučajno ili namerno, teško je reći.
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 62
- Prilozi
-
- 62-108-Sunja.jpg (54.2 KiB) Pregledano 2896 puta
-
- Šef stanice
- Poruke: 431
- Pridružen: 31 Mar 2012, 16:56
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 62
Imam ovo na fb. Slikano u Sunji 1968. M-vodja Pero Pavletic i lozac Milan Ivkovic.
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 62
- Prilozi
-
- 62-064-Subotica.jpg (60.16 KiB) Pregledano 2851 put
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 64 gosta