Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8212
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica
Na sl.3,4 i 5 drugog linka, vidi se da se kompozicija približava stanici Jajce.
Na drugoj po redu trasa prolazi pored reke Vrbas.
Izvor J.batts
Na drugoj po redu trasa prolazi pored reke Vrbas.
Izvor J.batts
- Prilozi
-
- 3 jajce u blizini.jpg (120.9 KiB) Pregledano 2653 puta
-
- 4 Jajce-Vrbas 69.jpg (204.13 KiB) Pregledano 2653 puta
-
- 5 Jajce-u blizini.jpg (170.81 KiB) Pregledano 2653 puta
-
- Direktor železnice
- Poruke: 523
- Pridružen: 17 Maj 2018, 16:01
- Kontakt:
Re: Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica
Pozdrav g. Pecelj.PECELJ piše:Železnička stanica Donji Vakuf 1969.godine.
Vidi se kompozicija voza kojom je J.Batts stigao u stanicu. U prvom planu lokomotova JŽ 97-o31.
Lokomotiva JŽ 97-031 nije vukla vlak u kojem je mister John Batts putovao. Lokomotiva JŽ 97-031 je bila na čelu vlaka, s kojim se mimoilazio onaj iz kojeg je lokomotivu JŽ 97-031 fotografirao John Batts.
John Batts snima s prozora vagona u kojem putuje. Sve se zbiva u Donjem Vakufu.
Mene zanima vozni red iz početka listopada 1969. za liniju Lašva - Jajce. Kako je John Batts uspio sve to obići u jednom danu?
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8212
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica
Promet na uskotracnoj pruzi Srnetica - Mlinište je obustavljen 1975.godine.
Promet na uskotracnoj pruzi Šipovo - Mlinište je obustavljen 1967.godine .
Promet na uskotračnoj pruzi Jajce-Šipovo je obustavljen 1970.godine.
Ovaj Red vožnje bi bio u periodu 1967-1970 :
Promet na uskotracnoj pruzi Šipovo - Mlinište je obustavljen 1967.godine .
Promet na uskotračnoj pruzi Jajce-Šipovo je obustavljen 1970.godine.
Ovaj Red vožnje bi bio u periodu 1967-1970 :
- Prilozi
-
- table72.jpg (242.73 KiB) Pregledano 2645 puta
-
- Direktor železnice
- Poruke: 523
- Pridružen: 17 Maj 2018, 16:01
- Kontakt:
Re: Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica
Ovo je nemoguć vozni red za 06.10.1969. (ponedjeljak).
John Batts je 05.10.1969. krenuo na ovakvo putovanje vlakovima:
1. Beograd - Užice - Ustiprača - Sarajevo ("760")
U Sarajevo je stigao ujutro 06.10.1969. i nastavio:
2. Sarajevo - Lašva ("1435")
3. Lašva - Jajce ("760")
4. Jajce - Lašva ("760")
5. Lašva - Satajevo ("1435")
U Velikom Šeheru je prenoćio i u utorak ujutro krenuo za Čapljinu vlakom "1435" i onda nastavio za Dubrovnik vlakom "760".
Prema ovom voznom redu, 3. vlak iz Lašve, kreće u 5:50.
To bi značilo da je John Batts krenuo iz Sarajeva za Lašvu, prije nego li je u Sarajevo (Veliki Šeher) stigao iz Beograda.
Imate li red vožnje iz tog vremena Beograd - Veliki Šeher ?
Vjerojatno je taj vozni red, što ste ga postavili, bio "zimski".
John Batts je 05.10.1969. krenuo na ovakvo putovanje vlakovima:
1. Beograd - Užice - Ustiprača - Sarajevo ("760")
U Sarajevo je stigao ujutro 06.10.1969. i nastavio:
2. Sarajevo - Lašva ("1435")
3. Lašva - Jajce ("760")
4. Jajce - Lašva ("760")
5. Lašva - Satajevo ("1435")
U Velikom Šeheru je prenoćio i u utorak ujutro krenuo za Čapljinu vlakom "1435" i onda nastavio za Dubrovnik vlakom "760".
Prema ovom voznom redu, 3. vlak iz Lašve, kreće u 5:50.
To bi značilo da je John Batts krenuo iz Sarajeva za Lašvu, prije nego li je u Sarajevo (Veliki Šeher) stigao iz Beograda.
Imate li red vožnje iz tog vremena Beograd - Veliki Šeher ?
Vjerojatno je taj vozni red, što ste ga postavili, bio "zimski".
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8212
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica
Ja drugog Reda vožnje za Lašva-Jajce nemam. Ovo je neki iz navedenog perioda a svake godine donosio se novi.
1968 je ukinuta uzana pruga Čukarica-Lajkovac pa je J-Batts verovatno autobusom stigao u Užice. Tu je seo na voz za Sarajevo.
Ja nemam Red vožnje za 1969 za Uzice-Sarajevo . Ovo je neki iz 1972 pa na dalje
1968 je ukinuta uzana pruga Čukarica-Lajkovac pa je J-Batts verovatno autobusom stigao u Užice. Tu je seo na voz za Sarajevo.
Ja nemam Red vožnje za 1969 za Uzice-Sarajevo . Ovo je neki iz 1972 pa na dalje
- Prilozi
-
- zet04160749cw.jpg (247.28 KiB) Pregledano 2633 puta
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8212
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica
Da završimo sa putovanjem J.Battsa na relaciji Lašva-Jajce-Lašva 1969.godine.
Ložionica u stanici Jajce sa lokomotivom UNRRA 8. Ispred nje lokomotiva serije 83.
Industrijska dizel lokomotiva u Jajcu. Verovatno služila za manevru.
Ložionica u stanici Jajce sa lokomotivom UNRRA 8. Ispred nje lokomotiva serije 83.
Industrijska dizel lokomotiva u Jajcu. Verovatno služila za manevru.
- Prilozi
-
- 6 jajce UNRRA 8.jpg (195.33 KiB) Pregledano 2616 puta
-
- 21 jajce.jpg (214.26 KiB) Pregledano 2616 puta
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8212
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica
U povratku dva simka iz železničke stanice Donji Vakuf.
Kompozicija voza u železničkoj stanici D.Vakuf
Lokomotiva serije 97 vrši manevru u stanici.
Kompozicija voza u železničkoj stanici D.Vakuf
Lokomotiva serije 97 vrši manevru u stanici.
- Prilozi
-
- 25 D,vakuf.jpg (153.22 KiB) Pregledano 2616 puta
-
- 24 D.Vakuf 1.jpg (173.68 KiB) Pregledano 2616 puta
-
- Direktor železnice
- Poruke: 523
- Pridružen: 17 Maj 2018, 16:01
- Kontakt:
Re: Pruga uskog koloseka Lašva - Travnik - Donji Vakuf - Ja
Da se vratim na neka "neraščišćena" pitanja.
Drugo: Može li netko napisati primjere normalnotračnih ili širokotračnih vlakova (u svijetu) s "Abtovim dionicama".
Treće: Koji termin koristiti kada diesel ili električna lokomotiva vuče kompoziciju "u rikverc" ? Tu, naravno, ne može "tenderom naprijed".
Prvo: Kako bi normalnotračni vlakovi svladavali takav nagib ?Igor Legaz piše:Još je Wilhelm von Pressel (sa suradnicima) imao ideju gradnje tunela Komar normalnotračne pruge za potrebe Sultanata, koji je, prema skici (njegovog francuskog suradnika) iz 1874., trebao bit dug 1430 m (samo 48 metara dulji od tunela izgrađenog za uskotračnu prugu), a na nadmorskoj visini od 761 m (svega 18 metara niže od tunela izgrađenog za uskotračnu prugu).
Jasno je da bi nadmorska visina od 761 m, smanjila nagib, koji ne bi bio oko 45 ‰ , nego nešto manji.
Drugo: Može li netko napisati primjere normalnotračnih ili širokotračnih vlakova (u svijetu) s "Abtovim dionicama".
PECELJ piše:Lokomotiva ide tenderom napred
Treće: Koji termin koristiti kada diesel ili električna lokomotiva vuče kompoziciju "u rikverc" ? Tu, naravno, ne može "tenderom naprijed".
- Prilozi
-
- IMG-1d8e4f0d92fb13d365a7138f579faba8-V.jpg (219.17 KiB) Pregledano 2570 puta
-
- IMG-1dae0318d3fa85d274e7590d654d394e-V.jpg (180.31 KiB) Pregledano 2570 puta
-
- Komar uspon -11-1.jpg (117.73 KiB) Pregledano 2570 puta
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8212
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica
Lokomotiva JŽ 83-166 na čelu kompozicije u železničkoj stanici Lašva 1966.godine :
Izvor : ebay
Izvor : ebay
-
- Direktor železnice
- Poruke: 523
- Pridružen: 17 Maj 2018, 16:01
- Kontakt:
Re: Pruga uskog koloseka Lašva - Travnik - Donji Vakuf - Ja
Ja mislim, da su projektanti odmah uvidjeli da bi varijanta "Komar" bila neizvediva za prugu "1435". Oni nisu ni razmišljali o tunelu Komar na manjoj nadmorskoj visini (uz duljinu tunela oko 3 km), nego su razmatrali varijantu "Usko". Čudi me kako im je, uopće, pala na pamet ideja "Usko pass"?! Ta zona, ne samo da ne pruža mogućnost "razvlačenja" pruge (prijevoj se ne zove slučajno "Usko"), nego je klima izuzetno surova.Kako bi normalnotračni vlakovi svladavali takav nagib ?
Ovo planinsko područje je jedno od najzahtjevnijih u Dinaridima.
Elmar Oberegger se nije upuštao u nagađanja, kako su projektanti mislili "izvest neizvedivo" (u XIX. stoljeću), kako bi realizirali Sandschakbahn ("mitski" projekt):
http://www.oberegger2.org/enzyklopaedie/sandschak.htm
- Prilozi
-
- 2019-04-24 17.00.08.jpg (179.65 KiB) Pregledano 2553 puta
-
- 2019-04-24 16.43.30.jpg (163.2 KiB) Pregledano 2553 puta
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 18 gostiju