Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar
Poslato: 20 Nov 2017, 18:34
Stara željeznička stanica Mostar – istovar sijena 1943
Stara željeznička stanica – istovar sijena 1943-1
Stara željeznička stanica – istovar sijena 1943-1
Forum putnika i ljubitelja železnica
https://www.zeleznice.in.rs/forum/
Malo mi je čudno da nema službenog vagona na teretnom vlaku? Možda to i nije vlak za Sarajevo nego su se lokomotive samo maknule negdje da ne smetaju? Drugo što mi je čudno da lokomotive na vlaku nisu unutar graničnika? A možda i je za Sarajevo? Vidi se otpravnik koji je možda nosio papire na lokomotivu? Opet mi je to čudno jer u to vrijeme svi vlakovi su imali vlakovođu i prometnik je vlakovođi davao papire a zatim ovaj strojovođi. Zašto su lokomotive okrenute tenderom jedna prema drugoj? Možda nije bilo vremena da lokomotiva ode na okretaljku prije polaska? Imali smo slike i prema Dubrovniku gdje se lokomotive na vlaku spuštaju okrenute tenderom jedna drugoj? Možda je jedan od razloga i taj što će se ova lokomotiva do garniture upotrijebiti za kakvo potiskivanje od Blažuja od kud počinje uspon prema Bradini od 15%o? Sve sami upitnici? Teoretski sva pitanja koja sam postavio mogu biti točna?ivanjz piše:Kompozicija direktno iz tunela ulazi u železničku stanica Bradina. Teretni voz spreman da krene prema Sarajevu. Prva lokomotiva je 83-073. Kako navodi autor lokomotive su spojene tender uz tender što je uobičajena praksa?
Nastavak sledi...
http://www.google.com
Oni su nešto pobrkali. Zašto je broj vagona 12+2? Trebalo bi onda biti 14 vagona. Ne bi bilo čudno da se takav vlak spušta u 2 dijela. Za pad od 60%o to je predugačak i težak vlak. Sa 14 vagona to je oko 200t. Iako su na vlaku postojale vakuum kočnice glavno kočenje je bilo sa lokomotivama. Iz Bradine se vlak NIKAD nije spuštao sa 1 lokomotivom. Jedanput su to napravili negdje krajem pedesetih i vlak je završio u provaliji. Potpuno je netočan podatak da su se 2 dijela vlaka spajala u Prenju. Prenj je bila ukrsnica sa 2 kolosijeka i 26km daleko od Konjica. Zašto bi to tamo radili? Ili zašto to nisu napravili u Jablanici koja je ispred Prenja? Konjic i Jablanica su imali posebno skretničara i najvjerovatnije manevarsko osoblje. U Prenju nije bilo posebnog skretničara nego je to sve radio ukrsničar. Vlak je spojen u cjelinu u Konjicu to je moj zaključak.ivanjz piše:Silazak prema Konjicu. Na kraju voza je lokomotiva 97-034. Kako navodi autor voz je bio podeljen u dva dela u Bradini. Nije mi baš jasan razlog. Ova dva dela biće spojena tek u stanici Prenj. Kompozicija je iz Sarajeva imala 12 + 2 vagona.
http://www.google.com