Stranica 9 od 14
Re: Pruga uskog koloseka Bar - Virpazar
Poslato: 17 Okt 2014, 10:11
od ivanjz
Železnička stanica u Virpazaru 1918. godine.
http://www.google.com
Re: Pruga uskog koloseka Bar - Virpazar
Poslato: 29 Okt 2014, 13:04
od PECELJ
Pogled na uzane koloseke u Baru :
- $_57 Bar novi.JPG (149.75 KiB) Pregledano 3049 puta
Re: Pruga uskog koloseka Bar - Virpazar
Poslato: 31 Okt 2014, 11:47
od PECELJ
Red vožnje iz 1928.godine :
- RV Bar-Virpazar 1928.jpg (148.74 KiB) Pregledano 3030 puta
Izvor : sajt g.S.Ignjatovića
Re: Pruga uskog koloseka Bar - Virpazar
Poslato: 31 Okt 2014, 11:49
od PECELJ
Stanična zgrada u Baru :
- zeljeznicka_stanica_bar.jpg (171.74 KiB) Pregledano 3030 puta
Izvor : CG sajt
Re: Pruga uskog koloseka Bar - Virpazar
Poslato: 14 Nov 2014, 11:24
od PECELJ
Vozni red na relaciji Bar-Virpazar 1949.godine :
- RV bar-Virpazar 49.jpg (152.77 KiB) Pregledano 3005 puta
Izvor : sajt g.S.Ignjatovića
Re: Pruga uskog koloseka Bar - Virpazar
Poslato: 14 Nov 2014, 11:27
od PECELJ
Uzana pruga kroz Bar :
- pocetak_glavne_pristanske_ulice.jpg (109.52 KiB) Pregledano 3005 puta
Izvor : CG sajt
Re: Pruga uskog koloseka Bar - Virpazar
Poslato: 16 Nov 2014, 12:45
od wulfy
Evo koje su to lokomotive vukle kompozicije na relaciji Bar - Virpazar:
1906 godište, model Orenstein & Koppel, oznaka ,,Zeta'', znana i kao ,,Paganini''*, kasnije prepravljena na širinu kolosjeka 76 cm, te se koristila kao manevarka u željezničkoj stanici ,,Zelenika''. Nakon ukidanja pruge Gabela - Hum - Uskopolje - Zelenika prebačena u Čapljinu.
1906 godište, model Orenstein & Koppel, oznaka ,,Boka'', znana i kao ,,Volpi''*
1906 godište, model Orenstein & Koppel, oznaka ,,Durmitor'', znana kao ,,Marconi''*
1908 godište, model Borsig, oznaka ,,Nikšić'', parni motorni voz koji je služio kao salonski voz za kralja i kraljevsku porodicu. Putnički dio je demontiran a dio koji čini lokomotiva bio je u Baru do 1960 god. Ima podataka da je kasnije prepravljena na 76 cm, te mu je moguća zadnja poznata adresa Mostar?
1908 godište, model Borsig, oznaka ,,Cetinje''
1910 godište, model Borsig, oznaka ,,Sutorman'', ova lokomotiva je trenutno izložena na željezničkoj stanici Bar
1910 godište, model Borsig, 1910 godište, oznaka ,,Rumija'', kasnije prepravljena na širinu kolosjeka 76 cm te je imala u narednoj državi oznaku JDŽ 192 - 001, a 1942 god. prodata Austrijancima gdje je služila u pokrajni Forarlberg na pruzi Tschagguns - Partenen do 1956 god. kada je u gradu Tschagguns izrezana kao staro gvožđe.
1910 godište, model Orenstein & Koppel, onaka ,,Lovćen'', ova lokomotiva je trenutno izložena na željezničkoj stanici Podgorica, iako ona nikad nije saobraćala do Podgorice (pruga Podgorica - Plavnica je zapravo bio industrijski kolosjek širine 60 cm)
* ove tri lokomotive su tokom ,,veljeg rata'' premeštene na teritoriju Čahoslovačke i Mađarske, no posredstvom italijana (jer su oni bili vlasnici koncesije na prugu i plovidbu Skadarskim jezerem, kao i na luku Bar, po ugovoru od 1905 do 1970 god.) i njihove diplomatije 1918 god. su vraćene u na prugu Bar - Virpazar
Ovom spisku nedostaju dvije italijanske lokomotive koje su se koristile tokom gradnje pruge (najverovatnije dovedene sa pruge Bari - Barletta koja je imala širinu kolosjeka od 75 cm), te tri austrougarske lokomotive koje su tu bile dok su onu upravljali (od 1916 do 1918 god.)
Re: Pruga uskog koloseka Bar - Virpazar
Poslato: 17 Nov 2014, 13:29
od PECELJ
Red vožnje iz 1954/55.godine :
- RV Virpazar-bar 54-55.jpg (49.71 KiB) Pregledano 2972 puta
Re: Pruga uskog koloseka Bar - Virpazar
Poslato: 19 Nov 2014, 13:37
od PECELJ
Barska luka sa utovarno-istovarnim kolosekom :
- Barski_pristan.jpg (159.06 KiB) Pregledano 2954 puta
Izvor . CG sajt
Re: Pruga uskog koloseka Bar - Virpazar
Poslato: 19 Nov 2014, 13:39
od PECELJ
Železničko osoblje stanice Bar 1955.godine :
- zeljeznicari_ispred_stanice_1955.jpg (72.66 KiB) Pregledano 2955 puta
Izvor . CG sajt