Pruga Beograd - Niš
- presa
- Šef stanice
- Poruke: 378
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:15
- Mesto: Мали Борак
- Kontakt:
Re: Pruga Beograd Niš
Porušeni vijadukt Ripanj 1915. godine.
- presa
- Šef stanice
- Poruke: 378
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:15
- Mesto: Мали Борак
- Kontakt:
Re: Pruga Beograd Niš
Tunel u Ripnju 1885. godine.
- cira-1
- Ministar železnica
- Poruke: 2464
- Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
- Kontakt:
Re: Pruga Beograd Niš
Za Prešu
Uočio sam nekoliko elementarnih grešaka u vašim prethodnim postovima.
1- Košutnjak, nije bio stanica već stajalište,
2- Kneževac, nije bio stanica već stajalište,
3- Kijevo, nije bilo stanica već stajalište,
Jer ni jedno od napred navedenih službenih mesta nije imalo ni minimum stvari da bi bilo stanica,
naj prostiji primer je to da nisu imala skretnice niti ulazne i izlazne signale,jer bez tih stvari nema ni stanice,
stanična zgrada sama po sebi ne daje status službenom mestu da bude stanica.
Takodje ni Pinosava nije stanica već ukrsnica.
Ukrsnice imaju minimum dve skretnice i dva koloseka koji služe za ukrštavanje vozova,a takodje su opremljene
signalno sigurnosnim uredjajima tj.imaju ulazne i izlazne signale,dok stajališta ništa od toga nemaju i nalaze se na otvorenoj pruzi.
Uočio sam nekoliko elementarnih grešaka u vašim prethodnim postovima.
1- Košutnjak, nije bio stanica već stajalište,
2- Kneževac, nije bio stanica već stajalište,
3- Kijevo, nije bilo stanica već stajalište,
Jer ni jedno od napred navedenih službenih mesta nije imalo ni minimum stvari da bi bilo stanica,
naj prostiji primer je to da nisu imala skretnice niti ulazne i izlazne signale,jer bez tih stvari nema ni stanice,
stanična zgrada sama po sebi ne daje status službenom mestu da bude stanica.
Takodje ni Pinosava nije stanica već ukrsnica.
Ukrsnice imaju minimum dve skretnice i dva koloseka koji služe za ukrštavanje vozova,a takodje su opremljene
signalno sigurnosnim uredjajima tj.imaju ulazne i izlazne signale,dok stajališta ništa od toga nemaju i nalaze se na otvorenoj pruzi.
- presa
- Šef stanice
- Poruke: 378
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:15
- Mesto: Мали Борак
- Kontakt:
Re: Pruga Beograd Niš
što se tiče primedbi koje je postavio senčica odnose se na
postove cire-1 koje sam samo preneo sa starog foruma.
postove cire-1 koje sam samo preneo sa starog foruma.
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Pruga Beograd Niš
Pitomci vojne akademije na železničkom mostu kod Ralje
početkom XX veka.
početkom XX veka.
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Pruga Beograd Niš
Nisam video da je ova razyglednica bila postavljena, jer je naš forum već postao dosta širok, pa je teško da se sve prati.sencica piše:STVARNO MI NIJE JASNO U ČEMU JE FORA KOPIRATI SLIKE KOJE JE NEKO DRUGI POSTAVIO? ISTU OVU SLIKU SAM JA POSTAVIO U TEMI STARE RAZGLEDNICE I FOTOGRAFIJE.ivanjz piše:Pitomci vojne akademije na železničkom mostu kod Ralje
početkom XX veka.
Ako želite nije problem ja mogu ovaj post da izbrišem.
Danas je forum konačno linkovan na Google.
- presa
- Šef stanice
- Poruke: 378
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:15
- Mesto: Мали Борак
- Kontakt:
Re: Pruga Beograd Niš
Železnička stanica Mladenovac 1933. godine.
- Prilozi
-
- Mladenovac-1933.jpg (188.07 KiB) Pregledano 3624 puta
-
- Vozovođa
- Poruke: 239
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:00
- Kontakt:
Re: Pruga Beograd Niš
Privremena konstrukcija mosta na pruzi Beograd - Niš u blizini stanice Jovac
u I svetskom ratu.
http://www.google.com
u I svetskom ratu.
http://www.google.com
Re: Pruga Beograd Niš
Jovac nije železnička stanica niti je ikada bio.alend piše:Privremena konstrukcija mosta na pruzi Beograd - Niš u blizini stanice Jovac
u I svetskom ratu.
http://www.google.com
To je stajalište i nalazi se u 144 kilometru pruge Beograd - Niš između stanica Jagodina i Ćuprija.
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju