Sipska vuča

Sve vezano za istoriju železnica u Srbiji
mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1855
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Sipska vuča

Poruka od mali.paja »

Da li su početna i krajnja stanica imale kakva imena i koliko je kolosijeka bilo na njima i koje dužine?

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Sipska vuča

Poruka od PECELJ »

mali.paja piše:Da li su početna i krajnja stanica imale kakva imena i koliko je kolosijeka bilo na njima i koje dužine?
Imate dosta toga opisano na prvoj strani a mislim da će Vam i ovo donekle pomoći :

http://solair.eunet.rs/~pecaj/s_kanal.htm

http://www.itinereri.org/itinereri/infr ... index.html

Slika

zokivoz
Šef stanice
Poruke: 422
Pridružen: 29 Maj 2012, 10:18
Kontakt:

Re: Sipska vuča

Poruka od zokivoz »

Lokomotiva 30-031.
Prilozi
30-031-Sipska-1966.jpg
30-031-Sipska-1966.jpg (66.65 KiB) Pregledano 3822 puta

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Sipska vuča

Poruka od PECELJ »

Sipski kanal sa kolosecima :
Sipski kanal.jpg
Sipski kanal.jpg (100.56 KiB) Pregledano 3765 puta

Korisnikov grb
cira-1
Ministar železnica
Poruke: 2464
Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
Kontakt:

Re: Sipska vuča

Poruka od cira-1 »

Skretnica na pruzi Sipskog kanala
Untitled-3.jpg
Untitled-3.jpg (36.96 KiB) Pregledano 3609 puta

Korisnikov grb
ivanjz
Uber minister
Poruke: 5716
Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
Kontakt:

Re: Sipska vuča

Poruka od ivanjz »

Lokomotiva 30-021. Ove lokomotive nisu nosile JŽ. Koja je bila?

http://www.google.com
Prilozi
30-021-1966.jpg
30-021-1966.jpg (43.08 KiB) Pregledano 3555 puta

Tanka vatra
Vozovođa
Poruke: 242
Pridružen: 03 Jan 2016, 19:34
Kontakt:

Re: Sipska vuča

Poruka od Tanka vatra »

СЛВ - SLV = Sipska Lokomotivska Vuča.
Nije mi poznato koji je bio poslovni odnos JŽ - SLV,verovatno su JŽ ustupale lokomotive na bazi zakupa.

Korisnikov grb
ivanjz
Uber minister
Poruke: 5716
Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
Kontakt:

Re: Sipska vuča

Poruka od ivanjz »

Hvala gospodine Tanka vatra na brzom odgovoru.

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1855
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Sipska vuča

Poruka od mali.paja »

Ovdje je zadnje pitanje bilo u kakvom su odnosu bile JDŽ i SLV? sdz631 je u tekstu o lokomotivama serije 79 nešto napisao. 2 lokomotive serije 30 su zamjenjene sa lokomotivama serije 79. Poslije '45 su lokomotive serije 79 jednostavno prisvojene od strane JDŽ-a. Da li postoji kakav trag da nije to bila "dogovorna" zamjena?
Malo sam proučavao prethodne stranice pa imam pitanja?
Već sam bio pitao o imenima stanica. Nisam nigdje našao podatak.
Kad se lokomotiva vraćala nakon izvršenog šlepanja broda trebalo je negdje kakvo križanje napraviti?
Da li je na toj pruzi bio sličan sistem rada kao na JŽ? Ovdje mislim otpravnici vlakova, traženje dopuštenja itd?
Vagon koji je vula lokomotiva! Kakav je bio vagon? Dvo, tro, četvoroosovac? Ima li gdje kakava dobra slika samog vagona?
Osovinski pritisak pruge? Pretpostavljam da je vagon morao biti dosta težak jer kod šlepanja ako je lagan bi ga šlep povukao?
Tko je održavao prugu? JDŽ/JŽ ili je SLV imala svoj ZOP?
Da li je dolazilo do plavljenja pruge kod velikih vodostaja i poplava Dunava?
Ako se dobro sjećam postojao je i neki dokumentarac o SLV? Možda se može nabaviti?
Molio bih da mi netko pokuša odgovoriti!

Korisnikov grb
ivanjz
Uber minister
Poruke: 5716
Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
Kontakt:

Re: Sipska vuča

Poruka od ivanjz »

Lokomotiva 30-031.

http>//www.google.com
Prilozi
30-031-1966.jpg
30-031-1966.jpg (120.88 KiB) Pregledano 3505 puta

Pošalji Odgovor

Povratak na “Istorija pruga normalnog koloseka u Srbiji”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 10 gostiju