Pruge u Vojvodini nekada i sada

Značajne pruge, stanje, fotografije,...
Pošalji Odgovor
Korisnikov grb
ivanjz
Uber minister
Poruke: 5716
Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
Kontakt:

Pruge u Vojvodini nekada i sada

Poruka od ivanjz »

Na nemačkom forumu železnica data je ova karta mreže pruge u Vojvodini u sezoni 1975/76. Verujem da dana radi verovatno 1/3 nacrtanih,

Dato je i nekoliko fotografija. Među njima putnički voz u stanici Riđica sa lokomotivom JŽ 16-027 na čelu.

http://www.google.com
Prilozi
Karta1.jpg
Karta1.jpg (153.17 KiB) Pregledano 6898 puta
vojv1.jpg
vojv1.jpg (140.85 KiB) Pregledano 6898 puta

Korisnikov grb
ivanjz
Uber minister
Poruke: 5716
Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
Kontakt:

Re: Pruge u Vojvodini nekada i sada

Poruka od ivanjz »

Danas železnička stanica Riđica izgleda ovako.

http://www.google.com
Prilozi
Ridjica1.jpg
Ridjica1.jpg (62.1 KiB) Pregledano 6897 puta

Korisnikov grb
ivanjz
Uber minister
Poruke: 5716
Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
Kontakt:

Re: Pruge u Vojvodini nekada i sada

Poruka od ivanjz »

Evo nekadašnjih i današnjih pruga u Vojvodini.

http://www.google.com
Prilozi
Karta1.jpg
Karta1.jpg (153.17 KiB) Pregledano 6886 puta
KartaVoj.jpg
KartaVoj.jpg (183.74 KiB) Pregledano 6886 puta

Korisnikov grb
cira-1
Ministar železnica
Poruke: 2464
Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
Kontakt:

Re: Pruge u Vojvodini nekada i sada

Poruka od cira-1 »

"Nekada jedna od najprometnijih ulica u Apatinu,
a danas bleda slika prošlih vremena."
Ovo je možda malo grub opis Železničke ulice, ali verujem da slično mišljenje deli većina onih, koji ovu ulicu pamte u njeno najsvetlije doba. Svojevremeno je apatinska železnička stanica bila jedna od najprometnijih u ovom delu Vojvodine. Vozom, kasnije i šinobusima, putnici, radnici, učenici putovali su do Kupusine, Sombora i dalje u svim pravcima jer su iz Sombora imali vezu ka severu preko Subotice u Mađarsku, zatim za Beograd, Zagreb, itd. Istim trasama išao je i teret. Početkom 21. veka nestali su šinobusi a ubrzo i tzv. "plavi voz" od Apatina do Sombora, jer je na ovoj pruzi dužine 21 km dozvoljena brzina od samo 20km/h kada je reč o putničkom saobraćaju.
Železnički saobraćaj povezivao je svojevremeno i sva sela apatinske opštine sa Apatinom i Somborom, a danas voz stiže jedino do Prigrevice i Sonte. Vremenom je prestajao i teretni saobraćaj na prugama a sve što se nekad prevozilo vagonima, danas se prevozi kamionima.

Železnička stanica u Apatinu.
15.jpg
15.jpg (121.33 KiB) Pregledano 6136 puta
Prethodna studija opravdanosti revitalizacije pruge Sombor-Apatin-Sonta i izgradnja logističkog centra u Apatinu sa lukom i pristaništem, utvrdila je opravdanost revitalizacije pruga na ovom području, prvenstveno zbog teretnog saobraćaja. Revitalizacija bi se odvijala u dve faze. Prva bi bila obnova pruge Apatin-fabrika, koja se naslanja na Robnotransportni centar, do Sonte, a u drugoj fazi bi bila revitalizacija pruge Sombor-Apatin–Sonta.

Sa sajta : Apatinske ulice

Korisnikov grb
cira-1
Ministar železnica
Poruke: 2464
Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
Kontakt:

Re: Pruge u Vojvodini nekada i sada

Poruka od cira-1 »

901 001 Kalimero u Titelu.foto Velimir Ivanović
901 001.jpg
901 001.jpg (95.85 KiB) Pregledano 5142 puta

Korisnikov grb
cira-1
Ministar železnica
Poruke: 2464
Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
Kontakt:

Re: Pruge u Vojvodini nekada i sada

Poruka od cira-1 »

Kako danas izgleda nekadašnja železnička stanica Riđica
1.jpg
1.jpg (154.12 KiB) Pregledano 5012 puta
2.jpg
2.jpg (125.68 KiB) Pregledano 5012 puta
Sa JNA foruma

Pošalji Odgovor

Povratak na “Železničke pruge u Srbiji - stanje danas”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju